Қазақ тілі пәнінен тапсырмалар
Қазақ тілі пәнінен тапсырмалар (4 сынып)
1 - тапсырма
Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қой.
…ор, …иклон, …ертеж, тұ…ы, Гау... ар, … адиша, жи…аз, …оккей, қа…. арман, пла…, …емпион, бор…, …ётка, кон... ерт, стан.... ия,.... ифр,... абар.
2 – тапсырма
ұ, ү дыбыстарына мысал келтір.
Мысалы: Ұядан, үйге, ұмытшақ, үйірсек. _______________________________________________________
________________________________________________________________________________
3 – тапсырма
Берілген сөздердегі у қандай дыбыс екенін айт.
Уәзір, аудан, уыз, баяу, елу, саумал, зәулім, оқу, қурай, қауын, кесу, уық, сатушы, уыс.
Дауысты: __________________________________________________________________________
Дауыссыз: __________________________________________________________________________
4 – тапсырма
Төмендегі дауыссыз дыбыстардың ортасына астындағы дауысты дыбысты араластырып, қосып оқыңдар. Сонда бір жұмбақ шығады. Сол жұмбақты тауып жаз. Шешуі не?
Ж П Н Д Б Р Н Р -
А а а і ә
С Б Р У З Ж Б Қ,
Е а а ы а ы
Ш Л Р М З Г Л Н Д
А ы а е і і е
Б У Р Н Ж З П,
А ы а ы
Ш Н Д Т Л П Ж Т -
І і е о ы о,
К Н Қ З Н С Б Р,
А а ы а ы а
Қ Р К Қ П П И Д -
О е ы а а
Л Н Р Т М М Х Л Қ,
А а а а а ы
5 – тапсырма
Сөйлем бірнеше сөздерден құралады. Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. Айтылу сазына қарай үш түрі болады. Сөйлемнен соң не нүкте (.), не сұрау белгісі (?), не леп белгісі (!) қойылады.
Берілген сызба бойынша сөйлем құра.
______________________ ___________________ __________________ _______________.
________________________ ___________________ ___________________ ______________?
______________________ __________________________ _____________________!
6 – тапсырма
Берілген сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдыр.
1. Біз баққа бардық. 2. Сәуле үшінші сыныпта оқиды. 3. М. Әуезов 1897 жылы туған. 4. Абай – ұлы ақын. 5. Ыбырай Алтынсарин балаларға арнап оқулық жазды.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7 – тапсырма
«Балқарағай, омарташы, қанағат, ұсынылатын» сөздеріндегі әріптерді пайдаланып, сөздер құрау
Үлгі: «Балқарағай» сөзіндегі әріптерді пайдаланып, сөздер құрау
(Бал, қарағай, қара, бала, ағай, ара, ай, қар, балға, Арай, қарға, лақ, арал...)
Омарташы – ____________________________________________________________________________
Қанағат – _______________________________________________________________________________
Ұсынылатын - __________________________________________________________________________
8 – тапсырма
«С»- дан басталатын сегіз сөз. Ол сөздер төмендегі заттардың атауы болсын:
1. Сұйық зат ________________________________________________________________________
2. Зат немесе құбылыс атауы __________________________________________________________
3. Дақыл атауы ______________________________________________________________________
4. Жеміс аты ________________________________________________________________________
5. Қарудың аты ______________________________________________________________________
6. Өсімдік атауы _____________________________________________________________________
7. Адам аты ________________________________________________________________________
9 – тапсырма
Отбасы тақырыбы бойынша ойынды жаз.
Сұрақтар:
1. Сенің отбасың қандай?
2. Отбасыңда неше адам бар?
3. Сенің әкең кім болып жұмыс істейді?
4. Сенің анаң кім болып жұмыс істейді?
5. Сенің анаң неше жаста?
6. Сенің әкең неше жаста?
7. Сенің әжең кім?
8. Отбасың тату ма?
9. Сен әкеңе қалай көмектестің?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10 – тапсырма
Сан есімдерді пайдаланып, ертегі құрастырып жаз. Баяғыда бір патша болыпты. Оның....
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1 - тапсырма
Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қой.
…ор, …иклон, …ертеж, тұ…ы, Гау... ар, … адиша, жи…аз, …оккей, қа…. арман, пла…, …емпион, бор…, …ётка, кон... ерт, стан.... ия,.... ифр,... абар.
2 – тапсырма
ұ, ү дыбыстарына мысал келтір.
Мысалы: Ұядан, үйге, ұмытшақ, үйірсек. _______________________________________________________
________________________________________________________________________________
3 – тапсырма
Берілген сөздердегі у қандай дыбыс екенін айт.
Уәзір, аудан, уыз, баяу, елу, саумал, зәулім, оқу, қурай, қауын, кесу, уық, сатушы, уыс.
