Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Түбір мен қосымша

09 желтоқсан 2014, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша
Сабақтың мақсаты: Түбір мен қосымшаны бір - бірінен ажыратуға дағдыландыру.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Оқушылардың сөздік қорын байланыстырып сөйлеу дағдысын жетілдіру. Грамматикалық талдау арқылы ой - өрісін дамыту.
Дамытушылық: Оқушылардың сөздерді дұрыс қолдана білу, қабілеттерін дамыту, сөздерден сөйлем құрау, дағдысы жетілдіру.
Тәрбиелілік: Ұстамдылыққа, әдептілікке, тазалыққа, жинақылыққа, тәрбиелеу
Көрнекілігі: дидактикалық материалдар, сызбалар, интерактивті тақта.
Түрі: білім мен іскерлікті игеру.
Әдіс - тәсілдері: Талдау, сұрақ - жауап, ой қозғау, қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеу. Сынып тазалығына көңіл бөлу. Денелерін тік ұстап отыру керектігін ескерту.
Психологиялық тренингі
Үй тапсырмасын тексеру.

Эдвард де Боно “6 ойлау шляпасы”технологиясы бойынша өтілген сабақты қорыту.
Ақ қалпақтың сұрағы Түбір дегеніміз не? Қосымша дегеніміз не?

Сары қалпақтың сұрағы: Мына сөздерге қосымша жалғап айт. Етік, егін, қар.
Қызыл қалпақтың сұрағы Мақалды оқы қарамен жазылған сөздерді салыстырып
ерекшелігін айт.
Еңбек ер атандырады.
Еңбектің түбі - рахат.

Жасыл қалпақтың сұрағы Өлеңді мәнерлеп оқы.
Мен ғарышкер боламын
Аспан, аспан, арайлым,
Саған жиі қараймын.
Сені көзбен шоламын
Мен ғарышкер боламын!

Ғарышкер сөзінің түбірі мен қосымшасын тап.
Қандай ғарышкерлерді білесің?
Көк қалпақтың сұрағы Түбірге қосымша не үшін жалғанады? Мысал келтір.

ІV. Жаңа сабақ
Түбір дегеніміз - сөздің одан әрі бөлінбейтін мағынасы бар бөлігі.
Мыс: қала, орман, көше, жұлдыз
Түбір сөздің белгісі -.
Түбірге қосылған бөлшекті қосымша дейміз: қала - ға, орман - да, көше - мен, балық - шы
Кубизм әдісімен. Оқулықтағы жаттығулар орындалады

V. Өзіндік жұмыс. №2. жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.

Қосымшалы сөз ---------түбір -----------қосымша
адалдық -------------------адал -----------дық

VI. Ой сергіту.
“Доп лақтыру” ойыны арқылы
1 – қатар
“Ай” сөзінен басталатын қыз балалар есімдерін ата.
2 – қатар
“Ер” сөзінен басталатын ұл балалар есімдерін ата.

IX. Сабақты қорыту
Сызба әдісі бойынша қорыту

Қызыл телпекке құлпынай жинауға көмектесейік.
Жүректен - жүрекке

Әр күнің ашық болсын!
Жүздерің жарқын болсын!
Талаптарың таудай болып,
Сарқылмайтын білім болсын!
VIII. Бағалау.
IХ. Үйге тапсырма.
Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаны тауып қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.
11 408
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сөз және оның құрамы. 1 – 5 жаттығулар.
Сөз және оның құрамы. 1 – 5 жаттығулар.
Сөз құрамымен таныстыру. Түбір мен қосымшаның бір - бірінен айырмашылығын аңғарту. Қосымшаның түрлері жалғау және жұрнақ. Олардың өзіндік белгілері.
Сөз құрамымен таныстыру. 325 – 329 жаттығулар.
Сөз құрамымен таныстыру. 325 – 329 жаттығулар.
Сөз құрамымен таныстыру. Түбір мен қосымшаның бір - бірінен айырмашылығын аңғарту. Қосымшаның түрлері жалғау және жұрнақ. Олардың өзіндік белгілері. Түбірлес сөздер.
Түбір мен қосымша. 305 – 309 жаттығулар.
Түбір мен қосымша. 305 – 309 жаттығулар.
Сөз құрамымен таныстыру. Түбір мен қосымшаның бір - бірінен айырмашылығын аңғарту. Қосымшаның түрлері жалғау және жұрнақ. Олардың өзіндік белгілері.
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Оқушыларға түбір мен қосымша туралы мағлұмат беру. Сөздердің түбірі мен қосымшасы болатынын байқату.
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы мағлұмат беру. Түбір мен қосымшаны бір - бірінен ажырата білуге үйрету. Ой - өрісін дамыту, сөздік қорын дамыту. Байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру. Көркем жазуын қалыптастыру. Еңбекқорлыққа, мәдениеттілікке тәрбиелеу.
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×