Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу 78: 26, 88: 44
Математика
Тақырыбы: Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу 78: 26, 88: 44
Мақсаты: 1. екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу тәсілін қарастыру
2. Логикалық ой - өрісін дамыту
3. Ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақ типі: аралас сабақ
Әдісі: СТО, ОЖӘТ, АКТ, ТДОЖ, ОК, ОүБ
Көрнекілігі: суреттер, кестелер, дидактикалық ойынға арналған заттар,
ББҮ кестесі, «Саяхат» ойынына қажет паровоз, вагондар.
Барысы:
I Ұйымдастыру кезеңі: Топқа геометриялық фигуралар арқылы бөліну, бір - төрт таңбалы сандар, разрядтарды еске түсіру.
Ынтымақтастық атмосферасын құруға ниеттену. Топ басшысын сайлау. Сөздің бастапқы әріптерімен «Біз бүгін қандаймыз?» ұранын ойластыру.(бәрін білеміз – біргеміз, ойланамыз, оқымыстымыз, есепке жүйрікпіз, мықтымыз)
Сабаққа дайындық:
1. «Сұрақты қағып ал»- көбейту кестесін қайталау,
2. «Кім жылдам?»- логикалық, лездеме сұрақтар
II Үй тапсырмасын тексеру
Топ басшысын топтағы үй тапсырмасының орындалуын бақылайды, жұптағылар жауаптарын тексереді.
III Білімді тексеру кезеңі: Қандай есептерді шығарып жүрміз?- Бір таңбалы сандарға көбейту, бөлу. (әр тапсырма орындау арқылы вагондарды жалғап, саяхатқа дайындалу)
1. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу
224: 2
969: 3
846: 2
693: 3
топтық жұмыс: Көбейту, бөлу тәсілдерін түсіндіре отырып, есепті шығару. Шапалақ, ым арқылы бағалап отыру.
2. Флипчартпен жұмыс -«Тиісті санды қой» - бағдаршам бағалауы
Білемін кестесіне жазу
2. «Домино» ойыны – өткенді қайталау, соңғы тапсырма - 78: 13
IV Мақсатын қою кезеңі: 78: 13 - мәселенің туындауы, оны шешу жолдарын қарстыру, ұсыну, тиімдісін таңдау. «Білгім келеді» кестесін толтыру.
Тақырыбын, мақсатын өз беттерінше айту: Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу - 78: 26, 88: 44
V Жаңа материалды түсіндіру кезеңі: Электронды оқулық арқылы түсіндіріледі.
1 Екі таңбалы сан екі таңбалы санға неғұрлым тиімді жолмен бөлуге негізделеді. Көбейту кестесін еске түсіре отырып, есептеу.
Мұнда «сынап көру» тәсілі жетілдіре пайдаланылады.
Сыналуға тиісті сан бөлінгіштің және бөлгіштің соңғы цифрларына байланысты алуға тиісті сан іріктеледі.
78: 26 және 88: 44 түсіндіру
2. Сергіту сәті: «Қара жорға»- бейнетаспасы арқылы
VI Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі:
1. Жаттығулар орындау – «Өрмекші» ойыны ( топтардың араласа, бірлесе жұмыс жасауы). Бағдаршаммен топ жұмысын бағалау.
№ 2 Дәптермен жұмыс – «Өзім білем». Сигналдармен белгі беру - өз жұмысын бағалау
VII Бекіту кезеңі:
Топтарға постер қорғату: 75: 25, 75: 15, 84: 12 - шешу жолдарын түсіндіру.
2 жұлдыз, 1 тілек – кері байланыс
Қорытындылау. Үйрендім кестесін толтыру
VIII Үйге тапсырма беру кезеңі:
1. 52 - бет №5
2. Бағалау: Топ басшысының бағалауы, өздерін бағалау
Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы,
№2 Ертіс жалпы білім беру мектебі
бастауыш сынып мұғалімі Бейсенбаева Н. Е.
