Адам қаңқасы және оның бөлімдері. Тұлға қаңқасы
Сабақтың тақырыбы: Адам қаңқасы және оның бөлімдері. Тұлға қаңқасы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Тірек - қимыл аппараты және қаңқа бөлімдері туралы маңызын, міндетін түсіндіру.
Бағалау критерийлері Өзін - өзі бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағалауы
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:
Тірек – қимыл аппараты және қаңқа бөлімдері туралы біледі
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Тұлға қаңқасы және бассүйек бөлімдерін ажырата алады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Алған білімдерін іс жүзінде қолданады және өз беттерінше жұмыс жасайды.
Сабақтың басы: Психологиялық ахуал туғызамын.
Оқушыларды топқа бөлемін. Үй тапсырмасын еске түсіремін.
І топ: Бассүйек
ІІ топ: Аяқ-қол қаңқасы
ІІІ топ: Кеуде қаңқасы
1-тапсырма:Миға шабуыл:
Сезім мүшелері: тіл, көз, мұрын,құлақ,тері
Анализаторлардың көмегімен: температураны,иісті, дыбысты, дәмді ажыратады
Сезімтал жүйкелер: тітіркенуді қабылдайды
2 - тапсырма: Биологиялық диктант Топтық жұмыс
1. Адамда 5 түрлі сезім мүшелері бар, олар: көру мүшесі - көз, иіс сезу мүшесі - мұрын, сипап сезу мүшесі - тері, есту мүшесі - құлақ, дәм сезү мүшесі – тіл.
2. Сезім мүшелерін кейде сенсорлық жүйе деп те атайды.
3. Анализатордың бөліктері - шеткі, өткізгіш, орталық деп аталады
4. Ортаңғы құлақтағы бір бірімен буын арқылы байланысқан 3 дыбыс сүйекшелері; төс, балғашық, үзеңгі.
5. Затты ұстап, саусақпен сипағанда тері рецепторларындағы қозу миға беріледі.
3 - тапсырма: Сызықтық диктант:
1. Сколиоз – омыртқа жотасының бір бүйіріне қисаюы. « +»
2. Мойын омыртқаның саны – 8 «-»
3. Буын құздама ауруынан зақымданады. « +»
4. Қаңқаның дамуына А дәрумені әсер етеді. « -»
5. Мешел ауруы Д дәруменінің жетіспеуінен болады. « +»
6. Жамбас сүйектері қозғалмалы байланысқан. « -»
7. Ұзын сүйектер жілік деп аталады. « +
Кері байланыс.
4 - тапсырма: Жеке жұмыс.
Берілген конверт ішіндегі ағылшын сөздерін дұрыс ретімен жазу және қазақшаға аудару.
Барлық оқушылар қызыға орындады.
Бағалау: Жұптар бірін - бірі бағалайды.
Кері байланыс
Сергіту жаттығулары
Ұзын сүйектер – сол қолды көтеру
Қысқа сүйектер – оң қолды көтеру
Жалпақ сүйектер - денені бұру
5 - тапсырма: Зертханалық жұмыс. Тақырыбы: Омыртқа жотасының иілгіштігін, бұлшық еттер мен сүйектерінің орналасуын анықтау.
Мақсаты:
Оқушыны өздігінен оқып, ой өрісін тереңдетуге баулу, ізденіске жетелеу Оқушыларды өз беттерінше жұмыс жасауға және де алған білімдерін іс - жүзінде қолдана білуге үйрету
Құрал - жабдықтар: Адам муляж, скелет
Жұмыс барысы.
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Тірек - қимыл аппараты және қаңқа бөлімдері туралы маңызын, міндетін түсіндіру.
Бағалау критерийлері Өзін - өзі бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағалауы
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:
Тірек – қимыл аппараты және қаңқа бөлімдері туралы біледі
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Тұлға қаңқасы және бассүйек бөлімдерін ажырата алады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Алған білімдерін іс жүзінде қолданады және өз беттерінше жұмыс жасайды.
