Ақжайық А. Құдайбергенов
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Орта мерзімді жоспар бөлімі: Асыл арналар
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақ тақырыбы: «Ақжайық» А. Құдайбергенов
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары мәтінді түсініп, мәнерлеп оқуға дағдыландыру. Мән - мазмұнын ашу. Ақжайық өзені туралы мағлұмат беру. Қазақстанның өзен-көлдері туралы айту.
Сабақ мақсаттары: - оқушылардың іс - әрекетін бақылау - өздігінен жұмыс жасауға ықпал ету - топпен жұмыс жасауға төсілдіру
Жетістік критерийлері: Мадақтау және формативті бағалау
Тілдік мақсаттар: Өзен река river
Пәнаралық байланыстар: орыс тілі, ағылшын тілі
АКТ қолдану дағдылары: Оқулық,, таратпа карталар
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Психологиялық ахуал орнату
Ойға толсын санамыз,
Бестік болсын бағамыз.
Баласындай бір үйдің,
Тату болсын арамыз.
Бағалау парақшаларын тарату
Сабақтың ортасы
Өткен сабақты сұрақ - жауап арқылы тексеру.
1. Дәулет Қасенов туралы не білесіңдер?. Дәулет Қасенов (1937 — 1967)
Дәулет Қасенов Қарақалпақстанның Қоңырат ауданында туды. 1961 жылы шыққан жас ақын – жазушылардың «Жасдәурен» жинағына кірді. Дәулет Қасенов арқалы ақын, адалдық пен арды ту етіп көтерген азамат.
«Аңсау», «Арман сапары», «Өмірге саяхат», «Мен ғашық едім», «Құмдағы мұнара».
2. « Қос батыр» әңгімесіндегі балалардың есімі кім?
3. Кешкілік сабақ қарап отырып, оқулығындағы Амангелдінің суретіне көзі түскен Самат не айтады? Міне, Амангелді батыр. Ол жаудан ешқашан қорықпаған. Мен де сондай ержүрек батыр боламын!
4. Саматқа Сайлау кім боламын деп айтты? Қобыланды батыр боламын деді. Одан асқан батыр жоқ деп айтты.
5. Анасы екеуіне қандай бұйрық береді? Қайсыңның нағыз батыр екеніңді білейін, маған құдықтан су әкеліп беріңдерші деді.
6. Анасының сөзін тыңдап, кім бірінші орнынан ұшып тұрды? сайлау
7. Суға Самат барсыншы деп неге Сайлау қібіртіктеп қалды? Сыртқы қақпаны ашса дала қап - қараңғы екен.
8. Самат Сайлаудың айтқанын орындай ма? Иа бірақ ол да қорқып қайтып келеді.
9. Ағалы - інілі екеуі қандай іс - әрекет жасайды? Сыртқа шыға бергенде қап - қара бірдеңе зу етіп өте шыққандай болды. Үрейлері ұшып, жүгіріп келеді.
10. Батыр болу оңай ма?
11. Балалардың қорқынышына көзқарасыңды айт?
12. Олардың соңғы қорқынышын қалай бағалар едің?
13. Самат пен Сайлаудың орнында болсаң өзің не істер едің?
Қызығушылықтарын ояту. Балалар осы жұмбақтың шешуі арқылы біз бүгін жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз.
Суда өседі, өнеді.
Сыртқа шықса, өледі.
(Балық) 1 - топтың атауы
Мектеп: «Балқаш қаласы Абай атындағы №2 лицей»
Мұғалімнің аты-жөні: Мусатаева А. А.
Ақжайық А. Құдайбергенов жүктеу
Ақжайық А. Құдайбергенов жүктеу
Сабақ жоспары
Орта мерзімді жоспар бөлімі: Асыл арналар
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақ тақырыбы: «Ақжайық» А. Құдайбергенов
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары мәтінді түсініп, мәнерлеп оқуға дағдыландыру. Мән - мазмұнын ашу. Ақжайық өзені туралы мағлұмат беру. Қазақстанның өзен-көлдері туралы айту.
Сабақ мақсаттары: - оқушылардың іс - әрекетін бақылау - өздігінен жұмыс жасауға ықпал ету - топпен жұмыс жасауға төсілдіру
Жетістік критерийлері: Мадақтау және формативті бағалау
Тілдік мақсаттар: Өзен река river
Пәнаралық байланыстар: орыс тілі, ағылшын тілі
АКТ қолдану дағдылары: Оқулық,, таратпа карталар
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
Психологиялық ахуал орнату
Ойға толсын санамыз,
Бестік болсын бағамыз.
