Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өткенді қайталау (факультатив 3 сынып)

26 наурыз 2014, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика (факультатив) 3 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Өткенді қайталау.
Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: Өткен сабақтарда алған білімдерін анықтау, соған байланысты есептер шығарып, дағдыларын қалыптастыру. Теңдеу шешу, қалдықпен есептеу, әр түрлі амалдармен есептеу жайлы оқушылардың білімін тиянақтау. Қосымша материалдарды пайдалана отырып, оқушылардың білім дағдыларын арттыру.
ә) Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін арттыра отырып, өз беттерінше есептей білуге дағдыландыру.
б) Ұқыптылыққа, аңғарымпаздыққа, шапшаңдыққа, әдептілікке баулу.
Көрнекілігі: Шығармашылық жаттығулар, карточкалар, дидактикалық материалдар.
Сабақ түрі: Аралас
Сабақ типі: Қайталау, тиянақтау
Сабақ әдісі: Сөйлеу, көрнекілік, практикалық, түсіндіру, әңгімелеу,
сұрақ - жауап, оқулықпен жұмыс, ауызша және жазбаша
есептер шығару.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сабаққа қажетті құрал - жабдықтар дайындау, оқушылардың сабаққа зейін қойып тыңдауын талап ету.

ІІ. Үй жұмысын тексеру.
Үйге берілген есепті үш қатардан 3 оқушыға оқыту, қалғандарына тексерту.
а) ұзындығы - 7 см
Ені - 2 см
Биіктігі - 5 см
V (көлем)-?

ә) Ұзындығы - 8 см
Ені - 5 см
Биіктігі - 4 см
V (көлем)-?

б) Ұзындығы - 6 см
Ені - 5 см
Биіктігі - 7 см
V (көлем)-?

ІІІ. Өткен сабақты бекіту
• «Гүлге қонған көбелек ойыны арқылы өткен сабақты еске түсіру.»Қай топ бірінші жауап берсе Көбелекті гүлге 1 - қондырады.

Тест жұмысын тарату.
• Қосымша сұрақтар беру.

ІV. Жаңа сабақ.
№1. Теңдеулерді шешу.
1) х - 610=25*40
х - 610=1000
х=1000+610
х=1610
1610 - 610=25*40
1000=1000

2) у*90=700 - 430
у*90=270
у=270: 90
у=3
3*90=700 - 430
270=270

3) у+230=450+120+50
у+230=620
у=620 - 230
у=390
390+230=450+120+50
620=620

4) х: 7=320: 40
х: 7=8
х=8*7
х=56
56: 7=320: 40

№2.
Кесте бойынша өрнек құрастыру және жазу. Олардың мәнін табу.
а)
Қосылғыш 270*2 250*3 9 80*9 60*9
Қосылғыш 120 30*3 960: 3 40 840: 4
ә)
Азайғыш 160*3 900 450*2 800 550
Азайтқыш 280 450*2 120: 2 110*5 7*70

а) 270*2+120=660 ә) 160*3 - 280=200
250*3+30*3=840 900 - 450*2=0
9+960: 3=329 450*2 - 120: 2=660
80*90+40=760 800 - 110*5=250
60*9+840: 4=750 550 - 7*70=60

№3 (ауызша)
а) Қажетті санды қой.
Жарты ғасыр - жыл (50)
Ширек ғасыр - жыл(25)
Минуттың үштен бір бөлігі - с.(20)
Бір жарым минут - с.(90)
Бір минуттың алтыдан бір бөлігі - с(10)
ә) Күннен Жерге жарық 8 минут және бір минуттың үштен бір бөлігінде
жетеді. Бұл қанша секунд?
(500секунд)
б) Қайыңның биіктігі эвкалипт ағашы биіктігінің төрттен бір бөлігіндей
болады. Егер эвкалипт ағашының биіктігі 100м болса, қайың одан
қанша метр аласа? (25 м)

№4. Есепті шығар
Әрқайсысы 15 теңгеден 4 бәліш және 17 теңгеден 4 тоқаш сатып алынды. Оларға неше теңге төленді.
Ш: 15 тг - 4 бәліш
17тг - 4 тоқаш
(15*4)+(17*4)=60+68=128
Ж: 128 тг төленді

V. Сергіту сәті.

VІ. Логикалық есептер
1. Екі стаканға бірдей су құйдық. Оның біреуін тәрелкеге төңкердік.
Қай стаканда су көп?(бірдей)
2. Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастасақ неше бұрышы қалады? (5 бұрыш)
3. Әжесі немересіне 8 қолғап тоқиды. Немересі нешеу? (4 )
4. Құрамында саны бар сөздерді ата.(Беспай, Үшбұлақ, ондық, жетіру, жеті күн, Екібастұз, Жетісу, Жетіген, жүздік, бірлік)
5. Тауық 1 аяқпен тұрғанда 5 кг. Екі аяқпен тұрғанда неше кг? (5 кг)
6. 4 жұмыртқа 4 минутта піседі. 1жұмыртқа неше минутта піседі?(4 мин.)
7. Енді 10 жылдан соң тақта қандай болады деп ойлайсыңдар?
8. Бір үйдің 4 аты бар еді. Еркек жаны 2 әке, 2 ұл еді. Еркектер кісі басы бір аттан мінгенде, бір ат артық болып шықты. Бұл қалай?

