Химияны оқыту үрдісінде экологиялық есептер шығару әдістемесі
№22 негізгі орта білім беретін мектеп - интернаты
химия және биология пәндері мұғалімі Қабылова Бақыт Асқаровна
Химияны оқыту үрдісінде экологиялық есептер шығару әдістемесі
Аннотация
Қоршаған ортаға индустриалды араласудың күшеюі жан – жақты ластануға әкеп соқтырды. ҚР - да қоршаған ортаның ластануы болмаған бірде – бір аймақ қалған жоқ.
Осындай антропогендік факторлармен күресу үшін жастарға экологиялық білім беру қажет. Оқушыларға экологиялық білім беру үрдісін жүргізуде химия курсының маңызы зор. Сондықтан оқушы теориялық сипаттағы экологияландырылған сұрақтарға жауапты өз бетінше іздей отырып, экологиялық мазмұндағы есептерді шешуге тырысады. Оқушылар бірігіп топпен жұмыс жасау арқылы пәнге қызығушылық сезімі оянады.
Сабақ тақырыбы: Химияны оқыту үрдісінде экологиялық есептер шығару әдістемесі
Мақсаты:
Пәндік: теориялық сипаттағы экологияландырылған сұрақтарға жауапты өз бетінше іздей отырып, экологиялық мазмұндағы есептерді шешу;
Жүйелік - әрекеттік: оқушылардың химиялық - экологиялық білімдерін қалыптастыру, шығармашылық ойлау қабілетін дамыту;
Тұлғалық: химия сабақтарында мұндай есептерді пайдалану туған өңірдің байлықтарын зерттеуге бағытталған экологиялық проблемалардың мәнін түсінуге әсер етіп, оқушылардың білімінің берік меңгерілуіне, экологиялық тәрбие алуына ықпал етеді.
Сабақ әдісі: АКТ қолдану, СТО бағдарламасының стратегиялары
Көрнекілік: 20 слайдтан тұратын презентация, 6 флипчарт, бағалау парағы
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру
Жағдаят сұрақ туғызу(проблемалық сұрақ)
1. Қазақстан Республикасында қоршаған ортаның ластануы болмаған бірде – бір аймақ қалған жоқ. (иә/жоқ)
2. Қоршаған ортаға индустриалды араласудың күшеюі жан – жақты ластануға әкеп соқтырды. (иә/жоқ)
3. Аталған антропогендік факторлармен күресу үшін, химия сабағында экологиялық білім беріп, экологиялық мазмұндағы есептерді шешуге уақыт бөлудің қажеті жоқ. (иә/жоқ)
4. Қазақстанның батыс аймағында мұнай және газ өндіру қарқындап келеді. (иә/жоқ)
5. Оқушыларға экологиялық білім беру үрдісін жүргізуде химия курсының маңызы зор. (иә/жоқ)
II. Жаңа сабақ
Химия - экологиялық сұрақтар мен есептерді мазмұны бойынша үш типке бөлуге болады:
1. Табиғи нысандардың химиялық сипаттамасы бар есептер;
2. Ластану көздері жөнінде, қоршаған ортаны ластаушылар түрлері жөнінде есептер;
3. Табиғатты қорғау шаралары және ластану зардаптарын жою жөніндегі есептер.
1 тапсырма
Сұрақтар:
Экологиялық мазмұнды есептер
1. Құрамында N пен P бар өндірістік қалдықтарды су қоймаларына құю нәтижесінде өзендерде көк - жасыл балдырлар көбейіп кетті. Қандай химиялық реакция көмегімен балдырлардың құрамындағы NH4+ катионы мен NO3 - анионын анықтауға болады?
химия және биология пәндері мұғалімі Қабылова Бақыт Асқаровна
Химияны оқыту үрдісінде экологиялық есептер шығару әдістемесі
Аннотация
Қоршаған ортаға индустриалды араласудың күшеюі жан – жақты ластануға әкеп соқтырды. ҚР - да қоршаған ортаның ластануы болмаған бірде – бір аймақ қалған жоқ.
Осындай антропогендік факторлармен күресу үшін жастарға экологиялық білім беру қажет. Оқушыларға экологиялық білім беру үрдісін жүргізуде химия курсының маңызы зор. Сондықтан оқушы теориялық сипаттағы экологияландырылған сұрақтарға жауапты өз бетінше іздей отырып, экологиялық мазмұндағы есептерді шешуге тырысады. Оқушылар бірігіп топпен жұмыс жасау арқылы пәнге қызығушылық сезімі оянады.
