Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Екі әріпті өрнектің мәндерін табу

05 желтоқсан 2015, Сенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Тақырыбы: Екі әріпті өрнектің мәндерін табу
Мақсаты: Құрылымы неғұрлым күрделі әріпті өрнектерді құрастыруды үйрету; жазу және олардың мәнін табу біліктілігін қалыптастыру; талқылау, талдау, қорытынды жасау біліктілігін дамыту.
Түрі: аралас сабақ.
Әдісі: сұрақ - жауап, іздену, талдау, қорыта білу.
Көрнекілігі: плакат, үлестірме, суреттер.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Сынып тазалығына қарау
ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
- Балалар, бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше сабақ. Сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтармен сәлемдесіп алайық.
Жақсы оқып сабақты,
Әдеп сақтау сәніміз.
Сәлем бердік сіздерге,
Басты иіп бәріміз.

б) Психологиялық дайындық.
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде.
Математиканы оқимыз,
Миымызға тоқимыз.
- Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін!
Математика - Абай атамыз ғалымдар патшасы деген екен. Яғни, математиканы білсек барлығын да біледі екенбіз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 7, 8

ІІІ. Білімін пысықтау: ауызша жұмыс. Математикалық диктант.
1. 20 + 30 = 50
20 ∙ 2 = 40
10: 5 = 2
25 - 15 = 10
30 ∙ 3 = 90
20: 10 = 2
45+15= 60
6 ∙ 2 = 12
300: 100 = 3

ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру:
1. № 1. Екі әріпті өрнектің мәндері қалай табылғанын түсіндір:
a – b, мұндағы a=280, b= 120
Шешуі: a – b = 280 – 120= 160
Жауабы: 160.

2. № 2. Әріпті өрнектердің мәндерін тап:
4 ∙ а + 78, мұндағы а = 8;
4 ∙ 8 + 78 = 32 + 78 = 110
36 – 18: у, мұндағы у = 2
36 – 18: 2 = 36 – 9 = 27
45 + 5 х т, мұндағы т = 3
45 + 5 ∙ 3 = 45 + 15 = 60
50 ∙ п - 15, мұндағы п = 10
50 ∙ 10 - 15 = 500 – 15 = 485
7 ∙ (25: х – 4), мұндағы х = 5
7 ∙ (25: 5 – 4) = 7х 10 = 70
2. Жұппен жұмыс.

3. № 3. Кестені толтыр:

5. Өздік жұмыс. № 4. Салыстыр.
30м ‹ 20м ∙ 10
8 ц ∙ 4 › 500 кг
32дм ∙ 4 ‹ 7 м
3 күн ∙ 9 ‹ 1 ай
Сергіту сәті.
Қостық біз, көбейттік біз,
Қатты шаршап кеттік біз.
Кәне, тұра қалайық,
Қимылдасын қол - аяқ.
Кірпікті де қағайық, терең демді алайық,
Орнымызға отырып,
Сабаққа назар салайық.

Ү. Білімін бекіту:
1. Топтық жұмыс. № 5. Суретті құрастыру
1топ 2 топ

2. Есеп шығару. № 7.
1) Түске дейін – 9 бөлшек
Түстен кейін – 2есе артық
Дайындады -?
Шешуі: 9 + 9 ∙2 = 9+18 = 27
Жауабы: шебер 27 бөлшек дайындады.

2) Жиналды – 25 қияр
Шешуі: (25 + 15): 5 = 8
Қызанақ – 15кг
Жауабы: 8 жәшік қажет.
Салды – 5 килограммнан
3. № 8
Шешуі: 28: 4 = 7
Жауабы: 7 аттракционның төбесі жабық орында.

ҮІ. Сабақты қорыту: Шығармашылық тапсырма орындау. № 10.
ҮІІ. 1) Үйге тапсырма:
2) Бағалау

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 754
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Көбейту және бөлу. Амалдардың мән мағынасы
Көбейту және бөлу. Амалдардың мән мағынасы
Қазақтың ұлттық ойындары арқылы балаларды ұйымшылдыққа, жылдамдыққа, тапқырлыққа, қазақтың салт - дәстүрлерін құрметтеуге үйрету, Отанға, туған елге деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Көбейту және бөлуді пысықтау
Көбейту және бөлуді пысықтау
Көбейту және бөлудің кестелік жағдайы туралы білімдерін бекіту.
Санды және әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектерді құру, оқу және жазу, салыстыру, олардың мәндерін табу біліктігін қалыптастыру; көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есеп шығаруын біліктігін жетілдіру; талдай және салыстыра білу қабілетін дамыту.
Санды жане әріпті өрнектер
Санды жане әріпті өрнектер
Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік қалыптастыру. Санды және әріпті өрнектерді құру, оқу, жазу, оларды салыстыру және мәнін табу мәселелерін пысықтау. Оқу танымдық және ойын іс - әрекетін қатыстыру арқылы пәнге деген қызығушылықтарын,
Өрнек 10 - а
Өрнек 10 - а
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №21 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Сағызбаева Татти
Санды өрнек және әріпті өрнек
Санды өрнек және әріпті өрнек
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Санды және әріпті өрнектер туралы түсінік қалыптастыру. Әріпті теңдіктерді құру, оқу және жазуымен таныстыру, оларды бір - бірінен ажырата алуға үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×