Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сюжетті - рөлдік ойындарды модельдеу әдістемелік құралы

22 қазан 2018, Дүйсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Сюжетті - рөлдік ойындарды модельдеу әдістемелік құралы

Осы әдістемелік құрал мектепке дейінгі тәрбие мен білім беру ұйымдардың тәрбиешілеріне, педагогикалық жоғарғы оқу орындарының, колледждерінің студенттеріне арналған, 3 - 5 жастағы балалардың сюжетті - рөлдік ойындарын кешенді басқаруды модельдеу үшін біртума материал ұсынылған.

МАЗМҰНЫ
1 Кіріспе
2 Балабақшада сюжеттік ойынды ұйымдастыру педагогикалық принциптері
3 Сюжетті - рөлдік ойындарды басқарудың қазіргі заман әдістері
3 - 5 жастағы балалардың сюжетті - рөлді ойындардың модельдері:
4 Банк
5 Теңізшілер. Балықшылар. Су астындағы кеме
6 Ұшқыштар
7 Отбасы. Қарлығаштың туылған күні
8 Супермаркет. Жайлаудағы дүкен
9 Мереке. Наурыз. Асхат пен Сәуленің тойы
10 Экологтар. Бағбандар
11 Құрылысшылар
12 Жедел жәрдем. Емхана. Аурухана
13 Телевизия
14 Жүргізуші. Гараж. Жол полициясы
15 Ателье. Сән Үйі
16 Мектеп
17 Цирк
18 Театр
19 Зерттеушілер
20 Пошта
21 Редакция
22 Билайн Корпорациясы
23 Зообақ
24 Дәмхана. Макдональдс. Пиццерия
25 Кітапхана
26 Жылжымайтын мүлік агенттігі
27 Ғарыш
28 Химиялық тазарту
29 Құтқару қызметі
30 Олимпиада
31 Мұражай
32 Дизайнер студиясы
34 Шаштараз
35 Әдебиет

КІРІСПЕ
«Ойын – бұл баланың рухани дүниесіне оны қоршаған ортасы туралы ұғымдардың және түсініктердің жандандыратын ағыны енетін үлкен жарық терезе сияқты», деп Сухомлинский В. А. жазған болатын.
Қазіргі заманда мектепке дейінгі білім беру жүйесінің жағдайы жаңаруда және дамуда. Жаңа Мемлекеттік стандарт мектепке дейінгі білім беру қызметінің негізі болып базистік оқу жоспары анықтайтынын педагогтың іс - әрекеті емес, бала - педагогикалық процестің субъекті ретінде болатынын көрсетеді. Біртіндеп қиындап отырған ойын іс - әрекетінің міндеттері балаға алға жүруді, өз шығармашылық қасиеттерін дамытып, өздігінен жетілуге мүмкіндік береді. Ал ойын - сауық, демалыс ретінде бола тұрып, оқытуға, шығармашылыққа, адам қарым - қатынастарының өмірдің әр - түрлі салаларында көрінудің, оларды модельдеуіне айналуға мүмкін.

Еркін сюжетті - рөлді ойын — мектепке дейінгі жастағы балалар үшін ең қызықты іс - әрекет. Оның тартымдылығы — ойнай отырып, бала субъективті еркіндікті сезінеді, тәжірибелік туынды іс - әрекеттегі қарсылықтарға тап болып, қиынға түсетіндердің барлығы — заттардың, әрекеттер және қарым - қатынастардың оған тәуелді екенін сезінеді. Сонымен қатар, педагогикалық әдебиетте балабақшадағы балалардың ойын іс - әрекеті тиісті деңгейіне жете алмайтыны туралы мәселе бірнеше рет көтерілген болатын. Ойын — кез келген әрекет сияқты бей - берекет пайда болмайды — ересектер тарапынан қалыптастырылады. Балалар ойнай алу үшін олардың саналарында эпизод - әрекеттердің жиынтығы тұрақталу тиіс. Балалар қандай әрекеттерді орындау керек екенін білулері қажет және меңгерген білімдерінен тек осындай лайық сәттерді таңдай біліп, оларды қиялдан құрылған жаңа сәттер ойлап таба білулері тиіс. Сондықтан тәрбиешінің бала ойынын ұйымдастыру технологиясын меңгеру мәселесі айрықша өзекті болып отыр.
Сюжетті - рөлдік ойындарды модельдеу әдістемелік құралы. жүктеу
4 119
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Облыстық семинар. Мектеп дефектологының құжаттарының жүргізілуі
Облыстық семинар. Мектеп дефектологының құжаттарының жүргізілуі
Оқушының негізгі белсенділігін, психикалық барысын арттырады. Соның ішінде оқушының зейінін, есін, қабылдауын және ойын дамытады. Оқушылардың коммуникативтік қызметін дамытады.
Ойын арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру
Ойын арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру
Ойынның түрлері өте көп. Мысалы: рөлдік ойындар, денешынықтыру ойындары, сюжеттік ойындар, дидактикалық ойын элементтерін пайдаланудың маңызы өте зор. Дидактикалық ойындар баланың ақыл - ойын дамытып, сабаққа деген қызығушылықтарын арттырады.
Ойын арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту
Ойын арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту
Ойынның түрлері өте көп. Мысалы: рөлдік ойындар, денешынықтыру ойындары, сюжеттік ойындар, дидактикалық ойын элементтерін пайдаланудың маңызы өте зор. Дидактикалық ойындар баланың ақыл - ойын дамытып, сабаққа деген қызығушылықтарын арттырады.
Мектепке дейінгі ұйымдар мен отбасы жағдайында баланы ерте жастан дамыту
Мектепке дейінгі ұйымдар мен отбасы жағдайында баланы ерте жастан дамыту
«Таным» білім беру саласы бойынша жаңа инновациялық технологияларды пайдалана отырып балалардың бойындағы танымдық қабілеттерін дамыту
Билайн орталығында (сюжетті-рөлдік ойын)
Билайн орталығында (сюжетті-рөлдік ойын)
Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Ембі қаласы, «Достық» балабақшасының тәрбиешісі Ағайдарова Гүлден Мейрамғалиқызы
Мектепке дейінгі балалардың оқу іс-әрекетіндегі ойынның технологиялық маңызы
Мектепке дейінгі балалардың оқу іс-әрекетіндегі ойынның технологиялық маңызы
Ақтөбе қаласы, №31 «Күншуақ» МДҰ тәрбиесіші: Сүйесінова Қаламша Қаршығақызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×