Алтын күз
Солтүстік - Қазақстан облысы,
Петропавл қаласындағы №26 мектеп - балабақшасының
қазақ тілі мұғалімі Милютина Людмила Васильевна
Сабақтың тақырыбы: Алтын күз
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі: өткен сабақтағы тіл материалдарын пысықтау, тақырып бойынша тілдесу әрекетіне баулу, дұрыс дыбысталуын қадағалау; есеп шығару және санау арқылы математика пәнімен байланыстыру;
2. Дамытушылық: ауызекі сөйлесуді, сауатты жаза білуді дамыту;
3. Тәрбиелік: ойын арқылы қазақ тіліне сүйіспеншілігін арттыру; Отанды және табиғатты сүйе білуге шақыру. Еңбекке баулу.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- Балалар, бүгін сабағымызға басқа мектеп мұғалімдері қонаққа келіп отыр, қонақтармен жарқын сәлемдесейік! (Жауаптары: Қайырлы күн!)
- Күн шығады әнімен.
- Қайырлы күн!
- Теңізде толқын толқиды.
- Қайырлы күн!
- Көтерілді ақ бидай.
- Құстар самғап ән салды.
- Балаларым, айтыңдаршы?
- Қайырлы күн!
- Қайырлы күн көк аспан!
- Қайырлы күн жер ана!
- Қайырлы күн достарым!
2. Қайталау сабағы:
- Жақсы, отырыңдар, балалар. Бүгін бізде қайталау сабағы.
Келесі сұрақтарға жауап беріңдер;
- Біз қай Республикада тұрамыз?
- Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
- Қазақстанда қандай пайдалы қазбалар бар?
- Сендер қай облыста тұрасыңдар?
- Балалар, келесі сұрақ тақтада.
Бірінші презентация бойынша жұмыс:
(1 слайд бойынша жұмыс: Суретте қай жыл мезгілі? Сұрағына жауап беру.)
- Әр жыл мезгілінің айлары бар. Күз айлары қандай?
(2 слайд бойынша жұмыс: Күз айлары қандай? Сұрағына жауап беру.)
- Күздің бірінші айы қай ай? Қыркүйектің ерекшелігі неде?
- Қыркүйекте оқушылар мектепке барады. (3 слайдты көрсету)
- Қазанда ше?
- Қазанда ағаш жапырақтары мол түседі. (4 слайдты көрсету)
- Қараша айында?
- Қараша айында алғашқы аязды күндер болады.
- Күн суық болғанда адамдар жылы киім киеді. (5 слайд бойынша жұмыс: Киіну туралы сөйлесу.)
Не киесің? Күзде басқа не киесің? Аяққа не киесің?
Оқушылардың жауаптары: Мен басыма жылы құлақшын киемін. Аяғыма қызыл етік киемін. Қалың күрте киемін.
- Жақсы күзгі киім туралы айттық, күздің ең басты еңбегіне тоқталатын болсақ. Біздің облысымыз астыққа бай.
- Келесі суретке қарап не айта аласыңдар?
(6 слайд: берілген сызбаға қарап, сөйлемдер құрастыру. )
Балалардың жауаптары: - Диқаншы бидай жинайды. Бидайдан ұн жасайды. Ұннан нан пісіреді.
- Жақсы, күзде бидай піседі. Тағы не піседі?
- Күзде жемістер мен көкөністер піседі. Дүкендерге қандай жеміс, көкөністер түскенін көріп, сатып алайық.
(«Дүкенде» рөлдік ойынын ойнау. Алушы мен сатушының сөздерін қалған оқушылар мұқият тыңдайды да, келесі сұрақтарға жауап береді.
- Не сатып алды? Неше теңге төледі?)
- Дұрыс, келесі тапсырма қиын сондықтан сәл демалып алайық!
Сергіту сәтті:
Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп, теріп алайық.
Қалтамызға салайық.
