Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Дарынды бала және оның дамуындағы мәселелер

17 мам 2018, Бейсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Дарынды бала және оның дамуындағы мәселелер
Мектепке дейінгі мекеменің негізгі мақсаты тұлғаның жан жақты дамуын қалыптастырып, болашақ өмірге даярлау. Қоғамдық өмірге бейімделген интеллектуалды жеке тұлғаны қалыптастыруда еліміздің ғылыми әлеуетін жоғарғы деңгейге көтеретін ұрпақ тәрбиелеу. Баланың дамуының өте қарқынды кезеңі 2 жастан бастап 5 жасқа дейінгі аралықты қамтиды. Осы жаста тұлғалық негізі қалыптасады және ол өзін көрсете бастайды. Бұл кезеңде ең маңызды мәселелердің бірі бала бойындағы қабілетті ашып, оны ары қарай дамыта білу. Қазақстан Республикасындағы білім беруді жаңғырту жағдайында дарынды балалар тұлғасының ішкі әлеуетін дамыту ең көкейтесті мәселе болып табылады.

Мектепке дейінгі мекеменің негізгі мақсаты тұлғаның жан жақты дамуын қалыптастырып, болашақ өмірге даярлау. Қоғамдық өмірге бейімделген интеллектуалды жеке тұлғаны қалыптастыруда еліміздің ғылыми әлеуетін жоғарғы деңгейге көтеретін ұрпақ тәрбиелеу. Баланың дамуының өте қарқынды кезеңі 2 жастан бастап 5 жасқа дейінгі аралықты қамтиды. Осы жаста тұлғалық негізі қалыптасады және ол өзін көрсете бастайды. Бұл кезеңде ең маңызды мәселелердің бірі бала бойындағы қабілетті ашып, оны ары қарай дамыта білу. Қазақстан Республикасындағы білім беруді жаңғырту жағдайында дарынды балалар тұлғасының ішкі әлеуетін дамыту ең көкейтесті мәселе болып табылады.

Бала бойының өзгешеліктерді, өзіне тән қасиеттерін байқай отырып, біз оның белгілі бір іс әрекет түріне қабілеттілігін байқаймыз. Бала бойындағы қабілеттіліктері оның болашақта өз жолын таңдауына әсер етеді. Көбіне балалық шақта байқалатын табиғи нышандардың ойдағыдай үйлесіп келуінен туындайтын қабілеттіліктердің түрі дарындылық деп аталады. «Дарындылық» ұғымы − бұл жүйелі, бір немесе бірнеше әрекет түрі бойынша адамның басқа адамдармен салыстырғанда жоғары нәтижеге жету мүмкіндігін анықтайтын, өмір бойы дамитын психикасының сапасы. «Дарынды бала» − өз құрбыларымен салыстырғанда интеллектуалдық қабілеті, оқуға құштарлығы, шығармашылық мүмкіндігі және оны көрсете білу деңгейі жоғары; танымдық сұранысы белсенді; ой еңбегіне қызығушылығы жоғары балалар. Дарындылық − орта деңгейден жоғары зияткерлік қабілеттер, креативтілік және қайсарлылық тоғысқан үш мінездеме. Талант – қабілеттіліктің жоғары деңгейі. Ол суретшінің, өнертапқыштың, ғалымның және кез келген істі шығармашылықпен шешуді талап ететін өзге де мамандық иелерінің өзгешелігімен, түпнұсқалығымен ерекшеленетін еңбектерінің болуымен сипатталады. Данышпандық – қоғам өміріне тарихи маңызы бар, шығармашылықпен сипатталатын дарындылықтың жоғарғы деңгейі.

ШҚО, Өскемен қаласы,
Мектепке дейінгі мекеме «Азамат» балабақша - бөбекжайы
Педагог - психолог: Шангишбаева Гульмира Слямовна
3 256
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дарынды балалармен жұмыс жоспары
Дарынды балалармен жұмыс жоспары
Бұл білімді қоғамдық жағынан көрсетуді жүргізудің бір құралы. Ғылыми зерттеу дегеніміз - ғылым әдіс – тәсілдерді қолдана отырып, белгілі бір нысан жөнінде жаңа білім қалыптастырумен аяқталатын жүйелі және арнайы мақсатқа көзделген нысандармен танысу.
Отбасымен педагогикалық байланыс орнату жолдары
Отбасымен педагогикалық байланыс орнату жолдары
Отбасы – бұл баланың өмір сүру ортасы: қамқорлықтың тұрақты көзі, тәрбиелеу мен қарапайым біліммен қаруландыру және шешім қабылдай білуге үйрететін ең жақын адамдардың мейірім шуағын сезінетін орта.
Мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық қабілеттерін қалыптастырудың жағдайлары
Мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық қабілеттерін қалыптастырудың жағдайлары
БҚО, Орал қаласы, №49 "Ақ ниет" балабақшасы Айжан Султанқызы Убишева
Мектепке дейінгі білім беруде инновациялық технологияларды қолдану
Мектепке дейінгі білім беруде инновациялық технологияларды қолдану
Қызылорда қаласы, «Назым» балабақшасының тәрбиешісі Құлахметова Гаухар
Ересек топтағы балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту
Ересек топтағы балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту
«Алақай» балабақшасы «Алақай» балабақша меңгерушісі Куаншалина Алма Аблайқызы
12 жылдық білім беру жағдайында мектепке табысты даярлау факторы ретінде баланың тұлғалық дамуы
12 жылдық білім беру жағдайында мектепке табысты даярлау факторы ретінде баланың тұлғалық дамуы
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Қармақшы ауылы, №113 «Қаракөл» қазақ орта мектебі директордың бағдарлы ісі жөніндегі орынбасары Байсалбаев Дархан Абдуллаұлы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×