Отбасының берекесі
Сабақтың тақырыбы: Отбасының берекесі.
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, оқулық.
Сабақтың мақсаты: Қоғам мүшелері, отбасы берекесі туралы тақырыпты меңгерту; тілін, сөздік қорын дамыту;
Оқытудың мақсаты: Дүниетану сабағында білім берудің жаңа әдіс - тәсілдері арқылы жеті модульді ықпалдастыра отырып, еркін сөйлеуге, өзіндік бағалау дағдысын қалыптастыруға үйрету.
Міндеті:
1. Мәтіннің мазмұнын өмірмен байланыстыра әңгімелеу.
2. Балаларды жүйелі сөйлеуге үйрету, сөздік, тілдік қорларын дамыту.
3. Оқушыларды мейірімді, қайырымды болуға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері:
1. Тақырыпты түсінеді, талдайды.
2. Отбасы туралы оның ерекшеліктері туралы білетін мәліметтеріне қосымша мәліметтер қосады.
3. Отбасының атқаратын қызметі мен тигізетін пайдасы және олардың күнделікті өмірде адамдармен туыстық қарым - қатынасы туралы ой - пікірін айтады, пәнге деген қызығушылығы оянады, қорытынды айтып үйренеді.
Тапсырмалар 1 Тест арқылы оқушылардың білімін тексеру.
Дәптермен жұмыс:
Үйге тапсырма 152 - 155 бет, мазмұнын айту.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Мұғалім Балалар (хормен)
- Әрбір адам?- Туысым, досым, жұрағат.
- Әрбір сабақ?- Үйрену, ұғу, ұлағат.
- Әрбір ісің?- Тірлік, тірек, адамдық.
- Әрбір сөзің?- Шындық, бірлік, адалдық.
- Олай болса, балалар, бүгінгі сабағымызды бастаймыз.- Біз бүгінгі сабағымызда 4 топқа бөлінеміз.
1. Сабақта тыныш отыру.
2. Бір - бірімізді дұрыс тыңдау.
3. Топпен жұмыс жүргізу.
4. Сабақты мұқият тыңдау.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: 1. Жануарлар дүниесін қорғау. – оқыту, мазмұнын айтқызу. ІІІ. Білімді тексеру кезеңі: Тест
1. Жәндіктер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар. Сүтқоректілер деп -
а) жануарлар дүниесін;
ә) жануарлардың аттарын;
б) жануарлардың көп түрлігін;
в) жануарлар класын айтады.
2. Жәндіктердің 3 белгісі:
а) қанаты, 6 аяғы, мұртшасы
ә) аяғы, тырнағы, қанаты;
б) 3 бөлікті денесі, тырнағы қанаты;
в) тырнағы, 6 бөлікті денесі; 6 аяғы.
3. Қызыл кітапқа:
а) құстың 29 түрі; б) 56 құс;
ә) құстың 56 түрі; в) барлық құстар енгізілген.
4. Балықтар... тыныстайды.
а) өкпесімен;
ә) қанатымен;
б) желбезегімен;
в) торсылдағымен.
5. Тіршілік ортасы деп –
а) тіршілікке қолайлы ортаны;
ә) тұрғызылған қоныс мекенді;
б) бейімделіп мекен етуді;
в) орналасу ерекшелігін айтады.
7. Қазақстанда «Қызыл кітап» қай жылы шықты?
а) 1986 ж. ә) 1996 ж. б) 2006 ж.
1. Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру: 2. Дәптермен жұмыс 3. Қорытындылау
ІV. Қызығушылығын ояту: (отбасы туралы видиоролик көрсту)
Тақырыбын, мақсатын хабарлау. Отбасының берекесі. Мақал - мәтелдер.
V. Мағынаны тану: «Отбасы» деген не?
«Отбасы берекесі, бірлігі» туралы постер жасау
1. Әңгімелеу.
Сендер қай мемлекетте тұрасыңдар?
Отан деген не? Қоғам деген не?
Отбасы деген не?
2. «Отбасының берекесі»- оқып түсіндіру.
3. Мақал - мәтелдер оқып, талдау.
4. Сергіту сәті
VІ. Жаңа сабақ. Әр топқа жетелеу сұрақтары арқылы сұрақ қою.
Оқушыларға оқыту.
2. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.
1 - топ Сұрақ: Отбасы татулығына кімдер жауапты?
2 - топ Сұрақ: Қамқорлық жасау дегенді қалай түсінесіңдер?
3 - топ Сұрақ: Сенің отбасыңда қандай әдет - ғұрыптар сақталған?
Сергіту сәті
“Асар “ дегенді қалай түсінесіңер?
Отбасына кімдер енеді?
Неке деген не?
Конституцияда отбасы туралы не айтылған?
VІІ. Бекіту кезеңі:
Мақалдардағы жасырын сөзді тап:
... тату болса — ат көп,
... тату болса — ас көп.
... — туырлығым,
... — қазынам.
Бес жолды өлең.
Зат есім (1 сөз)
Сын есім (2 сөз)
Етістік (3 сөз)
Сөйлем (4 сөз)
Мәндес сөз (синоним1сөз)
Қорытындылау
VІІІ. Үйге тапсырма беру
Бағалау
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, оқулық.
Сабақтың мақсаты: Қоғам мүшелері, отбасы берекесі туралы тақырыпты меңгерту; тілін, сөздік қорын дамыту;
Оқытудың мақсаты: Дүниетану сабағында білім берудің жаңа әдіс - тәсілдері арқылы жеті модульді ықпалдастыра отырып, еркін сөйлеуге, өзіндік бағалау дағдысын қалыптастыруға үйрету.
