Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі
Сабақтың тақырыбы: Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі: Мақсаты: дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою.
Сабақтың түрі: аралас: Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Топқа бөлу: Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.
Ынтымақтастық атмосферасы
Армысың, алтын күн!
Армысын, асыл жыр!
Армысын, көк аспан!
Армысың, жан досым!
Жылуыма жылу қос
Міне, менің қолым бос.
Үй тапсырмасын пысықтау
Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
- «Компьютер» дидактикалық ойыны. Мұғалім тапсырмалар тізбегін оқиды, оқушылар жауабын айтады.
7 200: 8 + 100 – 190: 9 ∙ 1 000 = 4 000
8 ∙ 50 + 1 000: 2 ∙ 8 – 5 000: 2 ∙ 7 = 2 100
- Көркем жазу минуты.
- 57 615 санын жазыңдар. Сандардағы толық ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар, ондық мыңдарды атаңдар.
Жаңа сабақ
1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
Көлемнің өлшем бірліктерін есіңе түсір.
Кестеден геометриялық денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше, шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы – жазық фигура, ал қалғандары – көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін есептеуге болады.
Мұғалім артық фигураны табуды ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше – көлемді)
«Көлем» деген сөзді қалай түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем жағынан үлкен, кіші екендігін салыстыру.
Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
12м3 = 12 000 000см3
8 000 000мм3 = 8 000см3
12дм3 = 12 000см3 т. с. с.
Тіктөртбұрыштардың белгісіз қабырғасы мен периметрін тап.
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі. жүктеу
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі: Мақсаты: дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою.
Сабақтың түрі: аралас: Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру.
Топқа бөлу: Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.
Ынтымақтастық атмосферасы
Армысың, алтын күн!
Армысын, асыл жыр!
Армысын, көк аспан!
Армысың, жан досым!
Жылуыма жылу қос
Міне, менің қолым бос.
Үй тапсырмасын пысықтау
Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
- «Компьютер» дидактикалық ойыны. Мұғалім тапсырмалар тізбегін оқиды, оқушылар жауабын айтады.
7 200: 8 + 100 – 190: 9 ∙ 1 000 = 4 000
8 ∙ 50 + 1 000: 2 ∙ 8 – 5 000: 2 ∙ 7 = 2 100
- Көркем жазу минуты.
- 57 615 санын жазыңдар. Сандардағы толық ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар, ондық мыңдарды атаңдар.
Жаңа сабақ
1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
Көлемнің өлшем бірліктерін есіңе түсір.
Кестеден геометриялық денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше, шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы – жазық фигура, ал қалғандары – көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін есептеуге болады.
Мұғалім артық фигураны табуды ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше – көлемді)
«Көлем» деген сөзді қалай түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем жағынан үлкен, кіші екендігін салыстыру.
Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
12м3 = 12 000 000см3
8 000 000мм3 = 8 000см3
12дм3 = 12 000см3 т. с. с.
Тіктөртбұрыштардың белгісіз қабырғасы мен периметрін тап.
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі. жүктеу
Жаңалықтар
Тік бұрышты параллелепипедтің және оның көлемі
Көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі
Дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою.
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі
Дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою. Логикалық ойлау, математикалық тілін, шығармашылық қасиеттерін дамыту. Есептеу
Ұзындық және оның өлшем бірліктері
Оқушыларды жаңа ұзындық өлшем бірлігі – километрмен таныстыру; ұзындық өлшем бірліктерінің арасындағы қатынасты қою; атаулы сандармен есептеу дағдыларын дамыту.
Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің көлемі
Жаңаөзен қаласы, №8 орта мектептің бастауыш сынып мұғаілмі Шегербаева Роза
Тік бұрышты параллелепипедтің және текшенің көлемі
Шығыc Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Науалы ауылы, Науалы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Сулейменова Бахытгуль Абылхаковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.