Сергіту сәттері
Түсінік хат
Бастауыш сыныптарда, әсіресе 1 - сыныпта мектеп табалдырығын жаңа ғана аттаған оқушылар мектепке ережелеріне, сабақта отыру үрдісіне үйренбегендіктен оқыту процесіне үйрену, адаптация кезеңі біраз қиыншылық туғызуы мүмкін жағдай. Осы кезеңде оқушының сабаққа деген қызығушылығын арттыру ұстаз шеберлігіне тікелей байланысты. Әртүрлі қызықты ойын түрлерін ойнату, сабаққа психологиялық тұрғыдан дайындық жасау, сабақ барысында сергіту сәттерін қолдана отырып, алуан түрлі қимыл - қозғалыстар жасату оқушының сабаққа деген қызығушылықтарын біршама арттырады.
Сабақ барысында бірсарындылықтан шаршаған баланы қызықты бір сергіту сәті арқылы сергітіп алу баланың бойына жаңа бір күш беріп, қызығушылығын арттырады. Ұсынылып отырған жинақта сергіту сәттерінің баспа түрімен, видео нұсқасы жинақталып, қолданылуға берілген.
Жаза, жаза, саусағым,
Әлсіредім шаршадым.
Бір, екі, үш,
Қолға жинап күш!
Қане, қалам алайық,
Әдемілеп жазайық.
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы - қырлы жерлерден,
Ытқып - ытқып жүгірді.
Ал, балалар тұрайық
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай иіліп
Солға қарай иіліп.
Бір отырып, бір тұрып
Бір тұнығып алайық.
Орнымыздан тұрайық,
Белімізді жазайық.
Жоғары - төмен қарайық,
Солға - солға түзу түр.
Оңға - оңға түзу түр,
Алға қарайбір адым,
Артқа қарай бір адым
Бойымызға күш жинап,
Бір дем алайық.
Ал, қанеки ойнайық,
Ойнайық та, ойлайық.
Байлап қойып көзіңді,
Қоршап тұрмыз айнала.
Атыңды атап шақырған, арамызда қай бала?
Бастауыш сыныптарда, әсіресе 1 - сыныпта мектеп табалдырығын жаңа ғана аттаған оқушылар мектепке ережелеріне, сабақта отыру үрдісіне үйренбегендіктен оқыту процесіне үйрену, адаптация кезеңі біраз қиыншылық туғызуы мүмкін жағдай. Осы кезеңде оқушының сабаққа деген қызығушылығын арттыру ұстаз шеберлігіне тікелей байланысты. Әртүрлі қызықты ойын түрлерін ойнату, сабаққа психологиялық тұрғыдан дайындық жасау, сабақ барысында сергіту сәттерін қолдана отырып, алуан түрлі қимыл - қозғалыстар жасату оқушының сабаққа деген қызығушылықтарын біршама арттырады.
Сабақ барысында бірсарындылықтан шаршаған баланы қызықты бір сергіту сәті арқылы сергітіп алу баланың бойына жаңа бір күш беріп, қызығушылығын арттырады. Ұсынылып отырған жинақта сергіту сәттерінің баспа түрімен, видео нұсқасы жинақталып, қолданылуға берілген.
Жаза, жаза, саусағым,
Әлсіредім шаршадым.
Бір, екі, үш,
Қолға жинап күш!
Қане, қалам алайық,
Әдемілеп жазайық.
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы - қырлы жерлерден,
Ытқып - ытқып жүгірді.
Ал, балалар тұрайық
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай иіліп
Солға қарай иіліп.
Бір отырып, бір тұрып
Бір тұнығып алайық.
Орнымыздан тұрайық,
Белімізді жазайық.
Жоғары - төмен қарайық,
Солға - солға түзу түр.
Оңға - оңға түзу түр,
Алға қарайбір адым,
Артқа қарай бір адым
Бойымызға күш жинап,
Бір дем алайық.
Ал, қанеки ойнайық,
Ойнайық та, ойлайық.
Байлап қойып көзіңді,
Қоршап тұрмыз айнала.
Атыңды атап шақырған, арамызда қай бала?
Жаңалықтар
Ойын арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру
Ойынның түрлері өте көп. Мысалы: рөлдік ойындар, денешынықтыру ойындары, сюжеттік ойындар, дидактикалық ойын элементтерін пайдаланудың маңызы өте зор. Дидактикалық ойындар баланың ақыл - ойын дамытып, сабаққа деген қызығушылықтарын арттырады.
К дыбысы мен әрпі
К дыбысы бар сөзге дыбыстық талдау жасату, “К” әрпінің баспа түрінің жазу түрін үйрету, сөз құрату
Ойын элементтерін пайдалану ерекшеліктері
Қарқаралы ауданы, Егіндібұлақ селосы, №43 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тусупова Г. Х
Дамытушы ойындарды өткізудегі әдістемелік ұсыныстар
Баланың қызығушылығымен ойналған ойынның ғана өз жетістігі болады. Сол сияқты шығармашылық ойындар әрдайым қызықты, көңілді өтетіндігі белгілі. Ол үшін бала қиялын дамытуға, қызығушылығын арттыруға көмектесуіміз керек.
Оқушылардың шетел тілі пәніне қызығушылығын арттырудағы ойын элеменнттерінің рөлі
Оқушылардың шетел тілі пәніне қызығушылығын арттырудағы ойын элеменнттерінің рөлі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.