Бір-біріне қарама-қарсы қозғалыс
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы,
Алабас ауылы, Алабас негізгі мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Уразаева Акмарал Салауатовна
Сабақтың тақырыбы: Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс кезіндегі әрекет кезіндегі арақашықтықты, жақындау жылдамдығын, қозғалыс уақытын табуды есептер шығару арқылы үйрету.
Дамытушылық: қозғалысқа қатысты есеп шығару дағдыларын, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту. Өз ойын дәлелдеуге үйрету.
Тәрбиелік: еңбектенуге, еңбекті сүюге, сауаттылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың әдіс - тәсілі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, сызбалар
Көрнекілігі:
Барысы:
1. Ұйымдастыру
Амандасу;
Сабаққа дайындығын тексеру.
2. Үй тапсырмасын тексеру
№10
Ұшақ қалалардың арасын960км/сағ жылдамдықпен 2сағатта ұшып өтті. Осы қашықтықтың үштен бір бөлігін 80км/сағ жылдамдықпен жүріп өту үшін машинаға қанша уақыт керек?
Ұшақ - 960км/сағ=2сағ
Машина 3/1 - 80км/сағ=?
Шешуі: 960км/сағ: 3=320
320: 80км/сағ=2сағ
Жауабы: Машинаға 2сағат керек.
3. Үй тапсырмасын бекіту
(кеспе қағаз)
қозғалыстағы дене ------- жылдамдық ---------- уақыт --------------- қашықтық
автобус ------------------------ 45км/сағ ----------------? --------------------- 90км
машина ----------------------- 90км/сағ -----------------? --------------------- 270км
4. Жаңа сабақты меңгерту
Балалар, бүгінгі біздің сабағымыздың жаңа тақырыбы: Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс.
№1.
Барлығымыз суретке назар аударайық:
Суретте не бейнеленген?
Екі жаяу адам қандай әрекет орындауда?
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалған екі жаяу адамның арақашықтығы қалай өзгереді?
Екеуі біріне бірі неше сағатта жақындайды?
Екі жаяу адамның бір - біріне жақындау жылдамдығы 4+6=10(км/сағ) деуге бола ма?
Екеуі бір мезгілде шықса, кездескенге дейінгі олардың қозғалыс уақыты туралы не айтуға болады?
Екеуінің бірдей уақыт аралығындағы жүріп өткен қашықтықтары туралы не айтуға болады?
№2
Есептің шартын, сұрағын, шешуін және жауабын бір бірімен салыстырайық.
а) Екі ауылдан бір мезгілде бір - біріне қарама қарсы шыққан екі салт атты 3сағаттан кейін кездесті. Біріншісінің жылдамдығы 12 км/сағ. Екі ауылдың арақашықтығын тап.
Есептің қысқаша жазуын пайдаланып, оны шығар.
ә) арақашықтығы 81км екі ауылдан бір мезгілде екі салт атты бір - біріне қарама - қарсы шығып, 3 сағаттан кейін кездесті. Біріншісінің жылдамдығы 12км/сағ. Екіншісінің жылдамдығын тап.
Есептің қысқаша жазуын пайдаланып, оны шығар.
б) Арақашықтығы 81км екі ауылдан бір мезгілде екі салт атты бір - біріне қарама - қарсы шықты. Біріншісінің жылдамдығы 12км/сағ, ал екіншісінікі 15км/сағ. Олар неше сағаттан кейін кездесті
№3кестені толтыр
а -------------- 101 ------- 110 ------- 1001 -------- 1010 -------- 1100 --------- 10010
а * 7 --------- 707 ------- 770 ------- 7007 -------- 7070 --------- 7700 -------- 70070
B ----------- 707 ------- 770 ------- 7007 --------- 7070 -------- 7700 ----------- 70070
b=7 -------- 101 ------- 110 ------- 1001 -------- 1010 --------- 1100 ----------- 10010
№5. Бірінші күні 6 қап, екінші күні дәл сондай 4 қап, барлығы 500кг ұн сатылды. Әр күнде неше килограмм ұн сатылды?
