Біріккен сөздер
Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер
Сабақтың мақсаты: 1. Біріккен сөздер туралы мағлұмат беру, екі түбірдің бірігуі арқылы жасалып, тұтас бір ұғымды беріп, бір сұраққа жауап беретінін ұғындыру. Сөйлем ішінен біріккен сөздерді таба білуге, әртүрлі түбірлерден біріккен сөздер жасап алуға үйрету.
2. Ауызша және жазбаша тілдерін дамыту арқылы байланыстырып сөйлеуге, сөздік қорын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, сауаттылыққа әрі көркем жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, сызбалар, суретті жұмбақтар, ойындар.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрсету, ой қозғау, сұрақ - жауап
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген 6 - жаттығуды тексеру.
ІІІ. Өткенді пысықтау.
«Ой шақыру» «Қыс қызықтары» ойыны.
Сұрақтарға жауап беру.
1. Зат есім дегеніміз не?
2. Сын есім дегеніміз не?
3. Етістік дегеніміз не?
4. Сан есім дегеніміз не?
5. Қыстырма сөз дегеніміз не? Мысал келтір.
6. Қыстырма сөздің тыныс белгісі.
7. Сөйлемнің біріңғай мүшесі дегеніміз не? Мысал келтір.
8. Антоним дегеніміз не? Мысал келтір.
9. Синоним қандай сөз? (мағыналас)
10. Омоним сөздер.(дыбысталуы бірдей)
11. Күрделі сөз дегеніміз не?
12. Сөйлем түрлерін ата.
ІV. Жаңа сабақ. Қызығушылықтарын ояту.
1. Суретті жұмбақ шешу.
Гүл+жан, Гүл+жайна, Гүл+бақыт, Ай+гүл, Күн+сұлу, Күн+тізбе.
2. «Фигураны тап» ойыны.
Біріккен сөздер. жүктеу
Сабақтың мақсаты: 1. Біріккен сөздер туралы мағлұмат беру, екі түбірдің бірігуі арқылы жасалып, тұтас бір ұғымды беріп, бір сұраққа жауап беретінін ұғындыру. Сөйлем ішінен біріккен сөздерді таба білуге, әртүрлі түбірлерден біріккен сөздер жасап алуға үйрету.
2. Ауызша және жазбаша тілдерін дамыту арқылы байланыстырып сөйлеуге, сөздік қорын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, сауаттылыққа әрі көркем жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, сызбалар, суретті жұмбақтар, ойындар.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, көрсету, ой қозғау, сұрақ - жауап
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге берілген 6 - жаттығуды тексеру.
ІІІ. Өткенді пысықтау.
«Ой шақыру» «Қыс қызықтары» ойыны.
Сұрақтарға жауап беру.
1. Зат есім дегеніміз не?
2. Сын есім дегеніміз не?
3. Етістік дегеніміз не?
4. Сан есім дегеніміз не?
5. Қыстырма сөз дегеніміз не? Мысал келтір.
6. Қыстырма сөздің тыныс белгісі.
7. Сөйлемнің біріңғай мүшесі дегеніміз не? Мысал келтір.
8. Антоним дегеніміз не? Мысал келтір.
9. Синоним қандай сөз? (мағыналас)
10. Омоним сөздер.(дыбысталуы бірдей)
11. Күрделі сөз дегеніміз не?
12. Сөйлем түрлерін ата.
ІV. Жаңа сабақ. Қызығушылықтарын ояту.
1. Суретті жұмбақ шешу.
Гүл+жан, Гүл+жайна, Гүл+бақыт, Ай+гүл, Күн+сұлу, Күн+тізбе.
2. «Фигураны тап» ойыны.
Біріккен сөздер. жүктеу
Жаңалықтар
Біріккен сөздер
Біріккен сөздер туралы түсінік бере отыра, біріккен сөздер туралы анықтаманы өздері шығарып алуына жағдай туғызу. Біріккен сөздердің жасалу жолдарын көрсету, түрлерін ажыратуға машықтау, біріккен сөздерді практикада дұрыс жазуға дағдыландыру.
Біріккен сөздер
Біріккен сөз туралы ұғымын таныстыра отырып, жаттығу жұмыстарын жүргізу;
Біріккен сөз
Біріккен сөздердің екі түбірдің бірігуі арқылы жасалып тұтас бір ұғымды беріп, бір сұраққа жауап беретінін ұғындыру, сөйлем ішінен біріккен сөздерді таба алуға, әртүрлі түбірлерден біріккен сөздер жасай алуға үйрету
Біріккен сөздер
Атырау облысы, Атырау қаласы №34 лингвистикалық мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Жоламанова Райса Жоламанқызы
Біріккен сөздер
Ақтөбе қаласы, №34 орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Сарсенгалиева Сауле Садуакасовна
Біріккен сөздер
Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, Б. Момышұлы ауылы №1 Г.Орджоникидзе атындағы мектеп – гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Таласбекова Гульнур Сағындыққызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.