Тақырыбы: Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу 78: 26, 88: 44
Мақсаты: 1. екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу тәсілін қарастыру
2. Логикалық ой - өрісін дамыту
3. Ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақ типі: аралас сабақ
Әдісі: СТО, ОЖӘТ, АКТ, ТДОЖ, ОК, ОүБ
Көрнекілігі: суреттер, кестелер, дидактикалық ойынға арналған заттар,
ББҮ кестесі, «Саяхат» ойынына қажет паровоз, вагондар.
Барысы:
I Ұйымдастыру кезеңі: Топқа геометриялық фигуралар арқылы бөліну, бір - төрт таңбалы сандар, разрядтарды еске түсіру.
Ынтымақтастық атмосферасын құруға ниеттену. Топ басшысын сайлау. Сөздің бастапқы әріптерімен «Біз бүгін қандаймыз?» ұранын ойластыру.(бәрін білеміз – біргеміз, ойланамыз, оқымыстымыз, есепке жүйрікпіз, мықтымыз)
Сабаққа дайындық:
1. «Сұрақты қағып ал»- көбейту кестесін қайталау,
2. «Кім жылдам?»- логикалық, лездеме сұрақтар
II Үй тапсырмасын тексеру
Топ басшысын топтағы үй тапсырмасының орындалуын бақылайды, жұптағылар жауаптарын тексереді.
III Білімді тексеру кезеңі: Қандай есептерді шығарып жүрміз?- Бір таңбалы сандарға көбейту, бөлу. (әр тапсырма орындау арқылы вагондарды жалғап, саяхатқа дайындалу)
1. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу
224: 2
969: 3
846: 2
693: 3
топтық жұмыс: Көбейту, бөлу тәсілдерін түсіндіре отырып, есепті шығару. Шапалақ, ым арқылы бағалап отыру.
2. Флипчартпен жұмыс -«Тиісті санды қой» - бағдаршам бағалауы
Білемін кестесіне жазу
2. «Домино» ойыны – өткенді қайталау, соңғы тапсырма - 78: 13
IV Мақсатын қою кезеңі: 78: 13 - мәселенің туындауы, оны шешу жолдарын қарстыру, ұсыну, тиімдісін таңдау. «Білгім келеді» кестесін толтыру.
Тақырыбын, мақсатын өз беттерінше айту: Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу - 78: 26, 88: 44
V Жаңа материалды түсіндіру кезеңі: Электронды оқулық арқылы түсіндіріледі.
1 Екі таңбалы сан екі таңбалы санға неғұрлым тиімді жолмен бөлуге негізделеді. Көбейту кестесін еске түсіре отырып, есептеу.
Мұнда «сынап көру» тәсілі жетілдіре пайдаланылады.
Сыналуға тиісті сан бөлінгіштің және бөлгіштің соңғы цифрларына байланысты алуға тиісті сан іріктеледі.
78: 26 және 88: 44 түсіндіру
2. Сергіту сәті: «Қара жорға»- бейнетаспасы арқылы
VI Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі:
1. Жаттығулар орындау – «Өрмекші» ойыны ( топтардың араласа, бірлесе жұмыс жасауы). Бағдаршаммен топ жұмысын бағалау.
№ 2 Дәптермен жұмыс – «Өзім білем». Сигналдармен белгі беру - өз жұмысын бағалау
VII Бекіту кезеңі:
Топтарға постер қорғату: 75: 25, 75: 15, 84: 12 - шешу жолдарын түсіндіру.
2 жұлдыз, 1 тілек – кері байланыс
Қорытындылау. Үйрендім кестесін толтыру
VIII Үйге тапсырма беру кезеңі:
1. 52 - бет №5
2. Бағалау: Топ басшысының бағалауы, өздерін бағалау
Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы,
№2 Ертіс жалпы білім беру мектебі
бастауыш сынып мұғалімі Бейсенбаева Н. Е.
Жаңалықтар
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға, ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін жаңа технологияның элементтерін тиімді пайдалана отырып деңгейлік тапсырма беру барысында оқушыларға тақырыпты ұғындыру; логикалық ойлау қабілеттерін дамыту; жылдамдыққа,
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдері. Қайталау.
Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерін тиянақтауға, теңдеу құрастырып шешімін табуға үйретуге мүмкіндік жасау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; білімділікке, дәптермен жұмыс жасау барысында тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.