1 - ші күн - 6қ
500кг
2 - ші күн - 4
т/к: 1 - ші күн -? кг
2 - ші күн -? кг
Шешуі:
6+4=10
500: 10=50
6*50=300
4*50=200
Жауабы: Бірінші күні 300кг, екінші күні 200кг үн сатылды.
№6. Әжесі немерелеріне 4 жәшік, ал жиендеріне дәл сондай 3жәшік, барлығы 42 кг жеміс жіберді. Әжесі немерелеріне неше килограмм және жиендеріне неше килограмм жеміс жіберді?
Немере - 4ж
42 кг
Жиендеріне - 3ж
т/к: немере -? кг
жиен -? кг
шешуі:
42:(4+3)=42: 7=6кг
4*6=24
3*6=18
Жауабы: Әжесі немерелеріне 24 кг, жиендеріне 18 кг жеміс жіберді.
Жаңа сабақты бекіту
№7
3040: 5=605
2535: 5=507
450450: 5=9090
№8
Қабырғасының ұзындығы 2см 4мм шаршы сыз. Оның периметрін тап.
2см4мм*2см4мм=19см 2мм
Үйге тапсырма
Бағалау
Алабас ауылы, Алабас негізгі мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Уразаева Акмарал Салауатовна
Сабақтың тақырыбы: Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс кезіндегі әрекет кезіндегі арақашықтықты, жақындау жылдамдығын, қозғалыс уақытын табуды есептер шығару арқылы үйрету.
Дамытушылық: қозғалысқа қатысты есеп шығару дағдыларын, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту. Өз ойын дәлелдеуге үйрету.
Тәрбиелік: еңбектенуге, еңбекті сүюге, сауаттылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың әдіс - тәсілі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, сызбалар
Көрнекілігі:
Барысы:
1. Ұйымдастыру
Амандасу;
Сабаққа дайындығын тексеру.
2. Үй тапсырмасын тексеру
№10
Ұшақ қалалардың арасын960км/сағ жылдамдықпен 2сағатта ұшып өтті. Осы қашықтықтың үштен бір бөлігін 80км/сағ жылдамдықпен жүріп өту үшін машинаға қанша уақыт керек?
Ұшақ - 960км/сағ=2сағ
Машина 3/1 - 80км/сағ=?
Шешуі: 960км/сағ: 3=320
320: 80км/сағ=2сағ
Жауабы: Машинаға 2сағат керек.
3. Үй тапсырмасын бекіту
(кеспе қағаз)
қозғалыстағы дене ------- жылдамдық ---------- уақыт --------------- қашықтық
автобус ------------------------ 45км/сағ ----------------? --------------------- 90км
машина ----------------------- 90км/сағ -----------------? --------------------- 270км
4. Жаңа сабақты меңгерту
Балалар, бүгінгі біздің сабағымыздың жаңа тақырыбы: Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс.
№1.
Барлығымыз суретке назар аударайық:
Суретте не бейнеленген?
Екі жаяу адам қандай әрекет орындауда?
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалған екі жаяу адамның арақашықтығы қалай өзгереді?
Екеуі біріне бірі неше сағатта жақындайды?
Екі жаяу адамның бір - біріне жақындау жылдамдығы 4+6=10(км/сағ) деуге бола ма?
Екеуі бір мезгілде шықса, кездескенге дейінгі олардың қозғалыс уақыты туралы не айтуға болады?
Екеуінің бірдей уақыт аралығындағы жүріп өткен қашықтықтары туралы не айтуға болады?
№2
Есептің шартын, сұрағын, шешуін және жауабын бір бірімен салыстырайық.
а) Екі ауылдан бір мезгілде бір - біріне қарама қарсы шыққан екі салт атты 3сағаттан кейін кездесті. Біріншісінің жылдамдығы 12 км/сағ. Екі ауылдың арақашықтығын тап.
