Заңдылықтар
Математика 1 сынып
Тақырыбы: Заңдылықтар
Оқу мақсаттары: 1. 4. 3. 2. табиғаттағы әрекеттердің және күйлердің тізбегін анықтау, сандардың, фигуралардың, ойыншықтардың, түрлі-түсті моншақтардың тізбегін құру және заңдылықтың бұзылуын анықтау.
Сабақтың мақсаттары: Барлық балалар: фигуралардың, ойыншықтардың, түрлі - түсті моншақтардың тізбегін құра алады.
Көпшілік оқушылар: Тізбекті құрады, заңдылықтың бұзылуын анықтайды.
Кейбір оқушылар: табиғаттағы әрекеттердің және күйлердің тізбегін анықтай алады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология: Заңдылықтар - закономерность -
Реттілік — порядок —
Тізбек — цеп —
• заңдылық, реттік, тізбек, келесі, бұрынғы
• заңдылықтың құрылуы
• кеңейту, жалғастыру (заңдылық)
• Келесі не?
• Заңдылық қайталанып жатыр ма?
Диалог үшін пайдалы тіркестер
• Келесі санды атай аласыз ба?
• Заңдылық қайталана ма?
• Сандардан заңдылық көрініп тұр ма?
Неліктен екенін айта аласыз ба
•... бұл сан келесі болады?
•... бұл сан берілген тізбекте келесі бола алмайды?
• заңдылықты айқындап бірізділікті жалғастырыңыз
• заңдылығын белгілеп тізбекті жасаңыз.
Құндылықтарды дарыту: Құрмет, ынтымақтастық, шығармашылық.
Пәнаралық байланыс:
Дүниетану, денешынықтыру
АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта
Сабақтың басталуы
Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Қол алысып қане, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру.
- Балалар, бір - біріміздің алақанымыздан ұстап, жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш.
Бұрынғы алынған білімдерін еске түсіру мақсатында «Серпілген сауалдар» ойыны ойналады.
- Сабағымызды әрі қарай жалғастыру үшін топқа бөлінейік. Түрлі - түсті қағаздарды ала отырып, балалар 4 топқа бөлінеді.
1 - топ ---- қызыл
2 - топ ---- сары
3 - тап --- жасыл
4 - топ --- көк
Байқоңыр қаласы
№275 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Есембаева Лида Абжаппаровна
Заңдылықтар. жүктеу
Тақырыбы: Заңдылықтар
Оқу мақсаттары: 1. 4. 3. 2. табиғаттағы әрекеттердің және күйлердің тізбегін анықтау, сандардың, фигуралардың, ойыншықтардың, түрлі-түсті моншақтардың тізбегін құру және заңдылықтың бұзылуын анықтау.
Сабақтың мақсаттары: Барлық балалар: фигуралардың, ойыншықтардың, түрлі - түсті моншақтардың тізбегін құра алады.
Көпшілік оқушылар: Тізбекті құрады, заңдылықтың бұзылуын анықтайды.
Кейбір оқушылар: табиғаттағы әрекеттердің және күйлердің тізбегін анықтай алады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология: Заңдылықтар - закономерность -
Реттілік — порядок —
Тізбек — цеп —
• заңдылық, реттік, тізбек, келесі, бұрынғы
• заңдылықтың құрылуы
• кеңейту, жалғастыру (заңдылық)
• Келесі не?
• Заңдылық қайталанып жатыр ма?
Диалог үшін пайдалы тіркестер
• Келесі санды атай аласыз ба?
• Заңдылық қайталана ма?
• Сандардан заңдылық көрініп тұр ма?
Неліктен екенін айта аласыз ба
•... бұл сан келесі болады?
•... бұл сан берілген тізбекте келесі бола алмайды?
• заңдылықты айқындап бірізділікті жалғастырыңыз
• заңдылығын белгілеп тізбекті жасаңыз.
Құндылықтарды дарыту: Құрмет, ынтымақтастық, шығармашылық.
Пәнаралық байланыс:
Дүниетану, денешынықтыру
АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта
Сабақтың басталуы
Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Қол алысып қане, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру.
- Балалар, бір - біріміздің алақанымыздан ұстап, жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш.
Бұрынғы алынған білімдерін еске түсіру мақсатында «Серпілген сауалдар» ойыны ойналады.
- Сабағымызды әрі қарай жалғастыру үшін топқа бөлінейік. Түрлі - түсті қағаздарды ала отырып, балалар 4 топқа бөлінеді.
1 - топ ---- қызыл
2 - топ ---- сары
3 - тап --- жасыл
4 - топ --- көк
Байқоңыр қаласы
№275 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Есембаева Лида Абжаппаровна
Заңдылықтар. жүктеу
Жаңалықтар
Берілген заңдылық бойынша тізбекті құру
100 - ге дейінгі сандар, 1000 - ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау.
Жүздік. Жүздіктермен 1000 - ға дейін санау
Санның графикалық үлгісін ойлап табыңдар. Жүздік – ірі санау бірлігі, 10 ондықтан немесе 100 бірліктен тұрады. Жүздіктерді өсу, кему ретімен атаңдар.
Баяндауыш
Баяндауыштың анықтамасын түсінеді. Баяндауыштың құрылысына қарай жіктей алады. Баяндауыштың қандай сөз таптарынан жасалатынын анықтай алады. Мәтіннен баяндауыштың жасалу жолдарын түсіндіреді. Сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді талдайды.
Тұрақты тіркестер
Мәтін ішінен тұрақты тіркестерді анықтай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады
Программалау тілдері
Оқушылар программалау тілдерін біледі. Программамен жұмыс жасауды біледі
1 - ден 10 - ға дейін тура және кері санау
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласындағы № 38 жалпы орта білім беретін мектеп - лицейдің мектепалды даярлық топ тәрбиешісі Тұрсынбекова Айжан Тұрсынбекқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.