VІІ. Қорытынды.
1. Бекіту сұрақтары.
2. Бағалау. Мадақтау. Салыстыру
3. Үйге №5
Өрнектің мәнін тап.
(14+6)*2= (46+24)*7=
(3+7)*10= (38+22)*3=
(19+11)*8= (17+63)*2=

♦ Тест
1 - нұсқа
1. 800 - дің алдындағы сан:
А) 801 С) 799
В) 790 Д) 810
2. 5 жүздік 6 ондық 3 бірліктен құралатын санды белгіле.
А) 563 С) 799
В) 635 Д) 365
3. 39 дм - ге тең болатын өрнекті көрсет:
А) 3 м 9 дм 8см С) 399 см
В) 3 м 0 дм Д) 390 см
4. Квадраттың қабырғасы 5 см. Периметрін тап.
А) 20 см С) 15 см
В) 25 см Д) 10 см
5. 763 санында қанша ондық бар?
А) 6 С) 736
В) 76 Д) 760
6. Мәні 43 - ке тең болатын өрнекті көрсет.
А) 50 - 60 С) 40+4
В) 41+2 Д) 48 - 6
7. Егер бір дәптер 7 теңге тұрса, 3 дәптер қанша тұрады?
А) 10 тг С) 15 тг
В) 21 тг Д) 4 тг
8. Кез келген санды 0 - ге көбейткенде болады:
А) 0 С) 1
В) сол санның өзі Д) 10
9. 3+3+3+3+3 амалымен алмастыруға болатын сандар көбейтіндісін белгіле.
А) 3*4 С) 3*3
В) 5*5 Д) 3*5
10. 80 - х=32 теңсіздігіндегі х мәні нешеге тең?
А) х=48 С) х=18
В) х=112 Д) х=52

Тест
2 - нұсқа
• 700 - дің алдындағы санды көрсет.
А) 701 С) 699
В) 690 Д) 710
2. 42 дм - ге тең болатын өрнекті белгіле:
А) 4 м 2 дм 5 см С) 422см
В) 4 м 0 дм Д) 420 см
3. 700 жүздік және 2 бірліктен тұратын санды белгіле:
А) 72 С) 720
В) 220 Д) 702
4. 875 санындағы ондық нешеу?
А) 8 С) 7
В) 87 Д) 75
5. Кез - келген санды 1 - ге бөлгенде болады.
А) 0 С) 1
В) сол санның өзі Д) 10
6. 15: х=3 теңдеуіндегі х - тің мәні
А) х=12 С) х=18
В) х=5 Д) х=3
7. Егер 1 қалам 8 теңге тұрса, 5 қаламның бағасы қанша?
А) 40 тг С) 35 тг
В) 13 тг Д) 3 тг
8. 7+7+7+7+7 амалымен алмастыруға болатын сандардың
көбейтіндісін тап:
А) 7*4 С) 7*7
В) 5*5 Д) 7*5
9. Қай өрнектің мәні 89 - ға тең?
А) 81+7 С) 90 - 4
В) 85+4 Д) 90 - 2
10. Бірлігі жоқ санды белгіле.
А) 204 С) 240
В) 24 Д) 402
28 026
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табуға берілген есептерді шығаруға, есепке сызба құруға үйрету; есептеу дағдыларын жетілдіру.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Күнделікті сабақ жоспары (алгебра 8 сынып)
Күнделікті сабақ жоспары (алгебра 8 сынып)
Дәреженің қасиеттерін есептер шығару барысында қолдана алу дағдыларын тексеру есте сақтау, зейін қою, өзіндік ойлау қабілеттерін дамыту
Өткенді қайталау математика 1 сынып
Өткенді қайталау математика 1 сынып
Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың алған білімдерін тиянақтау. Ойын арқылы оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін, танымдық қызығушылығын арттырып, ой өрісін кеңейту.
Квадраттық теңдеулерді шешуге есептер шығару
Квадраттық теңдеулерді шешуге есептер шығару
БҚО, Орал қаласы, А. Байтұрсынов атындағы №10 ЖББОМ математика пәні мұғалімі Диярова Айымгүл Сәтиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×