Өзіңді өзің тексер
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы,
Қарашоқат орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Ибрашова Лиза Қоңырбаевна
Қазақ тілі 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өзіңді - өзің тексер
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін тексеру және тереңдете түсу.
Көркем, сауатты жазға төселдіру. Дамытушылық: оқушының ой - өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту, алған білімдерін қолдана білуге қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа оқуға, білімге деген құштарлығын арттыруға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: ізденушілік, ойын түрлерін пайдалану, сұрақ - жауап.
Сабақтың типі: қайталау
Сабақтың көрнекілі: кеспе қағаз, слайд, Ә. Марғұлан туралы слйд, Қазақстан армиясы туралы слайд.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
10 - жаттығу.
Мақалдардың мәтінін түсіндір.
ІІІ. Жаңа сабақ. Өзіңді - өзің тексер.
1. Өтілген сабақтарда қандай дыбыстардың жазылуымен таныстық?
2. Ол дыбыстар қандай сөздерде кездеседі?
"Жасырынған сөзді" тауып сабағымызды әрі қарай жалғастырамыз.
Слайд. ВРПАЙДАҒА ЛЕВУАСЫРД ЖАВБІЛІМІҢДІ ПРТЮ
Өтілген сабақтарда алған білімімізді сабақ барысында көрсетеміз.
1 - тапсырма. "Өзіңді - өзің тексер" (кеспе қағаз)
... елосипед,... оккей, жи... аз,... кран, мульт... ильм, тұ... ы,... абар,... уваш, телегра...,... етка,... олейбол, дел... ин, мото... икл,... ирк.
В, ц, х, ч, щ, ф, э, һ.
2 - тапсырма: "Жаңылмай жаңылтпашты айт"
Болсаң, шахматшы келеғой,
Кәне, жеңе ғой, Шоқанды!"
Берілген сөздерден жаңылтпаш құрау.
3 - тапсырма: Әлкей Марғұлан кім?
Ар... еолог әрі тірі... олькор,
Тари... бетін қайта ашты... алқына ол.
Қарапайым, кішіпейіл жан еді,
Академик болса дағы даңқы зор.
С. Мәуленов.
Ә. Марғұлан туралы айту.
4 - тапсырма: 6 - жаттығу. Мәтінді оқыту.
Әбу Насыр әл - Фараби туралы айту.
Хорасанға, Фараби сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
Х - дауыссыз, қатаң.
О - дауысты, жуан.
Р - дауыссыз, үнді.
А - дауысты, жуан.
С - дауыссыз, қатаң.
Ғ - дауыссыз, қатаң.
Ф - дауыссыз, жуан.
А - дауысты, жуан.
Р - дауыссыз, үнді.
Б - дауыссыз, ұяң.
И - дауысты, жіңішке.
5 - тапсырма: Жатқа жаз.
Ұлан - байтақ жерімді,
Ұлан - байтақ елімді.
Қорғап тұрған сенімді,
Армиямыз қаһарман!
(Н. Айтмов)
Қазақстан жері, оны қорғау, еліміздің бейбітшілік саясаты туралы айту.
6 - тапсырма. "Ұйқасын тап".
1. Жеймін деп көр қаруды
______ ______ ________
2. Фариза тойға барады
Көптен_____ ________
3. Ащы көлде балық жоқ
_____ ______ _________
4. Венадада Ваня аға,
_________ майлады.
5. Қыста_____ ______
Қызына тоймады.
6. Хадиша ән салды,
_____ _____ __________
7 - тапсырма: "Мақалдың жалғасын тап"
Жақсының аты өлмейді,
Ғалымның хаты өлмейді.
Әркімнің өз туған жері -
Мысыр шаhары.
Елбасы - біреу,
Халқы оған тіреу.
Ұрыс ырыста қашырар,
Ынтымақ халықты асырар.
Мақалдың мәнін түсіндіру.
8 - тапсырма: Ойын "Иә", "Жоқ"
1. а дауысты дыбыс иә.
2. Бөгенбай, Қабанбай қаһарман батырлар иә.
3. Пингвин құс болғанымен ұша алмайды иә.
4. В - қатаң дауыссыз дыбыс жоқ.
5. Дауысты дыбыс 3 - ке бөлінеді. жоқ.
6. Мектеп жіңішке айтылатын сөз иә.
7. Ф дыбысы мына сөздерде кездеседі: парта, плащ жоқ.
8. Дәулет Тұрлыханов - чемпион иә.
9. Щетканың пайдасы көп иә.
10. Ч, щ қатаң дауыссыз дыбыстар иә.
ІҮ. Қорытынды:
Э, в, ф, ч, щ, ц, х, h дыбыстары бар сөздерді конвертке салу.
Ваня, Бораш, шана, шуба, центнер, кітапхана, жиһангез, мектеп, цифр, борщ, трамвай, тақта, форма, элеватор, Чапаев, хабарлама.
Ү. Бағалау.
ҮІ. Уйге тапсырма: 8 - жаттығу. Жұмбақты жазып, шешуін табу
Қарашоқат орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Ибрашова Лиза Қоңырбаевна
Қазақ тілі 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өзіңді - өзің тексер
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін тексеру және тереңдете түсу.
Көркем, сауатты жазға төселдіру. Дамытушылық: оқушының ой - өрісін, есте сақтау қабілетін дамыту, алған білімдерін қолдана білуге қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа оқуға, білімге деген құштарлығын арттыруға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: ізденушілік, ойын түрлерін пайдалану, сұрақ - жауап.
Сабақтың типі: қайталау
Сабақтың көрнекілі: кеспе қағаз, слайд, Ә. Марғұлан туралы слйд, Қазақстан армиясы туралы слайд.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
10 - жаттығу.
