Шағылысқан күн сәулесі
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сурет.
Тақырыбы: Шағылысқан күн сәулесі
Мақсаты: Бояумен түзу сызықтар арқылы күн сәулесін салуды үйрету
Көрнекілігі: Слайд, күн, үлестірмелі материалдар, ақ қағаз, майлы бояу, қылқалам, қолсүрткіш
Қостілділік: Күн - солнце, сары - желтый.
Әдіс - тәсілдері: Ақпараттық технология, көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, қорыту.
Мотиватциялық қозғаушы
- Балалар, оқу қызметімізді бастамас бұрын қонаққа келген апайларымызбен сәлемдесіп алайық.
Шаттық шеңбері
Қайырлы таң апайым!
Қайырлы таң достарым!
Шеңберге тұрайық,
Жылулық құрайық.
Доброе утро учитель!
Доброе утро друзья!
Посмотрите друг на друга,
Пожелайте добра.
Гуд монинг, гуд монинг!
Гуд монинг, ту ю!
Гуд монинг, гуд монинг!
Уи гладте, си ю.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?
- Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын, шешуін табыңдаршы.
Жұмбақ шешу
Таңмен көзін ашады,
Әлемге нұрын шашады.
Тосын сәт
- Балалар тынышталайықшы бір дыбыс шығатын сияқты.(Есік қағылады)
- Бұл кім екен?
- Балалар, бізге қонаққа кім келгенін қараңдаршы, айнала түгел жап - жарық болып кетті.
- Сәлеметсіз бе, Күн ханшайым! Көңіл - күйіңіз жоқ қой?
- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен өздеріңе әрең жеттім. Менің жағдайым мәз емес. Кеудемді ауыр зіл басып басымды көтере алмаймын. Мына бұлттар да жанымнан кетпей қойды. Осыдан құтылар жол іздеп сендерден көмек сұрай келген жайым бар. Маған көмектесе аласыңдар ма?
- Балалар көмектесеміз бе?
- Мына бұлтарды алып тастайыншы.
- Ой мұнда бұлттың астынан хат шықты оқып көрейін.
№1 «Ақерке» бөбекжай - балабақшасы
Тәрбиеші: Ильясова Гулзат
Шағылысқан күн сәулесі жүктеу
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сурет.
Тақырыбы: Шағылысқан күн сәулесі
Мақсаты: Бояумен түзу сызықтар арқылы күн сәулесін салуды үйрету
Көрнекілігі: Слайд, күн, үлестірмелі материалдар, ақ қағаз, майлы бояу, қылқалам, қолсүрткіш
Қостілділік: Күн - солнце, сары - желтый.
Әдіс - тәсілдері: Ақпараттық технология, көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, қорыту.
Мотиватциялық қозғаушы
- Балалар, оқу қызметімізді бастамас бұрын қонаққа келген апайларымызбен сәлемдесіп алайық.
Шаттық шеңбері
Қайырлы таң апайым!
Қайырлы таң достарым!
Шеңберге тұрайық,
Жылулық құрайық.
Доброе утро учитель!
Доброе утро друзья!
Посмотрите друг на друга,
Пожелайте добра.
Гуд монинг, гуд монинг!
Гуд монинг, ту ю!
Гуд монинг, гуд монинг!
Уи гладте, си ю.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?
- Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын, шешуін табыңдаршы.
Жұмбақ шешу
Таңмен көзін ашады,
Әлемге нұрын шашады.
Тосын сәт
- Балалар тынышталайықшы бір дыбыс шығатын сияқты.(Есік қағылады)
- Бұл кім екен?
- Балалар, бізге қонаққа кім келгенін қараңдаршы, айнала түгел жап - жарық болып кетті.
- Сәлеметсіз бе, Күн ханшайым! Көңіл - күйіңіз жоқ қой?
- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен өздеріңе әрең жеттім. Менің жағдайым мәз емес. Кеудемді ауыр зіл басып басымды көтере алмаймын. Мына бұлттар да жанымнан кетпей қойды. Осыдан құтылар жол іздеп сендерден көмек сұрай келген жайым бар. Маған көмектесе аласыңдар ма?
- Балалар көмектесеміз бе?
- Мына бұлтарды алып тастайыншы.
- Ой мұнда бұлттың астынан хат шықты оқып көрейін.
№1 «Ақерке» бөбекжай - балабақшасы
Тәрбиеші: Ильясова Гулзат
Шағылысқан күн сәулесі жүктеу
Жаңалықтар
Жемістер мен көкөністер
Мақсаты: 1. Білімділік: Балаларға жемістер мен көкөністер жайында білімдерін кеңейту. Қимылды ойындар арқылы сезім мүшесі мен ойлау қабілетін ұштастыра отырып, жемістер мен көкөністерді бір - бірінен ажырата білуге үйрету.
Жыл бойы не үйрендік, не білдік?
Жануарлардың төлдерін ажырата білуге, пішіндерді, түстерді ажыратуға, үй құрастыруға үйрету.
Жәндіктер әлемінде
Жәндіктер туралы түсініктерін кеңейту. Жәндіктер әлеміне деген қызығушылығын ояту, табиғатқа сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу.
Ертегілер елінде
Балалардың жыл бойы алған білімдерін тиянақтау, өз бетінше жұмыс істеп шығармашылық ойын өсіруге, өз бетінше қорытынды жасай білуге дағдыландыру
Адамгершілік – асыл қасиет
Адамның бойындағы ұнамды - ұнамсыз қасиеттерді айта отырып балаларды адамгершілікке тәрбиелеу, адам бойындағы асыл қасиеттерді бағалай білуге адамдармен қарым - қатынас дағдыларын жасауға баулу.
How old are you?
"How oldare you?", “I am …” лексикалық бірліктерін беру. Тыңдау, сөйлеу, сәлемдесу және өзін - өзі таныстыр дағдыларын дамыту. Шет тіліне қызғушылыққа тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.