Дауысты: __________________________________________________________________________
Дауыссыз: __________________________________________________________________________
4 – тапсырма
Төмендегі дауыссыз дыбыстардың ортасына астындағы дауысты дыбысты араластырып, қосып оқыңдар. Сонда бір жұмбақ шығады. Сол жұмбақты тауып жаз. Шешуі не?
Ж П Н Д Б Р Н Р -
А а а і ә
С Б Р У З Ж Б Қ,
Е а а ы а ы
Ш Л Р М З Г Л Н Д
А ы а е і і е
Б У Р Н Ж З П,
А ы а ы
Ш Н Д Т Л П Ж Т -
І і е о ы о,
К Н Қ З Н С Б Р,
А а ы а ы а
Қ Р К Қ П П И Д -
О е ы а а
Л Н Р Т М М Х Л Қ,
А а а а а ы
5 – тапсырма
Сөйлем бірнеше сөздерден құралады. Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. Айтылу сазына қарай үш түрі болады. Сөйлемнен соң не нүкте (.), не сұрау белгісі (?), не леп белгісі (!) қойылады.
Берілген сызба бойынша сөйлем құра.
______________________ ___________________ __________________ _______________.
________________________ ___________________ ___________________ ______________?
______________________ __________________________ _____________________!
6 – тапсырма
Берілген сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдыр.
1. Біз баққа бардық. 2. Сәуле үшінші сыныпта оқиды. 3. М. Әуезов 1897 жылы туған. 4. Абай – ұлы ақын. 5. Ыбырай Алтынсарин балаларға арнап оқулық жазды.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7 – тапсырма
«Балқарағай, омарташы, қанағат, ұсынылатын» сөздеріндегі әріптерді пайдаланып, сөздер құрау
Үлгі: «Балқарағай» сөзіндегі әріптерді пайдаланып, сөздер құрау
(Бал, қарағай, қара, бала, ағай, ара, ай, қар, балға, Арай, қарға, лақ, арал...)
Омарташы – ____________________________________________________________________________
Қанағат – _______________________________________________________________________________
Ұсынылатын - __________________________________________________________________________
8 – тапсырма
«С»- дан басталатын сегіз сөз. Ол сөздер төмендегі заттардың атауы болсын:
1. Сұйық зат ________________________________________________________________________
2. Зат немесе құбылыс атауы __________________________________________________________
3. Дақыл атауы ______________________________________________________________________
4. Жеміс аты ________________________________________________________________________
5. Қарудың аты ______________________________________________________________________
6. Өсімдік атауы _____________________________________________________________________
7. Адам аты ________________________________________________________________________
9 – тапсырма
Отбасы тақырыбы бойынша ойынды жаз.
Сұрақтар:
1. Сенің отбасың қандай?
2. Отбасыңда неше адам бар?
3. Сенің әкең кім болып жұмыс істейді?
4. Сенің анаң кім болып жұмыс істейді?
5. Сенің анаң неше жаста?
6. Сенің әкең неше жаста?
7. Сенің әжең кім?
8. Отбасың тату ма?
9. Сен әкеңе қалай көмектестің?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
10 – тапсырма
Сан есімдерді пайдаланып, ертегі құрастырып жаз. Баяғыда бір патша болыпты. Оның....
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жаңалықтар
Дидактикалық материалдар (Қазақ тілінен орыс тілінде оқытылатын бастауыш сыныптарға арналған)
Қазақ тілінің бағдарламалық мазмұнын тереңдетіп меңгерту үшін логикалық тапсырмалар қолдану да көзделеді. Білімнің беріктігін қамтамасыз ету үшін, баланың шығармашылық қабілетін дамыта түсу үшін қазақ тілі пəнінен аталған тапсырмаларға баса назар
Дауыссыз дыбыстар
Оқушылардың дауысты дыбыстар туралы лингвистикалық білімдерін кеңейту, жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту.
Дауысты, дауыссыз дыбыстармен танысайық
Балаларға дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылу ерекшелігі туралы түсінік беру. Жаттығулар орындату арқылы дауысты дыбыс туралы білімдерін жетілдіру.
Қазақ тілінен логикалық тапсырмалар
Логикалық тапсырма 4 - сыныптағы қазақ тілінің бағдарламалық мазмұнын тереңдетіп меңгертуді көздейді. Білімнің беріктігін қамтамасыз ету үшін, баланың шығармашылық қабілетін дамыта түсу үшін, оқушының дарындылығын тану үшін қазақ тілі пәнінен
Қазақ тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушыларға арналған жұмыс дәптері
Қазақ тілі пәнінен үлгерімі төмен оқушыларға арналған жұмыс дәптері Фонетика гректің «фоне» деген сөзі негізінде қолданысқа енген. Фоненің мағынасы - дыбыс, үн, дауыс. Фонетика - тіл білімінің дыбыстық жағын зерттейтін сала.
И, у, ю, я дыбыстарына арналған тест жұмыстары
И, у, ю, я дыбыстарына арналған тест жұмыстары
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.