Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Математика
Тақырыбы: Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.
Мақсаты:
1. Жаңа тақырыпты меңгерту, есептер шығару, жұлдызнама туралы түсінік алу.
2. Ойлау қабілетін дамыту.
3. Ынтасын арттыру, жұлдызнама белгілері жайлы, жұлдыз жорамалды білуге қызығушылықтарын ояту.
Көрнекіліктер: слайдтар, карточкалар, жұлдызшалар, жұлдыз белгілері.
Барысы:
I Ұйымдастыру.
- Балалар, бір жылда неше ай бар?
- 12 ай
- Жұлдызнама деген сөзді естігендерің бар ма?
- Жұлдызнамада 12 белгі жұлдызы бар. Бүгінгі сабақта жұлдызнама әлеміне саяхат жасаймыз. Жұлдызнамаға қандай жұлдыздар кіретінін, олардың ретін, атауын және де мінезіміз қандай екенін білетін боламыз. Сапарымыз сәтті болсын десек бүгінгі сабақтағы берілген тапсырмаларды шапшаң және дұрыс орындайық.
- Сапарымызды бастамас бұрын миымызды жаттықтырып алайық.
Ауызша есептеу:
62*6=372
42*3=126
33*4=132
56*5=280
18*2=36
Бүгінгі тақырыбымыз «Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту»
260
* 2
520
1) бірліктерді көбейтеміз.
2) ондықтарды көбейтеміз
3) жүздіктерді есте сақтаймыз.
4) жүздіктерді көбейтеміз.
5) есте сақтаған жүздіктерді қосамыз
Жауабы: 520
- Осы жылы қай айдан басталады?
Қыркүйек айынан
Жақсы ендеше, №2 орындайық.
№2 (1) Амалдарды орында
140*3=420
480*2=960
250*3=750
Қыркүйек айында сабақ басталды. Бұл айдың жұлдызы Бикеш деп аталады екен.
- Осындай жақсы адамдар туған екен.
Бикеш жұлдызында туған адамдардың мінезі қандай екен?
№2 (2) Амалдарды орында:
280см*3=28дм*3=84 дм= см
390 см*2=39 дм*3 = 78 дм = 780cм
№5 Өрнектердің мәндерін тап:
(70+60) * 2 - 140 =120
70.......... 130......... 260
60.............. 2........ 140
130.......... 260....... 120
(70*6) * 2+160 =1000
70............ 420...... 840
..6................2...... 160
470.......... 840..... 1000
№6 Өрнек құрып оның мәнін тап:
А) 94*7 - 36*6= 442
94......... 36...... 658
7............. 6....... 216
658....... 216..... 442
Ә) (980+20)- 300: 3=900
980............. 300/3=100.... 1000
20..................................... 100
1000................................. 900
№7 Теңдеулерді шеш:
x/2=80*3 --------- a/3=180+150
x/2=240 ---------- a/3=330
x=240*2 --------- a=330*3
x=480__---------- a=990
480/2=80*3 ----- 990/3=180+150
240=240 -------- 330=330
№8 Қалып қойған сандарды тауып, орнына қой.
62*2=72
93 - 29=700
83 - 10=412
№3 есеп
№3 (1) оқып, ауызша шығару
№3 (2) оқу, талдау.
Есеп не туралы?
Не белгілі?
Не белгісіз?
Не сұралады?
Т - 270
С -?, 2 есе кем?
270*2=540 (c)
270+540=810
Ж: барлығы 810
№9 орындап жіберейік.
V=10*10*10=1000 cм 3
1000/2=500 см3
№10 Қандай сан
x*10=x+50=x/5=130
60*10=600+50=650/5=130
(Деңгейлік тапсырма беріледі)
Оқу жылының аяқталуына аз уақыт қалды. Жазғы демалысқа шығасыңдар.
Жұлдызнаманың жазғы белгілерін біліп алайық.
Қорытындылау:
Бүгінгі сабақта не үйрендік?
Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейтуді
Не білдік?
Жұлдызнаманың белгілерін, мінезімізді.
Жазғы айларда не күтіп тұр екен сендерді?
Жазғы жұлдызнама жорамалы мынадай:
Шуақты күндер көп болып, жақсы демалып, күш жинап, өсіп, көңілді күйде жаңа оқу жылында мектепке келесіңдер!
Үйге: №11 - 250 бет
Тақырыбы: Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.
Мақсаты:
1. Жаңа тақырыпты меңгерту, есептер шығару, жұлдызнама туралы түсінік алу.
2. Ойлау қабілетін дамыту.
