Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы,
Алабас ауылы, Алабас негізгі мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Уразаева Акмарал Салауатовна
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларға қалдықпен бөлу және оны тексеру үйрету.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Көбейту кестесі.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Санды 10 – ға көбейту үшін оның оң жағына нөлді жазу керек.
Санды 100 – ге көбейту үшін оның оң жағына екі нөлді жазу керек.
Санды 10 санына бөлу үшін оның оң жағынан нөлді алып тастау керек.
Санды 100 санына бөлу үшін оның оң жағынан екі нөлді алып тастау керек.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі..
Жаңа сабақ.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
1. Түсіндірме мәтінмен жұмыс.
Үш бал арасы шелектер санын тең бөліп, алып кетуі керек. Егер шелектер саны: 1, 2, 3, 4 немесе 5 шелек болса, әрбір ара неше шелектен әкетеді және неше шелек қалады?
Шешуі --------------------------------------------------- тексеру
1 шелек ------- 1: 3=0 (қалд. 1)------------------- 0×3+1=1
2 шелек ------- 2: 3=0 (қалд. 2)------------------- 0×3+2=2
3 шелек --------................... ------------------------..............
4 шелек --------.................. -------------------------..............
5 шелек --------................... ------------------------...............
шелек ----------................... --------------------------.............
Қалдық әрқашан бөлгіштен кем болады
2. Егер 13 елек, 14 шелек, 15 шелек, 16 шелек болса, 3 араның әрбіреуі неше шелектен әкетеді? Неше шелек қалады?
1. 3 – ке бөлінетін 13 – ке дейінгі санды табамыз. Бұл – 12
2. 12 – ні 3 – ке бөлеміз де, бөліндінің мәні 4 – ті аламыз.
3. 13 – тен 12 – ні азайтып, 1 қалдығын аламыз.
13: 3=4 (қалд. 1)
2 – ге қалдықсыз бөлінетін сандар жұп сандар деп аталады
2 – ге бөлінгенде нәтижеде қалдық шығатын сандар тақ сандар деп аталады.
3, 4 – тапсырмаларды орындау.
5 – тапсырма ауызша орындалады.
6. Есеп.
Әр балада – 24 ойыншық сарбаздан
Айдар салды – әр қорапқа 8 сарбаздан
Марат салды – әр қорапқа 6 сарбаздан
Қай балаға қорап көбірек керек болды?
24: 8=3 (қ.) – Айдарға
24: 6=4 (қ.) – Маратқа
Ж:
Қант – 5 кг – нан 4 дорба
Ұн – 18 кг
Барлығы –? азық – түлік
5×4+18=38 (кг) – барлығы
Ж:
9, 10 – тапсырмаларды орындау.
Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
Үйге тапсырма: 7, 8 - тапсырма.
Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.
Толық нұсқасын жүктеу
Алабас ауылы, Алабас негізгі мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Уразаева Акмарал Салауатовна
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларға қалдықпен бөлу және оны тексеру үйрету.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Көбейту кестесі.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Санды 10 – ға көбейту үшін оның оң жағына нөлді жазу керек.
Санды 100 – ге көбейту үшін оның оң жағына екі нөлді жазу керек.
Санды 10 санына бөлу үшін оның оң жағынан нөлді алып тастау керек.
Санды 100 санына бөлу үшін оның оң жағынан екі нөлді алып тастау керек.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі..
Жаңа сабақ.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
1. Түсіндірме мәтінмен жұмыс.
Үш бал арасы шелектер санын тең бөліп, алып кетуі керек. Егер шелектер саны: 1, 2, 3, 4 немесе 5 шелек болса, әрбір ара неше шелектен әкетеді және неше шелек қалады?
Шешуі --------------------------------------------------- тексеру
1 шелек ------- 1: 3=0 (қалд. 1)------------------- 0×3+1=1
2 шелек ------- 2: 3=0 (қалд. 2)------------------- 0×3+2=2
3 шелек --------................... ------------------------..............
4 шелек --------.................. -------------------------..............
5 шелек --------................... ------------------------...............
шелек ----------................... --------------------------.............
Қалдық әрқашан бөлгіштен кем болады
2. Егер 13 елек, 14 шелек, 15 шелек, 16 шелек болса, 3 араның әрбіреуі неше шелектен әкетеді? Неше шелек қалады?
1. 3 – ке бөлінетін 13 – ке дейінгі санды табамыз. Бұл – 12
2. 12 – ні 3 – ке бөлеміз де, бөліндінің мәні 4 – ті аламыз.
3. 13 – тен 12 – ні азайтып, 1 қалдығын аламыз.
13: 3=4 (қалд. 1)
2 – ге қалдықсыз бөлінетін сандар жұп сандар деп аталады
2 – ге бөлінгенде нәтижеде қалдық шығатын сандар тақ сандар деп аталады.
3, 4 – тапсырмаларды орындау.
5 – тапсырма ауызша орындалады.
6. Есеп.
Әр балада – 24 ойыншық сарбаздан
Айдар салды – әр қорапқа 8 сарбаздан
Марат салды – әр қорапқа 6 сарбаздан
Қай балаға қорап көбірек керек болды?
24: 8=3 (қ.) – Айдарға
24: 6=4 (қ.) – Маратқа
Ж:
Қант – 5 кг – нан 4 дорба
Ұн – 18 кг
Барлығы –? азық – түлік
5×4+18=38 (кг) – барлығы
Ж:
9, 10 – тапсырмаларды орындау.
Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
Үйге тапсырма: 7, 8 - тапсырма.
Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу. 10, 100, 1000 - ға қалдықпен бөлу
Санды 10 - ға, 100 - ге, 1000 - ға т. с. с. көбейту және бөлу туралы оқушылардың білімдерін бекіту, жалпылау. 10, 100, 1000 т. с. с мандарға қалдықпен бөлуді пысықтау.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.