- Дүкендегі сөйлесуде жақсы санайтындарыңды көрсеттіңдер. Онда мына есепті шығарайық.
ЕСЕП: (10 слайд)
Оқушылар мектеп бақшасынан 160 килі алма және 75 килі алмұрт жинады. Жиналған жемістердің 80 келісі сатылды. Барлығы неше килі жеміс қалды?
- Жарайсыңдар, балалар, дүкеннің сәбіздерін қанша екенін білдік! Жауабын қалай жаздыңдар? (Балалардың жауаптары.)
- Жауапты дұрыс жазыпсыңдар, енді мына сөйлемдерді кім толықтырып, дұрыс жазады?!
11 слайд бойынша сөйлемдерді толықтыру:
Күзде................. сарғайып жерге түседі.
Күзде.................. жауады.
Дала.......................... болады.
.............. жылы жаққа ұшып кетеді.
Қосымша №2 презентация. (Өздік жұмыс) Балалардың алдарында компьютерде бөлек слайд арқылы жасалған «Әріп жаңбыры»ойын.
Көп нүктенің орнына керекті әріпті қою
Қорыту: (Венн диаграммасы № 12 слайдта)
Ұнайды
Ұнамайды
Үй жұмысына тапсырма.
1 – деңгейлік тапсырма: Күздің суретін салу
2 - деңгейлік тапсырма: Күз туралы өлең жаттау
3 - деңгейлік тапсырма: Күз туралы сұрақ - жауап құрастыру
4 - деңгейлік тапсырма: Күз тақырыбына бес сөйлем құрастырып, сұрақ қою
5 – деңгейлік тапсырма: Сурет бойынша әңгіме құрастыру
Бағалау.
Қоштасу.
Петропавл қаласындағы №26 мектеп - балабақшасының
қазақ тілі мұғалімі Милютина Людмила Васильевна
Сабақтың тақырыбы: Алтын күз
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі: өткен сабақтағы тіл материалдарын пысықтау, тақырып бойынша тілдесу әрекетіне баулу, дұрыс дыбысталуын қадағалау; есеп шығару және санау арқылы математика пәнімен байланыстыру;
2. Дамытушылық: ауызекі сөйлесуді, сауатты жаза білуді дамыту;
3. Тәрбиелік: ойын арқылы қазақ тіліне сүйіспеншілігін арттыру; Отанды және табиғатты сүйе білуге шақыру. Еңбекке баулу.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- Балалар, бүгін сабағымызға басқа мектеп мұғалімдері қонаққа келіп отыр, қонақтармен жарқын сәлемдесейік! (Жауаптары: Қайырлы күн!)
- Күн шығады әнімен.
- Қайырлы күн!
- Теңізде толқын толқиды.
- Қайырлы күн!
- Көтерілді ақ бидай.
- Құстар самғап ән салды.
- Балаларым, айтыңдаршы?
- Қайырлы күн!
- Қайырлы күн көк аспан!
- Қайырлы күн жер ана!
- Қайырлы күн достарым!
2. Қайталау сабағы:
- Жақсы, отырыңдар, балалар. Бүгін бізде қайталау сабағы.
Келесі сұрақтарға жауап беріңдер;
- Біз қай Республикада тұрамыз?
- Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?
- Қазақстанда қандай пайдалы қазбалар бар?
- Сендер қай облыста тұрасыңдар?
- Балалар, келесі сұрақ тақтада.
Бірінші презентация бойынша жұмыс:
(1 слайд бойынша жұмыс: Суретте қай жыл мезгілі? Сұрағына жауап беру.)
- Әр жыл мезгілінің айлары бар. Күз айлары қандай?
(2 слайд бойынша жұмыс: Күз айлары қандай? Сұрағына жауап беру.)
- Күздің бірінші айы қай ай? Қыркүйектің ерекшелігі неде?
- Қыркүйекте оқушылар мектепке барады. (3 слайдты көрсету)
- Қазанда ше?
