Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Екі таңбалы санға жазбаша көбейту

26 қаңтар 2016, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Гуманитарлық колледжде 4 курс студенті
Дүйсен Марал Маманқызы

Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларды санды екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту. Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Көбейту кестесі.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.

Үй тапсырмасын тексеру:
Білімді жан - жақты тексеру кезеңі.
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі..

Кім шапшаң?
12 ∙ 2 = 24 -------- 13 ∙ 2 = 26 -------- 14 ∙ 2 = 28 -------- 15 ∙ 2 = 30 --------- 16 ∙ 2 = 32 -------- 17 ∙ 2 = 34
12 ∙ 3 = 36 -------- 13 ∙ 3 = 39 -------- 14 ∙ 3 = 32 -------- 15 ∙ 3 = 45 --------- 16 ∙ 3 = 48 -------- 17 ∙ 3 = 51
12 ∙ 4 = 48 ------- 13 ∙ 4 = 52 --------- 14 ∙ 4 = 56 -------- 15 ∙ 4 = 60 --------- 16 ∙ 4 = 64 --------- 17 ∙ 4 = 68

Жаңа сабақ.

Сабақ мақсатымен таныстыру.
Оқушыларды санды екі таңбалы санға жазбаша көбейту
Жаңа тақырыпты түсіндіру №1 тапсырма арқылы
174*14=174*(10+4)
174*10=1740
174*4=696
1740+696=2436

№2 ауызша

№3
154*15=2310
325*42=13650
422*31=13082
2430*53
16500*22=363000

Тақтаға бағандап жазу

№4 Өрнектің мәнін тап
654*22+654*8=19620
501*20 - 7200/800=10011
10 000 - 4500*7: 90=427(7 қалд)
2099+8050*20: 500=40596
900 100 -(735 - 187)*80=71964160
60997+(6015+6228): 30=24415

№5
40м - 18000 тг
26м -?
Ш. 1/ 18000: 40=450
2/ 450*26=11700

№6

Сатып алынды -?
Доп - 106тг
Қуыршақ - 162 тг
Барлық заттар -? тг
Ш. 106*14+162*26=5696 тг
Ж. Барлық сатып алынған заттар 5696 тг

№9
624+386=1010
7530 - 2109=5421
54206+35814=90020
78954 - 10896=51168

№10 ауызша

III сабақты бекіту №11

Үй тапсырмасы
№8 есеп шығарып келу
Бағалау:
Сабаққа белсене қатысқан оқушыларға стикерлер тарату мақтау, мадақтау
Сынып жетекшісінің қолы______________
3 437
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қосындыны санға бөлу.
Қосындыны санға бөлу.
Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу
Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу
Оқушыларға қарапайым теңдеулер мен оларды шешу жолдарын үйрету. Теңдеулерді шешу тәсілдерін көрсету. Ауызша көбейту және бөлу тәсілі жайлы білімдерін пысықтау.
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында қолдану жолдарын пысықтау.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×