Ай - жердің серігі
Сабақ тақырыбы: Ай - жердің серігі
Сабақ мақсаты:
Білімділік: оқушыларға ай туралы түсінік қалыптастыру.
Дамытушылық: оқушылардың ойланту, қиялдату, дүниетанымдық көзқарастарын кеңейту.
Тәрбиелік: Отанын сүюге, табиғатын аялай білуге тәрбиелеу.
Құрал - жабдықтар, көрнекті құралдар: карта, глобус, қосымша материал.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс тәсілдер: Өз - өзіңді тексер, ой толғаныс, карта мен жұмыс, кестені толтыр, әріптердің сырын аш, сәйкесін тап.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын сұрау
1.
- Глобус дегеніміз не?
- Жердің формасы қандай?
- Жер шамамен қашан пайда болған?
- Жердің қанша пайызын су, қанша пайызын құрлық алап жатыр?
- Экватор дегеніміз не?
- Оның ұзындығы қанша?
- Ерте кезде жердің пішіні туралы көзқарастары қандай болды?
2.
Сандар сөйлейді ойыны
6000 градус
510 млн км
71%
5000 МЛРД
29%
150 млн
9 -
8мин 19 секунд
3. Сөздерді дұрыс жаз
3. Жаңа сабақ
Ай жердің тартылыс күші байланысты оны айнала қозғалады. Айдың белгілі мөлшерде жерге әсер етеді. Теңіздердің деңгейі айдың тартылыс күшіне байланысты көтеріліп төмен түсіп отырады. Жер мен айдың арақашықтығы 384000 км. Ай жердің табиғи серігі. Айдың көлемі жердің көлемінен 50 есе аз. айда тіршілік жоқ, ай өздігінен сәуле шығармайды. Күн сәулесінің түсетін жарыққа байланысты ай сәуле шығарып тұрғандай болады. Ай жерді 28 күнде толық « рет айналып шығады. Айда суда, ауада жоқ. Айда ауа қабығы болмағандықтан оның белінде күндіз +130 ыстық, ал түнде - 170 суық болады. Айға ең алғаш рет АҚШ - тың Аполлон ғарыш кемесі. Айға барған ғарышкерлер астронавттар деп аталады. Ай жерден 6 есе жеңіл. Айда тек ыстық, суықтан қорғайтын киім жүріп – тұра алады.
Ай - жердің серігі. жүктеу
Сабақ мақсаты:
Білімділік: оқушыларға ай туралы түсінік қалыптастыру.
Дамытушылық: оқушылардың ойланту, қиялдату, дүниетанымдық көзқарастарын кеңейту.
Тәрбиелік: Отанын сүюге, табиғатын аялай білуге тәрбиелеу.
Құрал - жабдықтар, көрнекті құралдар: карта, глобус, қосымша материал.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс тәсілдер: Өз - өзіңді тексер, ой толғаныс, карта мен жұмыс, кестені толтыр, әріптердің сырын аш, сәйкесін тап.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын сұрау
1.
- Глобус дегеніміз не?
- Жердің формасы қандай?
- Жер шамамен қашан пайда болған?
- Жердің қанша пайызын су, қанша пайызын құрлық алап жатыр?
- Экватор дегеніміз не?
- Оның ұзындығы қанша?
- Ерте кезде жердің пішіні туралы көзқарастары қандай болды?
2.
Сандар сөйлейді ойыны
6000 градус
510 млн км
71%
5000 МЛРД
29%
150 млн
9 -
8мин 19 секунд
3. Сөздерді дұрыс жаз
3. Жаңа сабақ
Ай жердің тартылыс күші байланысты оны айнала қозғалады. Айдың белгілі мөлшерде жерге әсер етеді. Теңіздердің деңгейі айдың тартылыс күшіне байланысты көтеріліп төмен түсіп отырады. Жер мен айдың арақашықтығы 384000 км. Ай жердің табиғи серігі. Айдың көлемі жердің көлемінен 50 есе аз. айда тіршілік жоқ, ай өздігінен сәуле шығармайды. Күн сәулесінің түсетін жарыққа байланысты ай сәуле шығарып тұрғандай болады. Ай жерді 28 күнде толық « рет айналып шығады. Айда суда, ауада жоқ. Айда ауа қабығы болмағандықтан оның белінде күндіз +130 ыстық, ал түнде - 170 суық болады. Айға ең алғаш рет АҚШ - тың Аполлон ғарыш кемесі. Айға барған ғарышкерлер астронавттар деп аталады. Ай жерден 6 есе жеңіл. Айда тек ыстық, суықтан қорғайтын киім жүріп – тұра алады.
Ай - жердің серігі. жүктеу
Жаңалықтар
Тарауды қайталауға арналған тест тапсырмалары.
«Құйрықты» жұлдыз ғарыш тілінде қалай аталады? а) Комета ә) Планета б) Галактика в) Орбита
Жердің пішіні мен өлшемі
Оқушыларға Жер ғаламшары және оның пішіні мен өлшемі туралы түсіндіру.
Жер ғаламшарының көрінісі
Жердің пішінін, шар тәрізді екенін, глобус Жердің кішірейтілген үлгісі екенін біледі. Жердің өздігінен айналатынын түсінеді.
Жер – шар тәрізді дене. Глобус – жердің дәл үлгісі
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №11 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сарсенова Сауле
Жердің пішіні мен көлемі
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы, № 1орта мектебінің география пәні мұғалімі Абильдаева Жанаргул
Атмосфера-Жердің ауа қабаты
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю.А. Гагарин атындағы мектептің География пән мұғалімі Қарлыбаев Октябрь Өзбекбайұлы Тақырып: Атмосфера-Жердің ауа қабаты. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға атмосфераны, оның бізді қоршап тұрған газ қабығы екендігін және оның құрамы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.