Жолбарыс пен түлкі
Сабақтың тақырыбы: Көңіл сұрауды білемін. Жолбарыс пен түлкі (Ертегі)
2 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 3. 1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау
2. 2. 7. 1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу
2. 3. 3. 1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі.
Басталуы 5 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Топтарға бөлу.
1 - топ Қасқыр
2 - топ Жолбарыс
3 - топ Аю
4 – топ Түлкі
Серпілген сауал
Оқушыларға сұрақтар беріп жауап алу
«Ой қозғау стратегиясы» Эпиграф «Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол ізде»
Жаңа білім 10 минут
Білу және түсіну
Дыбыстар арқылы сабақтың тақырыбын ашу
(түлкі, қасқыр, жолбарыс)
Жұмбақтар шешу
1. Жол бойында жортқан,
Сыбызғысын тартқан.(қасқыр)
2. Өзі ширақ, өзі қу,
Жүрген жері айқай, шу.(түлкі)
Жаңа ақпарат
Білімланд порталы Ай мектеп, бастауыш сынып әдебиеттік оқу ертегілер туралы көрсету
Жаңа тақырыппен танысу
Көңіл сұрауды білемін.
Жолбарыс пен түлкі (Ертегі)
Джиксо әдісі арқылы топтарға үзінді бөліп беру, сол арқылы жеке, жұптық, топтық жұмыс арқылы жаңа тақырыпты түсіну.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Ортасы 10 минут
Қолдану
Топтарға тапсырма беру.
1 - топ Мәтін бойынша сурет салу
2 - топ Мәтінді мәнерлеп оқу
3 - топ Венн диаграммасы бойынша топтастыру
4 - топ Сахналау
Талдау
Жолбарыс пен түлкі ертегісін қалай болжап аяқтар едіңдер
Жолбарыс пен түлкіні сипаттап беріңдер.
Мұғалімнің аты - жөні: М. Абдурахманова
Жолбарыс пен түлкі. жүктеу
2 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 3. 1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау
2. 2. 7. 1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу
2. 3. 3. 1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс - тәсілдер: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі.
Басталуы 5 минут
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Топтарға бөлу.
1 - топ Қасқыр
2 - топ Жолбарыс
3 - топ Аю
4 – топ Түлкі
Серпілген сауал
Оқушыларға сұрақтар беріп жауап алу
«Ой қозғау стратегиясы» Эпиграф «Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын жол ізде»
Жаңа білім 10 минут
Білу және түсіну
Дыбыстар арқылы сабақтың тақырыбын ашу
(түлкі, қасқыр, жолбарыс)
Жұмбақтар шешу
1. Жол бойында жортқан,
Сыбызғысын тартқан.(қасқыр)
2. Өзі ширақ, өзі қу,
Жүрген жері айқай, шу.(түлкі)
Жаңа ақпарат
Білімланд порталы Ай мектеп, бастауыш сынып әдебиеттік оқу ертегілер туралы көрсету
Жаңа тақырыппен танысу
Көңіл сұрауды білемін.
Жолбарыс пен түлкі (Ертегі)
Джиксо әдісі арқылы топтарға үзінді бөліп беру, сол арқылы жеке, жұптық, топтық жұмыс арқылы жаңа тақырыпты түсіну.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Ортасы 10 минут
Қолдану
Топтарға тапсырма беру.
1 - топ Мәтін бойынша сурет салу
2 - топ Мәтінді мәнерлеп оқу
3 - топ Венн диаграммасы бойынша топтастыру
4 - топ Сахналау
Талдау
Жолбарыс пен түлкі ертегісін қалай болжап аяқтар едіңдер
Жолбарыс пен түлкіні сипаттап беріңдер.
Мұғалімнің аты - жөні: М. Абдурахманова
Жолбарыс пен түлкі. жүктеу
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 1. 1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Шығармашылық жұмыс. Көркем еңбек
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 5. 2 - Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау 5. 1. 6. 4 - Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу
Ұлттық сәндік натюрморт
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 6. 4 - Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу 5. 2. 3. 3 - Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың
Натюрморт өнері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 5. 1. 5. 2 - Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау
Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 5. 1. 2. 1 - Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу 5. 1. 3. 1 - Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс
Сиқырлы дәрі жасаймын. Жұрнақ пен жалғау.
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.