Сабақтың басы: Психологиялық ахуал туғызамын.
Оқушыларды топқа бөлемін. Үй тапсырмасын еске түсіремін.
І топ: Бассүйек
ІІ топ: Аяқ-қол қаңқасы
ІІІ топ: Кеуде қаңқасы
1-тапсырма:Миға шабуыл:
Сезім мүшелері: тіл, көз, мұрын,құлақ,тері
Анализаторлардың көмегімен: температураны,иісті, дыбысты, дәмді ажыратады
Сезімтал жүйкелер: тітіркенуді қабылдайды
2 - тапсырма: Биологиялық диктант Топтық жұмыс
1. Адамда 5 түрлі сезім мүшелері бар, олар: көру мүшесі - көз, иіс сезу мүшесі - мұрын, сипап сезу мүшесі - тері, есту мүшесі - құлақ, дәм сезү мүшесі – тіл.
2. Сезім мүшелерін кейде сенсорлық жүйе деп те атайды.
3. Анализатордың бөліктері - шеткі, өткізгіш, орталық деп аталады
4. Ортаңғы құлақтағы бір бірімен буын арқылы байланысқан 3 дыбыс сүйекшелері; төс, балғашық, үзеңгі.
5. Затты ұстап, саусақпен сипағанда тері рецепторларындағы қозу миға беріледі.
3 - тапсырма: Сызықтық диктант:
1. Сколиоз – омыртқа жотасының бір бүйіріне қисаюы. « +»
2. Мойын омыртқаның саны – 8 «-»
3. Буын құздама ауруынан зақымданады. « +»
4. Қаңқаның дамуына А дәрумені әсер етеді. « -»
5. Мешел ауруы Д дәруменінің жетіспеуінен болады. « +»
6. Жамбас сүйектері қозғалмалы байланысқан. « -»
7. Ұзын сүйектер жілік деп аталады. « +
Кері байланыс.
4 - тапсырма: Жеке жұмыс.
Берілген конверт ішіндегі ағылшын сөздерін дұрыс ретімен жазу және қазақшаға аудару.
Барлық оқушылар қызыға орындады.
Бағалау: Жұптар бірін - бірі бағалайды.
Кері байланыс
Сергіту жаттығулары
Ұзын сүйектер – сол қолды көтеру
Қысқа сүйектер – оң қолды көтеру
Жалпақ сүйектер - денені бұру
5 - тапсырма: Зертханалық жұмыс. Тақырыбы: Омыртқа жотасының иілгіштігін, бұлшық еттер мен сүйектерінің орналасуын анықтау.
Мақсаты:
Оқушыны өздігінен оқып, ой өрісін тереңдетуге баулу, ізденіске жетелеу Оқушыларды өз беттерінше жұмыс жасауға және де алған білімдерін іс - жүзінде қолдана білуге үйрету
Құрал - жабдықтар: Адам муляж, скелет
Жұмыс барысы.
Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Көбейту
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 2. 1. 2. 1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну.
Адам қаңқасы, оның бөлімдері
Тірек қимыл жүйесімен танысу. Зиянды заттардың тірек - қимыл жүйесіне әсері туралы білімдерін кеңейту.
Қаңқа бөлімдері
Оқушылар тақырыптың мазмұнын түсінеді, алған білімін өмірде қолдана алады, сыни ойлауға үйренеді.
Адамның тірек - қимыл жүйесі
АДАМ Тік жүруге бейімделген. Кеуде қуысы жалпақ. Омыртқа жотасы 4 жерден иілімі бар. Ми сауыты, бас сүйегі дамыған.
Қаңқа бөлімдері
Ақмола облысы, Ерейментау ауданы. биология пәні мұғалімі Мукашева Айнур Жакияновна
Қаңқаның негізгі бөлімдері. Омыртқа жотасының бөлімдері
Атырау облысы, Исатай ауданы, Хамит Ерғалиев ауылы Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебінің биология пәні мұғалімі Елубаева Алмажай
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.