- Қазанда ағаш жапырақтары мол түседі. (4 слайдты көрсету)
- Қараша айында?
- Қараша айында алғашқы аязды күндер болады.
- Күн суық болғанда адамдар жылы киім киеді. (5 слайд бойынша жұмыс: Киіну туралы сөйлесу.)
Не киесің? Күзде басқа не киесің? Аяққа не киесің?
Оқушылардың жауаптары: Мен басыма жылы құлақшын киемін. Аяғыма қызыл етік киемін. Қалың күрте киемін.
- Жақсы күзгі киім туралы айттық, күздің ең басты еңбегіне тоқталатын болсақ. Біздің облысымыз астыққа бай.
- Келесі суретке қарап не айта аласыңдар?
(6 слайд: берілген сызбаға қарап, сөйлемдер құрастыру. )
Балалардың жауаптары: - Диқаншы бидай жинайды. Бидайдан ұн жасайды. Ұннан нан пісіреді.
- Жақсы, күзде бидай піседі. Тағы не піседі?
- Күзде жемістер мен көкөністер піседі. Дүкендерге қандай жеміс, көкөністер түскенін көріп, сатып алайық.
(«Дүкенде» рөлдік ойынын ойнау. Алушы мен сатушының сөздерін қалған оқушылар мұқият тыңдайды да, келесі сұрақтарға жауап береді.
- Не сатып алды? Неше теңге төледі?)
- Дұрыс, келесі тапсырма қиын сондықтан сәл демалып алайық!
Сергіту сәтті:
Ормандағы аюдың,
Құлпынайы көп екен.
Теріп, теріп алайық.
Қалтамызға салайық.
- Дүкендегі сөйлесуде жақсы санайтындарыңды көрсеттіңдер. Онда мына есепті шығарайық.
ЕСЕП: (10 слайд)
Оқушылар мектеп бақшасынан 160 килі алма және 75 килі алмұрт жинады. Жиналған жемістердің 80 келісі сатылды. Барлығы неше килі жеміс қалды?
- Жарайсыңдар, балалар, дүкеннің сәбіздерін қанша екенін білдік! Жауабын қалай жаздыңдар? (Балалардың жауаптары.)
- Жауапты дұрыс жазыпсыңдар, енді мына сөйлемдерді кім толықтырып, дұрыс жазады?!
11 слайд бойынша сөйлемдерді толықтыру:
Күзде................. сарғайып жерге түседі.
Күзде.................. жауады.
Дала.......................... болады.
.............. жылы жаққа ұшып кетеді.
Қосымша №2 презентация. (Өздік жұмыс) Балалардың алдарында компьютерде бөлек слайд арқылы жасалған «Әріп жаңбыры»ойын.
Көп нүктенің орнына керекті әріпті қою
Қорыту: (Венн диаграммасы № 12 слайдта)
Ұнайды
Ұнамайды
Үй жұмысына тапсырма.
1 – деңгейлік тапсырма: Күздің суретін салу
2 - деңгейлік тапсырма: Күз туралы өлең жаттау
3 - деңгейлік тапсырма: Күз туралы сұрақ - жауап құрастыру
4 - деңгейлік тапсырма: Күз тақырыбына бес сөйлем құрастырып, сұрақ қою
5 – деңгейлік тапсырма: Сурет бойынша әңгіме құрастыру
Бағалау.
Қоштасу.
Жаңалықтар
Қосудың қасиеттері
Қосудық ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдана алады
Туған өлкем
Табиғи дауыспен әнді таза айтуға, шығарманы сезіне білуге үйрету, музыка сипатына сай жаттығу қимылдарын үйлестіре білуге баулу. ТМ: Әнді сезіне арқылы Отанды сүюге, қастерлеуге тәрбиелеу
Көктем жыл мезгілін қайталау (Время года – весна)
Көктем жыл мезгілін қайталау (Повторение по теме: Время года – весна) (2 сынып) Пәнаралық байланыста (дүниетану мен математика)
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.