Баласындай бір үйдің,
Тату болсын арамыз.
Бағалау парақшаларын тарату
Сабақтың ортасы
Өткен сабақты сұрақ - жауап арқылы тексеру.
1. Дәулет Қасенов туралы не білесіңдер?. Дәулет Қасенов (1937 — 1967)
Дәулет Қасенов Қарақалпақстанның Қоңырат ауданында туды. 1961 жылы шыққан жас ақын – жазушылардың «Жасдәурен» жинағына кірді. Дәулет Қасенов арқалы ақын, адалдық пен арды ту етіп көтерген азамат.
«Аңсау», «Арман сапары», «Өмірге саяхат», «Мен ғашық едім», «Құмдағы мұнара».
2. « Қос батыр» әңгімесіндегі балалардың есімі кім?
3. Кешкілік сабақ қарап отырып, оқулығындағы Амангелдінің суретіне көзі түскен Самат не айтады? Міне, Амангелді батыр. Ол жаудан ешқашан қорықпаған. Мен де сондай ержүрек батыр боламын!
4. Саматқа Сайлау кім боламын деп айтты? Қобыланды батыр боламын деді. Одан асқан батыр жоқ деп айтты.
5. Анасы екеуіне қандай бұйрық береді? Қайсыңның нағыз батыр екеніңді білейін, маған құдықтан су әкеліп беріңдерші деді.
6. Анасының сөзін тыңдап, кім бірінші орнынан ұшып тұрды? сайлау
7. Суға Самат барсыншы деп неге Сайлау қібіртіктеп қалды? Сыртқы қақпаны ашса дала қап - қараңғы екен.
8. Самат Сайлаудың айтқанын орындай ма? Иа бірақ ол да қорқып қайтып келеді.
9. Ағалы - інілі екеуі қандай іс - әрекет жасайды? Сыртқа шыға бергенде қап - қара бірдеңе зу етіп өте шыққандай болды. Үрейлері ұшып, жүгіріп келеді.
10. Батыр болу оңай ма?
11. Балалардың қорқынышына көзқарасыңды айт?
12. Олардың соңғы қорқынышын қалай бағалар едің?
13. Самат пен Сайлаудың орнында болсаң өзің не істер едің?
Қызығушылықтарын ояту. Балалар осы жұмбақтың шешуі арқылы біз бүгін жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз.
Суда өседі, өнеді.
Сыртқа шықса, өледі.
(Балық) 1 - топтың атауы
Мектеп: «Балқаш қаласы Абай атындағы №2 лицей»
Мұғалімнің аты-жөні: Мусатаева А. А.
Ақжайық А. Құдайбергенов жүктеу
Ақжайық А. Құдайбергенов жүктеу
Жаңалықтар
А. Құдайбергенов. Ақжайық
Сабақтың мақсаты: Жайық өзенінің тарихы туралы мағлұмат беру, мәтін мазмұнын меңгерту, ойын жинақтап айтуға, негізгі идеяны анықтауға жетелеу. Ынтымақтастық қажеттіліктерін таныту.
Дәмді әрі пайдалы
Дұрыс тамақтану туралы айтады; Пайдалы және зиянды тағамдарды анықтайды.
Ш. Мұртаза Интернат қоймасы. Қысқа мерзімді жоспар
Т. Рысқұлов өмірі жайлы 2 - сыныпта оқығанды еске түсіре отырып, Ш. Мұртазаның Интернат қоймасы әңгімесін түсініп оқуға, жеткізе білуге үйрету.
Дәулет Қасенов «Өзін - өзі жеңген бала»
Дәулет Қасенов ( 1937 - 1967) Қарақалпақстанның Қоңырат ауданында туды. 1961 жылы шыққан жас ақын жазушылардың « Жас дәурен» жинағына кірді. Дәулет Қасенов арқалы ақын, адалдықпен арды ту етіп көтерген азамат.
Адалдық. Дәулет Қасенов
Астана қаласы, № 8 орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі Сексенбаева Серіккүл Аббасқызы
Дәулет Қасенов «Адалдық»
Ақтөбе қаласындағы № 51 гимназияның бастауыш класс мұғалімі Бердеева Айнагуль
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.