Сахналық қойылым. "Үш тілділік"
Бастауыш сынып мұғалімі Байдилдаева Макпал Шамгалиевна
Сатира. Сахналық қойылым
Үш тілділікке көшу
Бастауыш сынып оқушылары мен мұғалімдеріне
Қоңырау соғылады. Балалар сыныпқа кіреді. Мұғалім кіреді. Mұғалім:
- Сәлеметсіздер ме детилар.
- Сәлеметсіз бе. Здравствуйте. Good morning
- Үш тілдік сабағымызды начинать етеміз. Так, бүгін біз домашний животный деген тақырыпты өтеміз. Кім айтады, кто это?
- Мен айтайыншы.?
- Можно мен?
- Can i say?
- Бұл кошка ғой.
- Very good
- Мынау ше?
- Бұл horse
- Отлично
- А это?
- This is ит.
- Өте тамаша
- So. Детилар теперь ким сөйлем құрайды?
- Мен айтайыншы.
- Можно мен?
- Can I say?
- Ауыл шетінде көп сиыр жайылып жүр.
- Не правильно. Отыр. Саған двойка. Badly. (ренжип қалады)
- Можно мен
- Spik
- Во дворе көп dogs құтырып жүр.
- Excellent. Вот осылай 3 тилде надо предложение құрағанға
- Можно мен айтам
- Айта гой
- Every day мен өз кошкама милк беремін.
- Very good. Теперь осы сөйлемдерді даптерге записывать етеміз. (балалар жазады)
- Апай, сыртқа шығып келуге бола ма?
- Нельзя
- Dier teacher, can I go to the toilet?
- Yes. You can
- Енди балалар, мынау животныйлардың атын айтып, қандай звуктар шығарады? Айтайықшы.
- Мысық. Кошка. cat Мияуууу
- Ит. Собака. Dog. Ав - ав
- Сиыр. Корова. Cow. Муууу
- Ат. Лошадь. Horse......
- Very good дети. Біз бүгін көп білім алдық.
- Так үйге тапсырма: Үй жануарлары сочинение жазу, стишок жазу, Сенин маман, папан, достарын домашние животныены жақсы көре ма? Оған қандай тамақ береді? Как еркелетеді барин билип келиндер. Так, қазыр мен сразу бағаны кунделик кз-ке койып алайын, коментарий сразу жазайын, ато 100 пайыз көрсетпей қалады. Ал детилар, звонокка шығындар.
Балалар шықпайды. Әрқайсысы өз смартфонымен ойнап отырады. Қоңырау ішке соғылады. Сынып бөлмесіне директор ағай кіреді.
- Good morning, балалар
- Сәлеметсіз бе Адиль Ноубадиевич
- Үш тіл, үш тіл деп, аты жөнімізді де үш тілге аударып алдық қой, - деп күрсінеді.
- Балалар, русский язык, қазақ тілі сабақ болмайды.
- Ураааа
- Тыныш. Үйге қайтыңдар.
- Неге сабақ болмады, почему рано қайттың деп мамамыз сұраса не дейміз?
- Потому что апайлар Талғарға кетті, нарко, психо и сотталмаған деген справкалар жинауға, еще Депутат сайлауының жиналысына барады де. Так что сабақ скончался, үйге қайта бериндер.
- Уррррррааааа
Деп әр бала жеке-жеке өз телефонына үңілген күйде, құлақтарына наушниктерін тағып, тарайды.
Музыка ойналады.
Автор:
Әрі – сәрі жеңгейдің
Сырт сымбаты түзу - ақ
Ал сөйлеуге келгенде,
Отырғаны бұзып - ақ.
Баласына ерте - кеш
Ақыл айтқан кездегі
Шөңге де емес, шөп те емес
Болып шығар сөздері.
Анасы:
Сосед үйдің баласы
Аз жеген соң хлебті
Лицосына қарашы,
Худыйланып жүдепті.
Болам десең ақылды,
Дурак болма, қарағым
Жаттап алған мақұл - ды
Учительдің сабағын
Оқымасаң, лодырь боп,
Сен де тупой боласың.
Городта саған орын жоқ
Степьте баран бағасың!
АВТОР:
Баласы сонда дүңкиіп
Деу орнына жарайды,
Көнтек ерні бұртиып,
Көз аларта қарайды
Баласы:
Мен жиырмаға жеткенше,
Көп сөйлейсің бос, мама
Зря болтайт еткенше
Молоко бер кошкаға.
АВТОР:
Орыс тілі — аға тіл
Қазақ тілі — ана тіл
Көп тіл білу мін емес,
Тек қойыртпақ тіл емес
Осы кезде сахнаға барлық қатысушылар шағады да, хормен айтады:
«Өзге тілдің бәрін біл. Өз тіліңді құрметте!»
Сатира. Сахналық қойылым
Үш тілділікке көшу
Бастауыш сынып оқушылары мен мұғалімдеріне
Қоңырау соғылады. Балалар сыныпқа кіреді. Мұғалім кіреді. Mұғалім:
- Сәлеметсіздер ме детилар.
