Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Тұрлаулы мүшелерді қайталау

23 сәуір 2013, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Класы: 3
Пәні: Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Тұрлаулы мүшелерді қайталау
Сабақтың мақсаттары:
Білімділігі: Бастауыш пен баяндауыштың сөйлем құраудағы негізгі рөлін байқатып, тұрлаулы мүшелер деп аталатынын іс жүзілік тұрғыдан меңгерту. Жаттығулар орындау арқылы тұрлаулы мүшелер туралы алған білімдерін пысықтау.
Дамытушылығы: Оқушылардың есте сақтауын, ой - өрісін, сөздік қорын, дүниетанымын кеңейту, сауатты көркем жазу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелілігі: Ұйымшыл болуға, туған жерін, елін, Отанын сүюге құрметтеуге, таза жазуға, сауаттылыққа, сыйластыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: Интерактивті тақта, слайдтар, ребус, бағалау парақшалары.
Типі: Қайталау сабақ
Түрі: Саяхат сабақ
Әдісі: Сұрақ - жауап, ой қозғау, топтау, іздену, талдау, баяндау, практикалық, әңгімелеу.
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, дүниетану.

Сабақ барысы.
І. Қызығушылықты ояту.
Психологиялық дайындық
Қатар - қатар тізіліп,
Оқушыға лайық
Қолымызды жіберіп
Түп - түзу боп тұрайық.
Жақсы оқып сабақты
Әдеп сақтау сәніміз
Отыруға нақпа - нақ
Дайындалдық бәріміз
1 – қатар жай отыр,
2 – қатар тез отыр,
3 – 4 – қатар сен де отыр.
Сабақ бастар кез боп тұр.

ІІ. Көркем жазу минуты.
Қолға қалам алайық,
Салақтықтан қашайық.
Дәптерімізді ашайық.
Көркем етіп жазайық.

ІІІ. Ребус шешу.
Сөзжұмбақтың жауабы: Астана

Беделі зор бас қала
Бәйтерегі жас қала
Ол қай қала? АСТАНА
Бүгінгі сабағымызда Астана қаласының саяхат жасаймыз.
• Астанаға тез бару үшін немен барғыларың келеді? - Ұшақпен
• Ұшаққа отырмас бұрын билет алып алайық.

ІV. Өткенді еске түсіру.
Миға шабуыл.
Әр оқушы билеттің артындағы сұраққа жауап береді.
Сөйлем құрамындағы нақты сұраққа жауап беріп тұратын толық мағыналы сөздерді... дейміз. (сөйлем мүшелері)
Кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөйлемнің негізгі мүшесін... дейміз. (бастауыш)
Баяндауышқа... деген сұрақтар қойылады? (не істеді? не қылды? қайтті?)
Бастауыш та, баяндауыш та зат есімнен жасалса, онда бастауыштан кейін... қойылады. (сызықша)
Бастауыш пен баяндауышты сөйлемнің... мүшелері дейді. (тұрлаулы)
Тірек сызбамен жұмыс.

V. Бәйтерекке саяхат. Оқулықпен жұмыс.
1 – жаттығу. Суреттер бойынша Кім не істеді? сұрағына жауап жаз. Бастауыш пен баяндауышты тауып, оларға сұрақ қой. Бастауыштың астын бір сызықпен, баяндауыштың астын екі сызықпен сыз.
Әскери адам талдың сынған бұтағын байлады. Құрылысшы үй салды. Дәрігер баланың тісін емдеді.

VІ. Ақордаға саяхат. Өлеңмен жұмыс.
2 – жаттығу. Өлеңді түсініп оқы. Өлеңнен бастауыштар мен баяндауыштарды тап. Баяндауыштар қай сөз табынан жасалған? Сұрақ қой. Ақын жаңбырдан кейінгі табиғатты кімге теңеп тұр? Жаңбырдан кейінгі табиғатты суретте.
Жаңбырдан соң.
Жұтты гүлдер нөсер суын, шуақты,
Жылғалардан жылжып қана су ақты.
Жаңбырдан соң күлімдеді табиғат
Жақсы баға
Алған бала
Сияқты.