Есептің қысқаша жазуын пайдаланып, оны шығар.
ә) арақашықтығы 81км екі ауылдан бір мезгілде екі салт атты бір - біріне қарама - қарсы шығып, 3 сағаттан кейін кездесті. Біріншісінің жылдамдығы 12км/сағ. Екіншісінің жылдамдығын тап.
Есептің қысқаша жазуын пайдаланып, оны шығар.
б) Арақашықтығы 81км екі ауылдан бір мезгілде екі салт атты бір - біріне қарама - қарсы шықты. Біріншісінің жылдамдығы 12км/сағ, ал екіншісінікі 15км/сағ. Олар неше сағаттан кейін кездесті
№3кестені толтыр
а -------------- 101 ------- 110 ------- 1001 -------- 1010 -------- 1100 --------- 10010
а * 7 --------- 707 ------- 770 ------- 7007 -------- 7070 --------- 7700 -------- 70070
B ----------- 707 ------- 770 ------- 7007 --------- 7070 -------- 7700 ----------- 70070
b=7 -------- 101 ------- 110 ------- 1001 -------- 1010 --------- 1100 ----------- 10010
№5. Бірінші күні 6 қап, екінші күні дәл сондай 4 қап, барлығы 500кг ұн сатылды. Әр күнде неше килограмм ұн сатылды?
1 - ші күн - 6қ
500кг
2 - ші күн - 4
т/к: 1 - ші күн -? кг
2 - ші күн -? кг
Шешуі:
6+4=10
500: 10=50
6*50=300
4*50=200
Жауабы: Бірінші күні 300кг, екінші күні 200кг үн сатылды.
№6. Әжесі немерелеріне 4 жәшік, ал жиендеріне дәл сондай 3жәшік, барлығы 42 кг жеміс жіберді. Әжесі немерелеріне неше килограмм және жиендеріне неше килограмм жеміс жіберді?
Немере - 4ж
42 кг
Жиендеріне - 3ж
т/к: немере -? кг
жиен -? кг
шешуі:
42:(4+3)=42: 7=6кг
4*6=24
3*6=18
Жауабы: Әжесі немерелеріне 24 кг, жиендеріне 18 кг жеміс жіберді.
Жаңа сабақты бекіту
№7
3040: 5=605
2535: 5=507
450450: 5=9090
№8
Қабырғасының ұзындығы 2см 4мм шаршы сыз. Оның периметрін тап.
2см4мм*2см4мм=19см 2мм
Үйге тапсырма
Бағалау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бір – біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Велосипедші сағатына 30 км жылдамдықпен 60 км қашықтықты жүріп өтті. Ол қанша уақыт жол жүрді?
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалысқа есептер
Қашықтықты табу үшін, қозғалыс жылдамдығын уақытқа көбейту керек.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс. Жақындау жылдамдығы.
Бір – біріне қарама - қарсы қозғалыстарға есептер шығару әдістерімен таныстыру, жақындау жылдамдығы деген ұғым беру. Оқушыларды қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдыларын, ақыл - ойын, ой - өрісін, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту.
Бірінен - бірі қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс. Алыстау жылдамдығы
Бірінен - бірі қарама - қарсы бағыттағы қозғалыс кезіндегі алыстау жылдамдығын табуды үйрету. Есепті өздігінен талдап, түсініп шығаруға дағдыланады.
Бір - біріне қарама - қарсы қозғалыс. Жақындау жылдамдығы.
Бір – біріне қарама - қарсы қозғалыстарға есептер шығару әдістерімен таныстыру, жақындау жылдамдығы деген ұғым беру. Оқушыларды қозғалысқа қатысты есептерді шығару дағдыларын, ақыл - ойын, ой - өрісін, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту.
Бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс. (жақындау жылдамдығы)
Оқушыларға жылдамдық, уақыт, қашықтық туралы түсінік беру. Олардың қатынасына байланысты есептеу түрімен таныстыру. Қозғалысқа байланысты есептерді шығару жолдарын үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.