Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Өрнектерді салыстыру

05 желтоқсан 2014, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Өрнектерді салыстыру»
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды жаңа сабақпен таныстыру, есептер жайлы білімдерін кеңейте түсу, сұрақтарға жауап алу, оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Ауызша есептеу арқылы ойлау қабілеттерін белсенділігін арттыру, математикалық қабілеттерін дамыту, ой өрістерін кеңейту. Оқушыларды әдептілікке, ұқыптылыққа, адамгершілікке, дәптерге таза, әдемі жазуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: карточкалар, гүл жапырағы, геометриялық фигуралары.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап.
Түрі: Жарыс сабақ, ойын сабақ.

Жүру барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Қызығушылықты ояту. Психологиялық дайындық жасау.
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең басынан,
Барлық ғылым саған үйір болады
Досың солар табылатын қасыңнан.
Дегендей қазір бізде қай сабақ? (математика)
Математика сабағында біз не айтушы едік?
- Есептеуді білмейтін адам, түк білмейтін адам деп айтамыз.
Яғни, сабаққа бар зейінімізді аударамыз.
Сонымен қатар бүгінгі сабақ ашық екендігін, бізге қонақтар келіп отыр, андарын ескертемін.
Келгенше қонақ ұялады - демекші
Біз ұятқа қалмауға тырысамыз.

2. Үй тапсырмасын тексеру.
- Үйге қандай тапсырмалар берілді?
- Орындап келдіңіздер ме?
- Қане тексеріп көрейік.
Үй тапсырмасын оқушылар кезекпен оқып, тексеріледі.

3. «Кім шапшаң?» ойыны.
Әйнекшеге >, 4+2 бұл не? (Теңсіздік)
Қыздар 4+2> 4+3 (Теңсіздік)
Теңсіздіктің екі жағында не жазылған? (Өрнектер)
Өрнектерді салыстырамыз.
4+3=7 4+2=6 7>6
4+3 > 4+2
Әр топқа тапсырма беріледі.
1-топ. 5 - 2 және 5 - 1 өрнегін құрастыру.
2-топ. 4 - 3 және 4 - 2 өрнегін құрастыру.
3-топ. 6 - 2 және 6 - 3 өрнегін құрастыру.

6. Сергіту сәті.

7. Оқулықпен жұмыс.
№1. Тапсырмадағы суреттерді пайдаланып, өрнектер мен теңсіздіктерді түсіндіру талап етіледі.
4 қызыл, 2 көк дөңгелек 4+2 өрнегі болады.
4 қызыл, 1 көк үшбұрыш 4+1 өрнегі болады.
№2. 6 қызыл дөңгелек, оның нешеуі сызылған?
6 - 2
6 қызыл үшбұрыш, оның нешеуі сызылған?
6 - 1
6 - 2 3+1 3 - 2<3 - 1 3 - 0=3+0
9. Қорытынды.
10. Мадақтау. Бағалау.
6 572
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Санды көбейтіндіге бөлу
Санды көбейтіндіге бөлу
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйір болады, Досың солар табылатын қасыңнан!
Метр – ұзындықтың өлшем бірлігі
Метр – ұзындықтың өлшем бірлігі
күнделікті тұрмыста жиі кездесетін ұзындықты өлшеудің жаңа бірлігі - метрді енгізудің туындап отырғанын түсіндіре отырып, «метрмен» және оның көмегімен ұзындықты өлшеудің мән - жайымен оқушыларды таныстыру, ұзындықтың бірліктері «метр», «дециметр»
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық және жай бөлшектерге амалдар қолдану. Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйiр болады, Досың солар – табылатын қасыңнан.
Сандар қатары
Сандар қатары
Балаларды сандар қатарымен таныстыра отырып бір және екі таңбалы сандармен таныстыру, сандар қатары құрылуының заңдылықтарының анықталуының, сандар қатарын салыстыру үшін пайдаланылуын қалыптастыру
Рационал бөлшектер
Рационал бөлшектер
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, М.Маметова атындағы №27 физика-математика бағытындағы мектеп – лицейінің математика пәні мұғалімі Алдабергенова Торгай Пралиевна
5 – ті қосу мен және азайту тәсілдері
5 – ті қосу мен және азайту тәсілдері
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы, Байқадам ауылы, Қорғантұз орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Абденова Гүлдана Дүйсенбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×