Міндеті:
1. Мәтіннің мазмұнын өмірмен байланыстыра әңгімелеу.
2. Балаларды жүйелі сөйлеуге үйрету, сөздік, тілдік қорларын дамыту.
3. Оқушыларды мейірімді, қайырымды болуға тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері:
1. Тақырыпты түсінеді, талдайды.
2. Отбасы туралы оның ерекшеліктері туралы білетін мәліметтеріне қосымша мәліметтер қосады.
3. Отбасының атқаратын қызметі мен тигізетін пайдасы және олардың күнделікті өмірде адамдармен туыстық қарым - қатынасы туралы ой - пікірін айтады, пәнге деген қызығушылығы оянады, қорытынды айтып үйренеді.
Тапсырмалар 1 Тест арқылы оқушылардың білімін тексеру.
Дәптермен жұмыс:
Үйге тапсырма 152 - 155 бет, мазмұнын айту.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Мұғалім Балалар (хормен)
- Әрбір адам?- Туысым, досым, жұрағат.
- Әрбір сабақ?- Үйрену, ұғу, ұлағат.
- Әрбір ісің?- Тірлік, тірек, адамдық.
- Әрбір сөзің?- Шындық, бірлік, адалдық.
- Олай болса, балалар, бүгінгі сабағымызды бастаймыз.- Біз бүгінгі сабағымызда 4 топқа бөлінеміз.
1. Сабақта тыныш отыру.
2. Бір - бірімізді дұрыс тыңдау.
3. Топпен жұмыс жүргізу.
4. Сабақты мұқият тыңдау.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: 1. Жануарлар дүниесін қорғау. – оқыту, мазмұнын айтқызу. ІІІ. Білімді тексеру кезеңі: Тест
1. Жәндіктер, балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар. Сүтқоректілер деп -
а) жануарлар дүниесін;
ә) жануарлардың аттарын;
б) жануарлардың көп түрлігін;
в) жануарлар класын айтады.
2. Жәндіктердің 3 белгісі:
а) қанаты, 6 аяғы, мұртшасы
ә) аяғы, тырнағы, қанаты;
б) 3 бөлікті денесі, тырнағы қанаты;
в) тырнағы, 6 бөлікті денесі; 6 аяғы.
3. Қызыл кітапқа:
а) құстың 29 түрі; б) 56 құс;
ә) құстың 56 түрі; в) барлық құстар енгізілген.
4. Балықтар... тыныстайды.
а) өкпесімен;
ә) қанатымен;
б) желбезегімен;
в) торсылдағымен.
5. Тіршілік ортасы деп –
а) тіршілікке қолайлы ортаны;
ә) тұрғызылған қоныс мекенді;
б) бейімделіп мекен етуді;
в) орналасу ерекшелігін айтады.
7. Қазақстанда «Қызыл кітап» қай жылы шықты?
а) 1986 ж. ә) 1996 ж. б) 2006 ж.
1. Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру: 2. Дәптермен жұмыс 3. Қорытындылау
ІV. Қызығушылығын ояту: (отбасы туралы видиоролик көрсту)
Тақырыбын, мақсатын хабарлау. Отбасының берекесі. Мақал - мәтелдер.
V. Мағынаны тану: «Отбасы» деген не?
«Отбасы берекесі, бірлігі» туралы постер жасау
1. Әңгімелеу.
Сендер қай мемлекетте тұрасыңдар?
Отан деген не? Қоғам деген не?
Отбасы деген не?
2. «Отбасының берекесі»- оқып түсіндіру.
3. Мақал - мәтелдер оқып, талдау.
4. Сергіту сәті
VІ. Жаңа сабақ. Әр топқа жетелеу сұрақтары арқылы сұрақ қою.
Оқушыларға оқыту.
2. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.
1 - топ Сұрақ: Отбасы татулығына кімдер жауапты?
2 - топ Сұрақ: Қамқорлық жасау дегенді қалай түсінесіңдер?
3 - топ Сұрақ: Сенің отбасыңда қандай әдет - ғұрыптар сақталған?
Сергіту сәті
“Асар “ дегенді қалай түсінесіңер?
Отбасына кімдер енеді?
Неке деген не?
Конституцияда отбасы туралы не айтылған?
VІІ. Бекіту кезеңі:
Мақалдардағы жасырын сөзді тап:
... тату болса — ат көп,
... тату болса — ас көп.
... — туырлығым,
... — қазынам.
Бес жолды өлең.
Зат есім (1 сөз)
Сын есім (2 сөз)
Етістік (3 сөз)
Сөйлем (4 сөз)
Мәндес сөз (синоним1сөз)
Қорытындылау
VІІІ. Үйге тапсырма беру
Бағалау
Жаңалықтар
Отбасының берекесі
Оқушыларға отбасы туралы түсініктерін кенейту. Өз ойларын жүйелі түрде жеткізе білуге үйрету.
Әке – асқар тау
Әке...! Әкетай...! Әкешім...! Әкежан... Осы сөзді айтсам, өзіме бір қанат біткендей, құс сияқты қалықтайдындай сезімде боламын.
Отбасы берекесі
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, №132 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Альмусина Жанар Сайлауовна
Ғабит Мүсірепов «Көлде»
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №7 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тураева Гульнара
Отбасы – шағын қоғам
Атырау облысы, Геолог поселкесі, Қ. Сәтбаев орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Амирова Гүлмаржан Қадірліқызы
Отбасының берекесі
Шотыбасова Анар Асановна Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Ы. Алтынсарин атындағы № 19 орта мектебі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.