- Сәлеметсіз бе. Здравствуйте. Good morning
- Үш тілдік сабағымызды начинать етеміз. Так, бүгін біз домашний животный деген тақырыпты өтеміз. Кім айтады, кто это?
- Мен айтайыншы.?
- Можно мен?
- Can i say?
- Бұл кошка ғой.
- Very good
- Мынау ше?
- Бұл horse
- Отлично
- А это?
- This is ит.
- Өте тамаша
- So. Детилар теперь ким сөйлем құрайды?
- Мен айтайыншы.
- Можно мен?
- Can I say?
- Ауыл шетінде көп сиыр жайылып жүр.
- Не правильно. Отыр. Саған двойка. Badly. (ренжип қалады)
- Можно мен
- Spik
- Во дворе көп dogs құтырып жүр.
- Excellent. Вот осылай 3 тилде надо предложение құрағанға
- Можно мен айтам
- Айта гой
- Every day мен өз кошкама милк беремін.
- Very good. Теперь осы сөйлемдерді даптерге записывать етеміз. (балалар жазады)
- Апай, сыртқа шығып келуге бола ма?
- Нельзя
- Dier teacher, can I go to the toilet?
- Yes. You can
- Енди балалар, мынау животныйлардың атын айтып, қандай звуктар шығарады? Айтайықшы.
- Мысық. Кошка. cat Мияуууу
- Ит. Собака. Dog. Ав - ав
- Сиыр. Корова. Cow. Муууу
- Ат. Лошадь. Horse......
- Very good дети. Біз бүгін көп білім алдық.
- Так үйге тапсырма: Үй жануарлары сочинение жазу, стишок жазу, Сенин маман, папан, достарын домашние животныены жақсы көре ма? Оған қандай тамақ береді? Как еркелетеді барин билип келиндер. Так, қазыр мен сразу бағаны кунделик кз-ке койып алайын, коментарий сразу жазайын, ато 100 пайыз көрсетпей қалады. Ал детилар, звонокка шығындар.
Балалар шықпайды. Әрқайсысы өз смартфонымен ойнап отырады. Қоңырау ішке соғылады. Сынып бөлмесіне директор ағай кіреді.
- Good morning, балалар
- Сәлеметсіз бе Адиль Ноубадиевич
- Үш тіл, үш тіл деп, аты жөнімізді де үш тілге аударып алдық қой, - деп күрсінеді.
- Балалар, русский язык, қазақ тілі сабақ болмайды.
- Ураааа
- Тыныш. Үйге қайтыңдар.
- Неге сабақ болмады, почему рано қайттың деп мамамыз сұраса не дейміз?
- Потому что апайлар Талғарға кетті, нарко, психо и сотталмаған деген справкалар жинауға, еще Депутат сайлауының жиналысына барады де. Так что сабақ скончался, үйге қайта бериндер.
- Уррррррааааа
Деп әр бала жеке-жеке өз телефонына үңілген күйде, құлақтарына наушниктерін тағып, тарайды.
Музыка ойналады.
Автор:
Әрі – сәрі жеңгейдің
Сырт сымбаты түзу - ақ
Ал сөйлеуге келгенде,
Отырғаны бұзып - ақ.
Баласына ерте - кеш
Ақыл айтқан кездегі
Шөңге де емес, шөп те емес
Болып шығар сөздері.
Анасы:
Сосед үйдің баласы
Аз жеген соң хлебті
Лицосына қарашы,
Худыйланып жүдепті.
Болам десең ақылды,
Дурак болма, қарағым
Жаттап алған мақұл - ды
Учительдің сабағын
Оқымасаң, лодырь боп,
Сен де тупой боласың.
Городта саған орын жоқ
Степьте баран бағасың!
АВТОР:
Баласы сонда дүңкиіп
Деу орнына жарайды,
Көнтек ерні бұртиып,
Көз аларта қарайды
Баласы:
Мен жиырмаға жеткенше,
Көп сөйлейсің бос, мама
Зря болтайт еткенше
Молоко бер кошкаға.
АВТОР:
Орыс тілі — аға тіл
Қазақ тілі — ана тіл
Көп тіл білу мін емес,
Тек қойыртпақ тіл емес
Осы кезде сахнаға барлық қатысушылар шағады да, хормен айтады:
«Өзге тілдің бәрін біл. Өз тіліңді құрметте!»
Жаңалықтар
Astana is the heart of the country
Мақсаты: балаларға Астана қаласының әсем ғимараттарымен таныстыру. Елорда туралы түсініктерін кеңейту, балалардың сөйлеу дағдыларын арттыру.
My pet
to teach new words related to animals. To develop student’s listening, reading, speaking skills.
Үй жануарлары
To develop pupils’ oral speech and reading, writing and thinking abilities. To increase their word - stock with the help of new words.
About health
ОҚО Кентау, Қарнақ ауылы, "Айша - Биби" балабақшасы ағылшын тілі пәні мұғалімі Ташметова Шахиста
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.