"Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы." 8 сынып
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8. 3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы. Күні: Сынып: 8 | Мектеп: М. Мақатаев атындағы №47 ЖОМ КММ Мұғалімнің аты - жөні: Битабарова Хадиша Қатысқандар: Қатыспағандар: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8. 2. 1. 1 - Топ, период, атом номерінің физикалық мәнін түсіндіру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Периодтық кестедегі орыны бойынша атом құрылысына талдау жүргізеді. Кейбір оқушылар: Элементтер және оның қосылыстарының қасиеттерін және оттекті, сутекті қосылыстарының формуласын жазады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | Топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсіндіреді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Жоғары деңгей | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар атомдық нөмірдің, период және топ нөмірін физикалық мәнін біледі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: периодномері, топ номері | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Периодтық жүйе қанша период және қанша топтан тұрады? Период деген не? Топ не себебті топшаларға бөлінеді? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау Достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету Өмір бойы оқуға. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Физика | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | 7. 1. 2. 5 - протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу. 7. 1. 2. 6 - алғашқы 20 элементтің атом құрылысы мен атом ядросының құрамын білу. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин 5 мин | Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесу 2. Оқушыларды түгелдеу «Мозайка» әдісімен оқушыларды өздеріне таңдаған әріптерін таңдап алуына байланысты топқа бөлу Қима қағаздар арқылы оқушыларды 4 топқа бөлемін: 1 - топ «Атом» 2 - топ «Протон» 3 - топ «Нейтрон» 4 - топ «Электрон» «Миға шабуыл» әдісі
| Үлестірме қағаздары «Атом» «Протон» «Нейтрон» «Электрон» | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 27 мин | Тыңдалым 1. «Менен – сізге, сізден бізге» әдісі арқылы мұғалім түсіндірмесі жүргізіледі. Оқулықпен және химиялық элементтердің периодтық кестесімен жұмыс жүргізіледі.
№3 тапсырма. Төртінші периодта орналасқан жоғары валенттілігіне сай оксидінің формуласы болатын элементті анықтап, оның сутекті қосылысының формуласын жаз. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин | Рефлексия Рефлексия: 1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды...... 2. Сұқ саусақ – мен бүгін.......... түсіндім. 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін....... қиын болды. 4. Төртінші саусақ – менің бағам......., өйткені... 5. Шынашақ – Мен............ білгім келеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отыр | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Барлық оқушылар: Топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Периодтық кестедегі орыны бойынша атом құрылысына талдау жүргізеді. Кейбір оқушылар: Элементтер және оның қосылыстарының қасиеттерін және оттекті, сутекті қосылыстарының формуласын жазады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқумақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Жаңалықтар
Д. И. Менделеев жасаған химиялық элементтердің периодтық жүйесіне ізденіс - саяхат сабағы
Периодтық кесте, Периодтық жүйе бойынша пәндік ұғым негіздерін зерделеу; пәнаралық ізденіс арқылы білімдерін тереңдету
Азот. Азоттың периодтық жүйедегі орны және қасиеттері
Азот атомының сипаттамасын Д. И. Менделеев жасаған химиялық элементтердің периодтық жүйесіндегі атом құрылысы тұрғысынан түсіндіру. Азоттың тотығу дәрежесі, валенттілігі туралы; азоттың қосылыстары туралы оқушылардың білімін тереңдетіп кеңейте түсу.
VI А топ элементтерінің жалпы сипаттамасы. Күкірт. Күкіртсутек
Күкірттің периодтық кестедегі орнын атом құрылысы тұрғысынан қарастырып, оның аллотропиясы, физикалық және химиялық қасиеттері мен қолданылуы жайлы оқушылар білімін жүйелеу.
Химиядан күнделікті сабақ жоспары 10 сынып
Химияның бастапқы ұғымдарын, бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын, химиялық қасиеттерін қайталау; Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын анықтай білу.
Химиядан күнделікті сабақ жоспары 11 сынып
Оқушылардың периодтық заң, атом құрылысы тұрғысынан химиялық элементтердің периодтық жүйесі, атом құрылысы тұрғысынан химиялық элементтердің периодтық жүйесіне сипаттама беру, атомдағы, изотоптардағы электрондардың таралып орналасуы туралы білімді
Химиялық элементтер, атом молекулалар. Д. И. Менделеевтің периодтық заңы, периодтық жүйенің құрылысы
Астана қаласы ЖШС « Медициналық – техникалық колледж» Биология химия пәндерінің оқытушысы Сатпаева Мағрипа Мағзұмқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.