Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Орталық Қазақстан

18 желтоқсан 2014, Бейсенбі
Категориясы: География
Класы: 9
Сабақтың тақырыбы: Орталық Қазақстан
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Орталық Қазақстан экономикалық ауданының экономикалық - географиялық жағдайы мен табиғат ресурстары. Халқы жөнінде түсінік беру
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан - жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Слайт сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, әңгіме - дәріс, кестемен жұмыс, оқулықпен жұмыс, практикалық жұмыс, өзбетімен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т. б.

Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Блум таксономиясы
1. «Білу» а) Сұрақ - жауап
б) Сөйлемді толықтыр
В) Кестені толтыру
2. «Түсіну» жаңа ұғым а) Әңгіме - дәріс.
б) Кестемен жұмыс
в) Қосымша деректер (Видео ролик)
3. «Қолдану» Өз бетімен жұмыс(Оқулықпен жұмыс)
4. «Талдау» Практикалық жұмыс (картамен жұмыс)
5. «Жинақтау». Қорытындылау.(тестімен жұмыс)
6. «Бағалау» Сабақтың нәтижесі

ІІІ. Үйге тапсырма беру.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту. Класты екі топқа бөлемін 1 - топ «Жер», 2 - топ «Мемлекет»
2. Психологиялық тренинг: Қанеки балалар сабағымызды бастамас бұрын мынадай бір ойын ойнап жіберейік. «Жаңатаң материгінің, 9 класс мемлекетінің тұрғындары аман болып, болашағы жарқын болып, жоғарғы белестерден көрініп, үлкен жетістікке жету үшін бүгінгі сабағымызда жақсы қатысып, жақсы көрсеткіштер көрсетіп, жақсы баға алады деген сенімдемін. Олай болса балалар шаттық шеңберін құрып бір - бірімізге тілек тілейміз. Өзім бастап - мемлекетіміз берік болсын, әрі қарай оқушылар жалғастырады

ІІ. Блум таксономиясы бойынша сабағымды бастаймын.
Алдымен сабақтың бағалау шарты түсіндіріледі:
1. "Бағалау" оқушылар өз - өздерін бағалайды (оқушылар «балдар - 5, 10, 15» жазылған жетондарды өздерінің жауаптарына қарай алып отырады, сабақ соңында балдары есептелініп бағаланады)
1. «Білу»
а) Сұрақ - жауап. (Сұрақтар жазылған ұяшықтарды ашу)

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
5 395
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Машина жасау кешені
Машина жасау кешені
Оқушыларға Қазақстанның машина жасау кешені, салалары, кен орындары жөнінде түсіндіру. Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер
Жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер
Ырғыз орыс орта мектебінің География пәні мұғалімі Жакупова Шара Байденқызы
Жер қыртысының қозғалысы
Жер қыртысының қозғалысы
Ырғыз орыс орта мектебінің География пәні мұғалімі Жакупова Шара Байденқызы
Дамыған елдерге жалпы сипаттама
Дамыған елдерге жалпы сипаттама
Астана қаласы, №52 мектеп - гимназиясының тарих - география пәні мұғалімі Бейсекеева Айгүл Толеуовна
Дүние жүзінің аймақтары
Дүние жүзінің аймақтары
Астана қаласы, №52 мектеп - гимназиясының тарих - география пәні мұғалімі Бейсекеева Айгүл Толеуовна
Еуропаның халқы, еңбек ресурстары
Еуропаның халқы, еңбек ресурстары
ШҚО,Күршім ауданы, Теректі ауылы, №1 Теректі орта мектебінің география пәні мұғалімі Құмаш Табысбек Пәні: география Сыныбы: 11 Тақырыбы: Еуропаның халқы, еңбек ресурстары.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×