3. Ынтасын арттыру, жұлдызнама белгілері жайлы, жұлдыз жорамалды білуге қызығушылықтарын ояту.
Көрнекіліктер: слайдтар, карточкалар, жұлдызшалар, жұлдыз белгілері.
Барысы:
I Ұйымдастыру.
- Балалар, бір жылда неше ай бар?
- 12 ай
- Жұлдызнама деген сөзді естігендерің бар ма?
- Жұлдызнамада 12 белгі жұлдызы бар. Бүгінгі сабақта жұлдызнама әлеміне саяхат жасаймыз. Жұлдызнамаға қандай жұлдыздар кіретінін, олардың ретін, атауын және де мінезіміз қандай екенін білетін боламыз. Сапарымыз сәтті болсын десек бүгінгі сабақтағы берілген тапсырмаларды шапшаң және дұрыс орындайық.
- Сапарымызды бастамас бұрын миымызды жаттықтырып алайық.
Ауызша есептеу:
62*6=372
42*3=126
33*4=132
56*5=280
18*2=36
Бүгінгі тақырыбымыз «Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту»
260
* 2
520
1) бірліктерді көбейтеміз.
2) ондықтарды көбейтеміз
3) жүздіктерді есте сақтаймыз.
4) жүздіктерді көбейтеміз.
5) есте сақтаған жүздіктерді қосамыз
Жауабы: 520
- Осы жылы қай айдан басталады?
Қыркүйек айынан
Жақсы ендеше, №2 орындайық.
№2 (1) Амалдарды орында
140*3=420
480*2=960
250*3=750
Қыркүйек айында сабақ басталды. Бұл айдың жұлдызы Бикеш деп аталады екен.
- Осындай жақсы адамдар туған екен.
Бикеш жұлдызында туған адамдардың мінезі қандай екен?
№2 (2) Амалдарды орында:
280см*3=28дм*3=84 дм= см
390 см*2=39 дм*3 = 78 дм = 780cм
№5 Өрнектердің мәндерін тап:
(70+60) * 2 - 140 =120
70.......... 130......... 260
60.............. 2........ 140
130.......... 260....... 120
(70*6) * 2+160 =1000
70............ 420...... 840
..6................2...... 160
470.......... 840..... 1000
№6 Өрнек құрып оның мәнін тап:
А) 94*7 - 36*6= 442
94......... 36...... 658
7............. 6....... 216
658....... 216..... 442
Ә) (980+20)- 300: 3=900
980............. 300/3=100.... 1000
20..................................... 100
1000................................. 900
№7 Теңдеулерді шеш:
x/2=80*3 --------- a/3=180+150
x/2=240 ---------- a/3=330
x=240*2 --------- a=330*3
x=480__---------- a=990
480/2=80*3 ----- 990/3=180+150
240=240 -------- 330=330
№8 Қалып қойған сандарды тауып, орнына қой.
62*2=72
93 - 29=700
83 - 10=412
№3 есеп
№3 (1) оқып, ауызша шығару
№3 (2) оқу, талдау.
Есеп не туралы?
Не белгілі?
Не белгісіз?
Не сұралады?
Т - 270
С -?, 2 есе кем?
270*2=540 (c)
270+540=810
Ж: барлығы 810
№9 орындап жіберейік.
V=10*10*10=1000 cм 3
1000/2=500 см3
№10 Қандай сан
x*10=x+50=x/5=130
60*10=600+50=650/5=130
(Деңгейлік тапсырма беріледі)
Оқу жылының аяқталуына аз уақыт қалды. Жазғы демалысқа шығасыңдар.
Жұлдызнаманың жазғы белгілерін біліп алайық.
Қорытындылау:
Бүгінгі сабақта не үйрендік?
Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейтуді
Не білдік?
Жұлдызнаманың белгілерін, мінезімізді.
Жазғы айларда не күтіп тұр екен сендерді?
Жазғы жұлдызнама жорамалы мынадай:
Шуақты күндер көп болып, жақсы демалып, күш жинап, өсіп, көңілді күйде жаңа оқу жылында мектепке келесіңдер!
Үйге: №11 - 250 бет
Жаңалықтар
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері
Нөлмен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері туралы түсінік алады, олардың компоненттерінің жазылуына назар аударады, көбейтуді теңдеудің белгісіз компоненттерін біледі және оларды таба білуге үйренеді.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №9 жалпы білім беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Сапарбаева Сәуле
Ғарышқа саяхат. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша көбейту
ШҚО, Аягөз қаласы, «№5 жалпы білім беретін орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бастауыш класс мұғалімі Құспанова Ләззат Рымғалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.