Табиғаттағы су. Судың құрамы
Павлодар облысы Шарбақты ауданы
Жылыбұлақ негізгі жалпы білім беру мектебінің
Химия пәні мұғалімі Муслимова Гульфарида Социалқызы
Химия 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Табиғаттағы су. Судың құрамы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға судың құрамына сандық және сапалық талдау жасай отырып, табиғатта таралу ерекшелігін қарастыру. Кейбір заттардың химиялық қасиеттерін еске түсіру арқылы салыстыра отырып, қасиеттерін сипаттау. Жаңа заттың химиялық қасиеттеріндегі басты ерекшелік пен ұқсастықты ажырата білу және оны өз сөздерімен айтып беруге дағдыландыру.
Дамытушылық: Заттарды сипаттай білу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды белсенділікке, ізденгіштікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Реактивтер мен құралдар: металдар (Na, Ca), оксидтер (CaO, P2O5); индикаторлар (лакмус, фенолфталеин); құралдар: сынауықтар, стақан, тұрғы
Пәнаралық байланыс: жаратылыстану
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың сабаққа қатысуын және үй тапсырмасын тексеру
ІІ жаңа сабақты түсіндіру
1 - тапсырма: Судың молекулалық, құрылымдық формуласын жазыңдар
2. Судың құрамын дәлелдейтін тәжірибелерді көрсету 35 - сурет
3. Венн диаграммасы арқылы негіздік оксидтер мен қышқылдық оксидтердің ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырыңдар
Жылыбұлақ негізгі жалпы білім беру мектебінің
Химия пәні мұғалімі Муслимова Гульфарида Социалқызы
Химия 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Табиғаттағы су. Судың құрамы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға судың құрамына сандық және сапалық талдау жасай отырып, табиғатта таралу ерекшелігін қарастыру. Кейбір заттардың химиялық қасиеттерін еске түсіру арқылы салыстыра отырып, қасиеттерін сипаттау. Жаңа заттың химиялық қасиеттеріндегі басты ерекшелік пен ұқсастықты ажырата білу және оны өз сөздерімен айтып беруге дағдыландыру.
Дамытушылық: Заттарды сипаттай білу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды белсенділікке, ізденгіштікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгерту
Реактивтер мен құралдар: металдар (Na, Ca), оксидтер (CaO, P2O5); индикаторлар (лакмус, фенолфталеин); құралдар: сынауықтар, стақан, тұрғы
Пәнаралық байланыс: жаратылыстану
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың сабаққа қатысуын және үй тапсырмасын тексеру
ІІ жаңа сабақты түсіндіру
1 - тапсырма: Судың молекулалық, құрылымдық формуласын жазыңдар
2. Судың құрамын дәлелдейтін тәжірибелерді көрсету 35 - сурет
3. Венн диаграммасы арқылы негіздік оксидтер мен қышқылдық оксидтердің ұқсастығы мен айырмашылығын салыстырыңдар
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Химиялық формула бойынша есептеулер
Заттың Мr, күрделі зат құрамындағы элементтің массалық үлесін табуды есептер шығара отырып үйрету және логикалық ойларын дамыту. Өз еркімен жұмыс жасауға, ойын жеткізе білуге тәрбиелеу.
Нитраттар. Азоттың табиғаттағы айналымы
Азот қышқылы және оның тұздары нитраттардың қасиеттерін, қолданылуын қарастыру, оқушылардың еске сақтау қабілеттерін дамыту. Нитраттардың айырылу реакциясында шығатын өнімдердің металдың белсенділігіне байланысты екенін түсіндіру.
Судың құрамы, физикалық және химиялық қасиеттері, маңызы
ШҚО, Тарбағатай ауданы, Ғ.Мұратбаев атындағы орта мектептің химия пәні мұғалімі Шаяхметова Анаргүл Әменқызы
Судың химиялық қасиеттері
Судың химиялық қасиеттері, қандай заттармен әрекеттесуі туралы үйрету.
Металдар. Металдармен бейметалдардың қасиеттерін салыстыру
Астана Гуманитарлық колледжінің химия мен биология пәні оқытушысы Оразбек Муздальафа Омарқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.