Дүниетану 2 сынып 4 тоқсан. Тоқсандық Жиынтық Бағалау тапсырмалары
№ | Ортақ тақырып | Бөлімше | Оқу мақсаты | Тапсырманың сипаттамасы | Тапсырма саны | Жалпы балл | |
1 | Қоршаған орта | 2.1 Жергілікті жерде бағдарлау | 2.2.1.1. Тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау | Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырманы орындайды. | 1 | 4 | |
2.2 Климат және ауа райы | 2.2.2.1 Ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау | Білім алушы жабық түрдегі көп таңдауы бар тапсырманы орындайды. | 1 | 1 | |||
2.3 Табиғи жағдайлар және олардың әсері | 2.2.3.3 Табиғаттың қолайсыз және қауіпті құбылыстарын жіктеу | Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларды орындайды | 1 | 4 | |||
2.2.3.2 Өз өңіріндегі табиғи жағдайлардың (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) оң және кері тұстарын талдау | 1 | 4 | |||||
2 | Саяхат | 3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер | 2.3.1.2 Түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау | Білім алушы ашық түрдегі қысқа жауапты қажет ететін тапсырмаларды орындайды. | 1 | 2 | |
Барлығы | 5 | 15 |
Жаңалықтар
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР, дүниетану 3 сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 3 - сынып білім алушыларына «Дүниетану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР, Дүниетану 1 сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 1 - сынып білім алушыларына «Дүниетану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Жиынтық бағалау ТЖБ, БЖБ, СОЧ, СОР дүниетану 2 сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2 - сынып білім алушыларына «Дүниетану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған.
Жай бөлшектерге амалдар қолдану бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру. Жай бөлшектерді аралас сандарды салыстыру.
Алгебралық бөлшектерді қосу және азайту 7-сынып
Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Үйге берілген тапсырманы сұрау, пысықтау.
Критериалды бағалау жүйесі
Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай - ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.