VІІ. Хан шатырға саяхат. Тақтамен жұмыс. 3 – жаттығу. Тиісті жерге сызықша қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Зат есімнен болған баяндауыштарды тауып, астын сыз. Бастауыштан кейін сызықша қандай жағдайда қойылады?
Нөсер бұлттан бөлініп жерге түсетін су тамшылары. Кесе – шай ішетін ыдыс. Ю. Гагарин – тұңғыш ғарышкер. Қыран – қасиетті құс. Арман – әдепті бала.
VІІІ. Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрамыз,
Белге қолды қоямыз.
Бұрыламыз оңға бір,
Бұрыламыз солға бір.
Бір, екі, үш,
Бір, екі, үш,
Жоғары қолды созамыз,
Тып - тыныш қана отырамыз
ІХ. Тәуелсіздік монументіне саяхат. Өзіндік жұмыс.
5 – жаттығу. Берілген сызба бойынша бірнеше сөйлем құрастырып жаз.

Х. Астананың көрікті жерлеріне саяхат.
Ойын: “Жоғалған сөз”
Бастауыш Баяндауыш
Мысық ----- Мияулайды -----------
Жылқы ---- Кісінейді
Сиыр ------- Мөңірейді
Түйе ------- Боздайды
Ойын: «Ұйқасын тап»
Үні ғажап,
Дүлдүл,
Бақта сайрар…( бұлбұл)
Бәрі бірдей жұмысқа,
Шығатын кім?…(құмырсқа)
ХІ. Темір жол вокзалына саяхат.
Сабақты қорытындылау: Венн диаграммасымен қорытындылау.
БАСТАУЫШ
Ортақ қасиеті
БАЯНДАУЫШ

Пойызбен ауылымызға қайтамыз.
- Балалар бүгінгі сабаққа
Бағалау.
Мұғалімнің айтқанын,
Мықтап ойға тоқимыз.
Бар ынтамен оқысақ
Кілең 5 – ке оқимыз, - деп бағалау парақшаларымен бағалау.

Үйге тапсырма беру.
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Сөйлем мүшелері туралы алған білімді,
Ұмытпай есте сақтап алайық.

4 – жаттығу. Жақша ішіндегі сұрақтарға жауап беріп, сөйлемдерді жақшасыз көшіріп жаз. Сөйлемдерден тұрлаулы мүшелерді тауып, оларға сұрақ қой.
(Кім?) Айдос ағаштың басына қараторғайдың ұясын орнатты. Қараторғай ұяға (қайтті?) қонды. (Не?) Қараторғай ұяға жұмыртқа басты. Біраз уақыттан соң балапандар (қайтті?) шықты. Қараторғай балапандарға күні бойы қорек (не істейді?) іздейді. (Нелер?) Балапандар қанаттанды. Енді олар өздері (қайтеді?) ұша алады.
29 584
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Тұрлаусыз мүшелер
Тұрлаусыз мүшелер
Тұрлаусыз мүшелер туралы түсінік беру, сөйлем ішінен тұрлаусыз мүшелерді тауып, сұрақ қоя білуге үйрету
Тұрлаулы мүшелер
Тұрлаулы мүшелер
Тұрлаулы мүшелерді мүшелер туралы ұғым қалыптастыру, сөйлемде атқаратын қызметіне түсінік беру Таза, сауатты жазу дағдысын жетілдіру, оқушылардың ой - өрісін, сөйлеу тілін дамыту
Баяндауыш
Баяндауыш
Баяндауыштың анықтамасын түсінеді. Баяндауыштың құрылысына қарай жіктей алады. Баяндауыштың қандай сөз таптарынан жасалатынын анықтай алады. Мәтіннен баяндауыштың жасалу жолдарын түсіндіреді. Сөйлемнен тұрлаулы мүшелерді талдайды.
Тұрлаулы мүше
Тұрлаулы мүше
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Тайсойған ауылы, Ғ.Сланов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жанғалиева Гүлхан Өтепбергенқызы
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша
Карағанды облысы, Осакаров ауданы, «Осакаровка кенті, № 1ОМ» КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Габдуалиева Жанна Болатовна
Сөйлем мүшелерін қайталау
Сөйлем мүшелерін қайталау
Исмагулова Бекзат Мейрамқызы Петропавл қаласындағы №17 ұлттық өркендеу орта мектеп-кешені
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×