Сабақ тақырыбы: Химияны оқыту үрдісінде экологиялық есептер шығару әдістемесі
Мақсаты:
Пәндік: теориялық сипаттағы экологияландырылған сұрақтарға жауапты өз бетінше іздей отырып, экологиялық мазмұндағы есептерді шешу;
Жүйелік - әрекеттік: оқушылардың химиялық - экологиялық білімдерін қалыптастыру, шығармашылық ойлау қабілетін дамыту;
Тұлғалық: химия сабақтарында мұндай есептерді пайдалану туған өңірдің байлықтарын зерттеуге бағытталған экологиялық проблемалардың мәнін түсінуге әсер етіп, оқушылардың білімінің берік меңгерілуіне, экологиялық тәрбие алуына ықпал етеді.
Сабақ әдісі: АКТ қолдану, СТО бағдарламасының стратегиялары
Көрнекілік: 20 слайдтан тұратын презентация, 6 флипчарт, бағалау парағы
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру
Жағдаят сұрақ туғызу(проблемалық сұрақ)
1. Қазақстан Республикасында қоршаған ортаның ластануы болмаған бірде – бір аймақ қалған жоқ. (иә/жоқ)
2. Қоршаған ортаға индустриалды араласудың күшеюі жан – жақты ластануға әкеп соқтырды. (иә/жоқ)
3. Аталған антропогендік факторлармен күресу үшін, химия сабағында экологиялық білім беріп, экологиялық мазмұндағы есептерді шешуге уақыт бөлудің қажеті жоқ. (иә/жоқ)
4. Қазақстанның батыс аймағында мұнай және газ өндіру қарқындап келеді. (иә/жоқ)
5. Оқушыларға экологиялық білім беру үрдісін жүргізуде химия курсының маңызы зор. (иә/жоқ)
II. Жаңа сабақ
Химия - экологиялық сұрақтар мен есептерді мазмұны бойынша үш типке бөлуге болады:
1. Табиғи нысандардың химиялық сипаттамасы бар есептер;
2. Ластану көздері жөнінде, қоршаған ортаны ластаушылар түрлері жөнінде есептер;
3. Табиғатты қорғау шаралары және ластану зардаптарын жою жөніндегі есептер.
1 тапсырма
Сұрақтар:
Экологиялық мазмұнды есептер
1. Құрамында N пен P бар өндірістік қалдықтарды су қоймаларына құю нәтижесінде өзендерде көк - жасыл балдырлар көбейіп кетті. Қандай химиялық реакция көмегімен балдырлардың құрамындағы NH4+ катионы мен NO3 - анионын анықтауға болады?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Экология және қоршаған орта. Биологиядан қолданбалы курстың күнтізбелік - тақырыптық жоспары
Бұл курс бағдарламасы оқушыларға қосымша тереңдетілген түрде білім берудің бір бөлігі. Биологиядан оқу бағдарламасына сай алған білімдерін әрі қарай жетілдіру мақсатында қарастырылады.
PISA зерттеу аясында Қазақстан және әлемдік экологиялық проблемалар тақырыбы арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.
PISA зерттеу аясында Қазақстан және әлемдік экологиялық проблемалар тақырыбы арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту.
Қызықты химия таңдау курсының бағдарламасы
Химияны оқытудың жоспарланған нәтижесіне жетуде химияны алғаш бастап оқитын 8 сынып оқушылардың пәнге деген қызығушылығын теориялық білімдерін практикамен ұштастыру арқылы химиялық эксперимент, тәжірибелер жасау арқылы жүзеге асыру.
Оттегінің табиғаттағы айналымы. Оттектің қолданылуы
Оқушыларды айналадағы ортаның тазалығын сақтау жауапкершілігін, азаматтық сезімдерін қалыптастыру. Экологиялық тәрбие беру.
Географияны оқыту үрдісінде экологиялық білім беру әдістемесі
Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласындағы № 26 орта жалпы білім беретін мектептің география пәнінің мұғалімі Сапиева Гүлмира Хамидоллақызы
Аралдың ежелгі мәдениеті
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Төретам кенті № 80 мектеп-гимназияның тарих пәні мұғалімі Әбдіреева Жадыра Аралдың ежелгі мәдениеті АННОТАЦИЯ ТАҚЫРЫБЫ: Аралдың ежелгі мәдениеті Тақырыптың өзектілігі: Қазіргі таңда Қазақстан Республикасының ең
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.