Мақалдардың мәтінін түсіндір.
ІІІ. Жаңа сабақ. Өзіңді - өзің тексер.
1. Өтілген сабақтарда қандай дыбыстардың жазылуымен таныстық?
2. Ол дыбыстар қандай сөздерде кездеседі?
"Жасырынған сөзді" тауып сабағымызды әрі қарай жалғастырамыз.
Слайд. ВРПАЙДАҒА ЛЕВУАСЫРД ЖАВБІЛІМІҢДІ ПРТЮ
Өтілген сабақтарда алған білімімізді сабақ барысында көрсетеміз.
1 - тапсырма. "Өзіңді - өзің тексер" (кеспе қағаз)
... елосипед,... оккей, жи... аз,... кран, мульт... ильм, тұ... ы,... абар,... уваш, телегра...,... етка,... олейбол, дел... ин, мото... икл,... ирк.
В, ц, х, ч, щ, ф, э, һ.
2 - тапсырма: "Жаңылмай жаңылтпашты айт"
Болсаң, шахматшы келеғой,
Кәне, жеңе ғой, Шоқанды!"
Берілген сөздерден жаңылтпаш құрау.
3 - тапсырма: Әлкей Марғұлан кім?
Ар... еолог әрі тірі... олькор,
Тари... бетін қайта ашты... алқына ол.
Қарапайым, кішіпейіл жан еді,
Академик болса дағы даңқы зор.
С. Мәуленов.
Ә. Марғұлан туралы айту.
4 - тапсырма: 6 - жаттығу. Мәтінді оқыту.
Әбу Насыр әл - Фараби туралы айту.
Хорасанға, Фараби сөздеріне дыбыстық талдау жасау.
Х - дауыссыз, қатаң.
О - дауысты, жуан.
Р - дауыссыз, үнді.
А - дауысты, жуан.
С - дауыссыз, қатаң.
Ғ - дауыссыз, қатаң.
Ф - дауыссыз, жуан.
А - дауысты, жуан.
Р - дауыссыз, үнді.
Б - дауыссыз, ұяң.
И - дауысты, жіңішке.
5 - тапсырма: Жатқа жаз.
Ұлан - байтақ жерімді,
Ұлан - байтақ елімді.
Қорғап тұрған сенімді,
Армиямыз қаһарман!
(Н. Айтмов)
Қазақстан жері, оны қорғау, еліміздің бейбітшілік саясаты туралы айту.
6 - тапсырма. "Ұйқасын тап".
1. Жеймін деп көр қаруды
______ ______ ________
2. Фариза тойға барады
Көптен_____ ________
3. Ащы көлде балық жоқ
_____ ______ _________
4. Венадада Ваня аға,
_________ майлады.
5. Қыста_____ ______
Қызына тоймады.
6. Хадиша ән салды,
_____ _____ __________
7 - тапсырма: "Мақалдың жалғасын тап"
Жақсының аты өлмейді,
Ғалымның хаты өлмейді.
Әркімнің өз туған жері -
Мысыр шаhары.
Елбасы - біреу,
Халқы оған тіреу.
Ұрыс ырыста қашырар,
Ынтымақ халықты асырар.
Мақалдың мәнін түсіндіру.
8 - тапсырма: Ойын "Иә", "Жоқ"
1. а дауысты дыбыс иә.
2. Бөгенбай, Қабанбай қаһарман батырлар иә.
3. Пингвин құс болғанымен ұша алмайды иә.
4. В - қатаң дауыссыз дыбыс жоқ.
5. Дауысты дыбыс 3 - ке бөлінеді. жоқ.
6. Мектеп жіңішке айтылатын сөз иә.
7. Ф дыбысы мына сөздерде кездеседі: парта, плащ жоқ.
8. Дәулет Тұрлыханов - чемпион иә.
9. Щетканың пайдасы көп иә.
10. Ч, щ қатаң дауыссыз дыбыстар иә.
ІҮ. Қорытынды:
Э, в, ф, ч, щ, ц, х, h дыбыстары бар сөздерді конвертке салу.
Ваня, Бораш, шана, шуба, центнер, кітапхана, жиһангез, мектеп, цифр, борщ, трамвай, тақта, форма, элеватор, Чапаев, хабарлама.
Ү. Бағалау.
ҮІ. Уйге тапсырма: 8 - жаттығу. Жұмбақты жазып, шешуін табу
Жаңалықтар
Өзіңді – өзің тексер
Сөйлем мүшелері, құрмалас сөйлем және бірыңғай мүшелер туралы алған білімдерін тереңдету, ойда қалғандарды нақтылау, пысықтау және қайталау.
Өзіңді тексер!
Өтілген материалдарды қайталай отырып, өз ойларын қорытындылай білуге үйрету. Білім алуға, алған білімдерін ұштастыра білуге тәрбиелеу
Өзіңді - өзің тексер (күрделі сөз)
Күрделі сөз туралы алған білімдерін тереңдету, ойда қалғандарды пысықтау және қайталау. Танымдық тапсырмалар арқылы оқушының ой - өрісін дамыту, сөздік қорын молайту, сабаққа қызығушылықтарын арттыру. Сауатты, көркем жазуға, өзара ынтымақтастыққа,
Microsoft Word мәтіндік программасын қорытындылау
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы, Х. Досмұхамедұлы атындағы орта мектеп Ермекова Занзура
Өзіңді-өзің тексер
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қазалы ауылы № 100 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қиятбаева Дана Дүйсенқызы Өзіңді-өзің тексер Тоқсан бойына алған білімдерін қайталап,пысықтап өзін-өзі тексере білуге үйрету. Есте сақтау қабілетін арттыру.
Пікірлер (1)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.