Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Табиғат сұлулығы Абай шығармаларында

24 ақпан 2014, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Тіл ұстарту (вариативтік )2 сынып

Тақырыбы: Табиғат сұлулығы Абай шығармаларында
Мақсаты: Абай туралы кеңінен танысу
Міндеттері: а) Абайдың табиғат лирикасына арналған өлеңдерін тыңдай отырып, айналадағы көркемдікті нәзік сезініп, шебер бейнеленген өлеңдері арқылы композиция құрып, шығармашылық құру.
ә) Абай өлеңіндегі табиғат сұлулығын сезіне отырып сүюге тәрбиелеу. Өз Отанын құрметтеуге баулу.
б) Өнер пәндері бойынша табиғаттың ғажайып сұлулығын қиялдау, есте сақтау, тыңдау, үйрену, орындау қабілетін дамыту.
Пән аралық байланыс: Музыка, Әдебиет, Бейнелеу өнері
Көрнекілігі: Абайдың портреті, үлестірме қағаздар, бояулар, сызбалар...
Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру бөлімі.
Әр ұлттың дәстүрі бойынша амандасу.
Қазақтарда - қол алысып, төс қағысып амандасады.
Үндістанда - қол қусырып, тізесін бүгеді.
Зимбабада - бөксені түйістіріп, қол шапаттайды.... т. б

2. Топтастыру жұмыстары
а) Оқушыларға А4 көлеміндегі парақтағы 4 мезгілдің қиынды суреттері беріліп, оларды құрастыру арқылы топтастырамын.
ә) Әр топ өздеріне тиесілі жыл мезгілдеріне жиынтық сипаттама береді.

3. Психологиялық жағдаят
Оқушы өзі отырған топ атауы бойынша бойындағы мінезін жыл мезгіліне сәйкестендіреді. Мәселен:- Мен үнемі жаз мезгіліндей жайнап жүремін...

4. Сабақ желісін хабарлау
М:- балалар, біздің бүгінгі сабағымыз әдеттегіден ерекше табиғат аясында өтпек. Бәріміз жайғасып отырып алсақ, мына өлең жолдарына назар аударайық. (Өлең оқылады)
- Ұйықтап жатқан жүректі ән оятар,
Әннің тәтті әсері мені оятар... немесе,
- Қараша, желтоқсан мен сол бір екі ай,
Қыстың басы бір ерте, біреуі жәй...,
М:- бұл кімнің өлеңі жолдары?
О:- бұл ұлы ақынымыз Абай атамыздың өлең жолдары
М:- әрине, атамыздың басқа қандай ән, өлеңдерін білесіңдер?
- Абай өлеңдері көбіне қандай тақырыпқа арналған? (оқушылардан жауап алынады.)

4/1. Негізгі бөлім
- Ия, балалар, Абай - алғаш қазақ әдебиетіне табиғат лирикасын енгізді. Ол жырлаған табиғат түр жағынан, мазмұны жағынан да ерекше, өзгеше. Ол елін ерекше сүйіп, елінің қамын ойлай білетін, туған табиғат пен адам өмірінің шексіз байланысын сезінген, ұлылықпен жырлай білген. Олай болса, Біздер өлеңдерін оқи отырып, Абайды кім деп білеміз? - Абай атамызды біз ақын дейміз.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 096
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сыр мен сымбат
Сыр мен сымбат
Оқушыларға қоршаған орта, табиғат сұлулығы жөнінде адамның сыртқы ортаға деген қатынасының үндестігі туралы түсінік беру.
Табиғат – біздің досымыз
Табиғат – біздің досымыз
Қоршаған ортаға деген көзқарасын кеңейтіп, табиғатты сүйюге, қамқор бола білуге, табиғат байлығын, сұлулығын сезіне білуге үйрету. Балаларды табиғатты аялауға баулу, экологиялық тәрбие беру.
Абай және орыс әдебиеті
Абай және орыс әдебиеті
Абай, оның өмірі, шығармашылығын қалай меңгергенін анықтау. Өз бетінше іздендіруге, шығармашылық жұмысқа үйрету. Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту, сөздік қорын байыту.
Абайдың табиғат лирикасы
Абайдың табиғат лирикасы
Абайдың табиғат лирикасына арналған өлеңдерін мазмұнын меңгерту, адам мен табиғат арасындағы байланыс туралы түсінік беру.
Абай шығармаларына иллюстрация жасау
Абай шығармаларына иллюстрация жасау
Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, Көкжайық орта мектебінің бейнелеу өнері пәні мұғалімі Г. С. ДОСПАНОВА
Абай Құнанбаев «Желсіз түнде жарық ай...»
Абай Құнанбаев «Желсіз түнде жарық ай...»
Астана қаласы, №53 мектеп - лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Аманова Т. С.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×