Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Пысықтау

10 сәуір 2013, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика 2 класс
Сабақтың тақырыбы: Пысықтау.
Мақсаты: 1. Оқушылардың білімін логикалық ойлау жүйесін толықтыру, өткен тақырыптарды қайталай отырып тапсырмалар орындау.
2. Қабілеттілік пен белсенділікті дамыту.
3. Болашаққа өз үлесін қоса білетін білімді, мәдениетті ұрпақ тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Көрнекілігі: сурет, кеспе, слайд.
Әдіс - тәсілдері: қызығушылықты ояту, көрнекілік, сұрақ - жауап, талдау, жинақтау, салыстыру
Пән аралық байланыс: оқушы компоненті, ана тілі.

І. Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық.
Таңмен көзін ашады
Әлемге нұрын шашады (күн)
Жұпар иісі еседі
Жайнап бақта өседі. (гүл)
- Бүгінгі сабақта гүлдей жайнап, күндей жарқырап отырайық.

ІІ. Қызығушылығын ояту.
Жалқау бала (көрініс)
Балалар, біздің арамызда жалқау сабаққа дайындықсыз келген оқушы бар ма? Осы баладай жаман баға аламыз ба? Олай болса ол баланың қылығын бойынан алып тастайық.
ІІІ. Көркем жазу минуты. 10 20 30 40 50 60 70 80 90

ІҮ. Өткен материалды пысықтау.
а) Математикалық диктант
53 ондықтары мен бірліктерінің қосындысы түрінде жаз. т. б.
ә) «Кім шапшаң?» ойыны жеке карточкамен жұмыс.
50+4 ------- 66 - 6 ----- 70+1 ------- 83 - 3 ------- 64 - 4 ------ 72 - 2 ----- 30 - 40
40+20 ----- 80+10 --- 90 - 30 ------- 68 - 8 ------ 94 - 90 ------ 70+8 ---- 18 - 8

Ү. Сергіту сәті Дидактикалық ойын. «Жасырылған сөз»
1. ТҚСАРЫМНЯУЛ
2. ЖАҢБЫРАЗЛЖҰҚ
3. ДРОМОҚПАЖЕЛ
4. ЫСТҰМАНСИЯО
5. НДЯЖАПЫРАҚТО

ҮІ. Оқулықпен жұмыс. №2 39см=30см+9см
№3 63, 36 60+3 30+6
№4 Сөз есеп шығарылады, талданады.

ҮІІ. Миға шабуыл.
Табақта он бес алма
Қолымда төрт алма
Барлығын қосқанда
Болады неше алма?
Екеуін бердім апама
Екеуін бердім атама
Үшеуін бердім атама
Нешеуі қалды өзімде?

Көңілді санамақ
2 - екі
Баласына ж2ріп
Ұрсып жатыр к2лік
2леніп, с2ріп
Алып қапсың 2лік
2ншілей 2ңді
Көрсетпе деп ж2ді

ҮІІІ. Рефлексиялық кезең
• Екі таңбалы сандар қандай разрядтан тұрады?
• Қандай амалдарды өттік?
• Қосу амалына кері амал.
• Азайту амалына кері амал.

Үйге тапсырма: №6
Сабақты аяқтау. «Ұстазым» әнімен.
3 214
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
3 - ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау
3 - ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау
Мақсаты: 1. Практикалық амалдар негізінде 3 санымен көбейту және бөлу кестесін құрастыру, есеп шығару барысында көбейту және бөлу кестесі туралы білімдерін бекіту;
Үш жалқау
Үш жалқау
Ертеде бірінен - бірі өткен ағайынды үш жалқау болыпты. Бар бітіретіндері бас көтермей ұйықтай береді екен.
Теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Оқушыларға теңдеуді және оларды шешу тәсілдерін қайталату;
Cөйлем
Cөйлем
Сөйлем және оның түрлері жайлы білімдерін еске түсіре отырып толықтыру. Сөйлемді айтылу мақсатына қарай ажырата білуге машықтандыру және сауаттылықтарын арттыру.
Көбейту, бөлу кестесін пысықтау
Көбейту, бөлу кестесін пысықтау
Өткен сабақтарды пысықтау тапсырмаларын орындау. Тапсырмаларды орындау барысында ойлау, есте сақтау дағдысын қалыптастырып, сыни ойлауға үйрену.
Бастауыш сынып күнделікті сабақ жоспары
Бастауыш сынып күнделікті сабақ жоспары
Кайдакова Жанат Бекболатовна Математика Сабақтың тақырыбы: Пысықтау Дүниетану Сабақтың тақырыы: Ұлу Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы: Қ. Баянбай «Жақсы мен жаман»
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×