Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Асқорыту жүйесі

08 қаңтар 2014, Сәрсенбі
Категориясы: Биология
Асқорыту жүйесі бойынша қайталау (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
Асқорыту жүйесі бойынша алған білімдерін ақпаратты коммуникативтік технологияны пайдалану арқылы оқушылардың жұмыс жасауы мен білімін саралап, аталған технологиямен ұштастыра білу;
Оқушылардың талдау, салыстыру, қорытындылау, ойлау қабілеттері мен сөйлеу дағдыларын дамыту;
Тамақ ішу ережесін сақтауда өзін - өзі бақылау дағдысын қалыптастыру, тамақтың сапасын, сақталу мерзімін, ыдыстың таза болуын, санитарлық – гигиеналық дағдысын, сонымен бірге салауатты өмір сүруге тәрбиелеу..

Сабақ жоспары:
1. Ұйымдастыру.
2. Сергіту: « Мүшені тап ойыны».
3. Класты топқа бөлу:
а) Топтар өздерін таныстырады;
б) Мүшені тап ойыны;
в) Сәйкестік тест «Кім шапшаң?»;
г) Дыбыстар нені білдіреді? Түсіндір!;
Тақтада жұмыс жасау.
4. Зиянды заттардың организмге зияны.
5. Тамақтану режимін құрыңдар..
6. Видео сюжетте тақырыпқа қатысты терминдерге сипаттама беру.
7. Рефлексия.

Біз ботқа, етті не үшін жейміз? Күнде тәттілерден жесек қалай болады?
Сенің денің сау, үлкен азамат болып өсуің үшін әр түрлі тамақ жеу керексің!!!
Әр түрлі тамақты ауызыма салатынымды білемін, ал ол қайда барады? Онда, тамақтың жүру жолын қарап көрелік
Асқорыту жүйесінің мүшелері
...................
Сәйкестік тест
1. Пепсин ---------- А. Крахмалды мальтозаға дейін ыдыратады
2. Муцин --------------- Б. Мальтоза дисахаридін глюкозаның екі молекуласына дейін ыдыратады.
3. Лизоцим ---------------- В. Тағамды жеңіл сіңірілетін тағам түйіріне айналдырады
4. Амилаза (птиалин) ----- Г. Нәруыз молекулаларын амин қышқылдарына дейін ыдыратады
5. Мальтоза --------------------- Д. Сілекей құрамында зиянсыздандыратын қасиеті бар нәруызды зат.

Тамақ ішудің ережелері:
«Тоя тамақ жеу, сенің ағзаң үшін зиян екенін ұмытпа» (А. Джами)
«Көп шайнаған – ұзақ өмір сүреді»
Түнге қарай тамақ жеу дене салмағының артуына алып келеді.
Күніне 4 рет тамақтанған жөн. Ересек адамдар күніне 3 рет тамақтанса да болады.
Төрт мезгіл тамақтану төмендегідей бөлінеді:
Таңғы ас – 25%
Түскі ас – 40%
Түстен кейінгі ас – 15%
Кешкі ас – 20%

Әзірге маған бәрі түсінікті, бірақ кейбір түсініксіз жайттар басымда тұр.
Мыс: маған жеміс - жидектер берер алдында мамам неге оларды жуады екен?!

Асқазан – ішек ауруларының туындау салдары
Өмір бірақ рет беріледі
Адам мүшесін улайды

Темекі шегу
Ішімдік ішу
Наркотикалық заттар

Тамақ жеу үшін өмір сүрмейміз,
тіршілік ету үшін тамақ жейміз!
Денім сау болсын десең?!
Рефлексия. Табан сырын білейік.
Ауырмаңыздар, дендеріңіз сау болсын!
Назарларыңызға рақмет!

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
9 666
0
  • 60
1 дауыс


Жаңалықтар
Бунақденелілердің дамуы және пайда - зияны
Бунақденелілердің дамуы және пайда - зияны
Бунақденелілер класы Көпжасушалы, омыртқасыз; 700 000 түрлері, 35 отряд бар; Денесі бас, көкірек, құрсақтан тұрады; Бір немесе екі жұп қанаттары бар;
Ас қорыту жүйесі
Ас қорыту жүйесі
Ас қорыту мүшелерінің құрылысы және қызметі туралы түсінік беру. Оқушылардың талдау, салыстыру, ойлау қабілеттерін дамыту. Салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.
Асқорытудың маңызы. Асқорыту жүйесі
Асқорытудың маңызы. Асқорыту жүйесі
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №11 жалпы білім беру орта мектебінің биология пәні мұғалімі Жуманазарова Жания
Ас қорытудың маңызы. Ас қорыту жүйесі мүшесінің құрылысы
Ас қорытудың маңызы. Ас қорыту жүйесі мүшесінің құрылысы
Атырау облысы, Истатай ауданы, Х. Ерғалиев ауылы, Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебінің биология пәні мұғалімі Елубаева Алмажай
Ас қорыту жүйесін қорытындылау
Ас қорыту жүйесін қорытындылау
Ойыл ауданы, Ш.Берсиев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі Оспанова Қарылға Сәдуақасқызы
Ас қорыту мүшелерінің құрылысы
Ас қорыту мүшелерінің құрылысы
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы Ж. Қалдығараев атындағы орта мектептің биология пәні мұғалімі Абдуллаева Маржан Алдонгаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×