Кенелер. Ауыл шаруашылығының зиянкестері
Сабақ тақырыбы: Кенелер. Ауыл шаруашылығының зиянкестері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға өрмекші класына жататын кенелер және олардың ауыл шаруашылығының келтіретін зияны жөніндегі, түрлері, ерекшеліктер бойынша түсінік қалыптастыру.
Дамытушылық: өзіндік, ойлау салыстыруды қолдана білуге, басқаны тыңдауға және біліктілігін көрсетуге топта жұмыс жасау белсенділігін арттыра отырып дамыту.
Тәрбиелік: Ауыл шаруашылығын зиянкестіктің түрлілігін білуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақ типі: Аралас сабақ.
Сабақ түрі: Дәстүрлі
Әдістері: индуктивті, дедуктивтік, иллюстративтік
Құралдар – жабдықтар: суреттер, «емші» газеті, ТСН
Ұйымдастыру: сыныпты түгелдеу, топқа бөлу, топ басшы сайлау.
Сабақ барысы:
“Биологиялық пошта” ойыны
“Мұғалім сұрағы”
“Анықтап жаз”
“Танып ал”
“Венн диаграммасы”
“Семантикалық карта”
“Бағалау”
“Қорытынды”
“Үйге тапсырма”
Биологиялық пошта” ойыны:
1. Шаянтектестер класына тән белгілерді жинау.
2. Өрмекшітектестер класына тән белгілерді жинау.
1. Баскөкірек және құрсақ бөлімдер бар
2. Қантарату жүйесі – ашық
3. Жабыны 3 қабат
4. Жүйке жүйесі күрделі
5. Жүретін 8 аяқты
6. Құрт, балық, өсімдіктер қорек етеді
7. Кей құрттың дамуына аралық
8. Демтүтік арқылы
9. Желбезек туыныдысы - өкпе
10. Табиғатта санитар рөлін атқарады
11. Сатанбез, мальпигит тамырлары бар
12. Түйінді жүйек жүйесі бар
13. Зәр шығаруы бездер арқылы жүзеге асады
14. Жынысты жолымен көбейеді
15. Кейбір өкілдері балықтарға жем болады
16. Көпшілігі дара жынысты
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға өрмекші класына жататын кенелер және олардың ауыл шаруашылығының келтіретін зияны жөніндегі, түрлері, ерекшеліктер бойынша түсінік қалыптастыру.
Дамытушылық: өзіндік, ойлау салыстыруды қолдана білуге, басқаны тыңдауға және біліктілігін көрсетуге топта жұмыс жасау белсенділігін арттыра отырып дамыту.
Тәрбиелік: Ауыл шаруашылығын зиянкестіктің түрлілігін білуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақ типі: Аралас сабақ.
Сабақ түрі: Дәстүрлі
Әдістері: индуктивті, дедуктивтік, иллюстративтік
Құралдар – жабдықтар: суреттер, «емші» газеті, ТСН
Ұйымдастыру: сыныпты түгелдеу, топқа бөлу, топ басшы сайлау.
Сабақ барысы:
“Биологиялық пошта” ойыны
“Мұғалім сұрағы”
“Анықтап жаз”
“Танып ал”
“Венн диаграммасы”
“Семантикалық карта”
“Бағалау”
“Қорытынды”
“Үйге тапсырма”
Биологиялық пошта” ойыны:
1. Шаянтектестер класына тән белгілерді жинау.
2. Өрмекшітектестер класына тән белгілерді жинау.
1. Баскөкірек және құрсақ бөлімдер бар
2. Қантарату жүйесі – ашық
3. Жабыны 3 қабат
4. Жүйке жүйесі күрделі
5. Жүретін 8 аяқты
6. Құрт, балық, өсімдіктер қорек етеді
7. Кей құрттың дамуына аралық
8. Демтүтік арқылы
9. Желбезек туыныдысы - өкпе
10. Табиғатта санитар рөлін атқарады
11. Сатанбез, мальпигит тамырлары бар
12. Түйінді жүйек жүйесі бар
13. Зәр шығаруы бездер арқылы жүзеге асады
14. Жынысты жолымен көбейеді
15. Кейбір өкілдері балықтарға жем болады
16. Көпшілігі дара жынысты
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Кенелер. Ауыл шаруашылықтың зиянкестері
Оқушыларға өрмекші класына жататын кенелер және олардың ауыл шаруашылығының (келтіретін және олардың ауыл шаруашылығының келтіретін) келтіретін зияны жөніндегі, түрлері, ерекшеліктері бойынша түсінік қалыптастыру.
Бунақденелілер класына жалпы сипаттама, бунақденелілердің көптүрлілігі, бунақденелінің құрылысындағы ерекшеліктер, бунақденелілерді қолға үйрету
Бунақденелілер класына жататын омыртқасыз жәндіктер. Насеком – құжынақ дегенді білдіреді, сондықтан олар жер бетінде өте көп таралған. Олардың 1 миллионға жуық түрі бар. Олар 35 отрядқа жіктелген. Екі класс тармағы бар. Туақанатсыздар, қанаттылар.
Ауыл шаруашылық дақылдарының зиянкестері мен аурулары
Ауыл шаруашылық дақылдарының зиянкестері мен аурулары. Күнбағыстың ауруларымен зиянкестерін және олардың зияндылығын түсіндіру, жаңа термин сөздерді меңгерту, жоспарлы әңгімелеу
Ауыл шаруашылығы және көлік географиясы
Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Ресейдің ауыл шаруашылығы мен көлік географиясының дамыған басты салалары туралы білу. Өсімдік және мал шаруашылығының таралу ерекшеліктерін түсіну.
Беларусь Республикасы
Беларусь Республикасының экономикалық - географиялық жағдайының ерекшеліктері, өнеркәсібі мен ауыл шаруашылығының салалары туралы жөнінде түсіндіру.
Географиядан сабақ топтамасы (9 сынып)
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №55 С. Қожанов атындағы орта мектептің география пәні мұғалімі Кемелбекова Г.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.