Информатика әлеміне саяхат сабақтан тыс іс – шара «ХХІ – ғасыр көшбасшысы»
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік графика түрлері
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Оқушыларға компьютерлік графика түрлерімен кеңірек таныстырып, олардың бір - бірінен айырмашылықтарын көрсету.
Дамытушылық: Компьютерлік графиканы пайдалану жолдарын дамыту.
Тәрбиелік: Эстетикалық талғамын қалыптастыру. Дизайнерлік мамандыққа баулу.
Сабақтың көрнекілігі: Paint, Word, Corel draw, Adobe Photoshop, “ХХІ – ғасыр көшбасшысы” презентациялық Power Point терезелеріндегі көрнекіліктер, мультимедиялық фильм.
Техникалық құралдар: Проектор, сканер, фотоаппарат, интерактивті тақта.
Сабақтың әдісі: Жаңа ақпараттық технология, мультимедиялық оқыту бағдарламасын пайдалану (Топтық жұмыс, жұптық жұмыс)
Сабақтың түрі: Презентациялық жарыс сабағы, практикум элементтерінің көмегімен демонстрациялау (« ХХІ – ғасыр көшбасшысы»
Пәнаралық байланыс: Математика, бейнелеу өнері, физика
Күтілетін нәтижесі: Компьютерлік графика туралы біледі;
Пиксель ұғымымен танысады;
Графика түрлерін біледі, бейнесіне қарай ажырата алады.
Сабақтың барысы
Кезеңдер:
I. Ұйымдастыру
Мұғалімнің әрекеті: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа сәттілік тілеу.
Әр түрлі суреттермен сыныпты топқа бөлу. (векторлық графика, растрлық графика, 3Д)
Оқушылардың әрекеті: Оқушылар себеттен
І топ. Векторлық
ІІ топ. Растрлық
бойынша топқа бөлінеді.
ресурстар: Оқулық
Стикер
Маркер
Үлестірмелі парақшалар
ІІ. Мағынаны тану
Компьютерлік графиканың топтамасы арқылы сөйлеу.
Ақпаратты қысқа түрде жазбаша тұжырымдайды;
Бұрынға білімді жаңа біліммен ұштастыра алады,
Ұсынылған ақпаратты сыни тұрғыдан бағалай алады;
Таным әрекеті процесінде қарым қатынас шеберлігі
Ақпаратты өз бетінше түсіну процесін басқара алу ұсынылған тақырып бойынша өз білімдерін актуалдандыра алады;
Мәтінге және оқылған проблемаға сұрақ қояды, белгілейді, тұжырымдайды;
Программамен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамытады;
Ақпаратпен жұмыс жасау барысында ықыласты болады;
Жүзеге асыру қадамдары:
1. Сызбаны тақтаға және дәптерге сызып алу;
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
2. Оқушылармен алғашқы екі бағанды толтырамыз;
Компьютерлік графика дегенді қалай түсінесіз?
Қандай мысалдар келтіре аласыз?
3D фильмдерді көрдіңіз бе, қандай әсерде болдыңыз?
Растрлық графика мен векторлық графиканың айырмашылықтары неде?
Не білгіңіз келеді?
3. Оқушылармен мәтінді оқу, бұрыннан таныс және жаңадан танысқан түсінікті табу; (терминологиялық сөздік)
4. Жаңадан алған білімдерімен сызбаның соңғы бағанын толтыру
5. Екінші баған бойынша қандай сұрақтарға жауап тапқандарын топта талқылау
ІІІ. “ХХІ – ғасыр көшбасшысы” жарыс сабағы
КОМПЬЮТЕРЛІК ПРЕЗЕНТАЦИЯЛЫҚ ЖҰМЫСЫ Оқушылар қаріпті өзгерту тіркеме парағын, тақта батырмаларының қызметтеріне толық сипаттама береді.
IV. Сергіту сәті Көңілді сергіту сәтіне видеролик қойылады.
V. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс
Өзіңді тексер! Тест сұрақтарына жауап:
1. Векторлық графиканың негізгі элементтері не?
2. Векторлық типтегі кескіндер қандай графикалық редакторларда өңделеді?
3. Векторлық графика артықшылығы не?
4. Векторлық графика кемшілігі не?
5. Растрлық графиканың негізгі элементі не?
6. Растрлық типтегі кескіндер қандай графикалық редакторларда өңделеді?
7. Растрлық графика артықшылығы не?
8. Растрлық графика кемшілігі не?
9. Corel Draw бағдарламасының көмегімен не істеуге болады?
10. Бағдарламада объект деген не?
Олармен не істеуге болады?
11. Corel Draw бағдарламасында жазудың
VІ. Сабақты бекіту, бағалау. Топ басшысы топты бағалау
VII. Үй тапсырмасы §8 Графикалық режим
Қорытынды
Сабақты СТО технологиясының
БҮҮ’ стратегиясы арқылы қорытындылау:
Не білемін Не үйрендім Не үйренгім келеді
Информатика әлеміне саяхат сабақтан тыс іс – шара «ХХІ – ғасыр көшбасшысы» жүктеу
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Оқушыларға компьютерлік графика түрлерімен кеңірек таныстырып, олардың бір - бірінен айырмашылықтарын көрсету.
Дамытушылық: Компьютерлік графиканы пайдалану жолдарын дамыту.
Тәрбиелік: Эстетикалық талғамын қалыптастыру. Дизайнерлік мамандыққа баулу.
Сабақтың көрнекілігі: Paint, Word, Corel draw, Adobe Photoshop, “ХХІ – ғасыр көшбасшысы” презентациялық Power Point терезелеріндегі көрнекіліктер, мультимедиялық фильм.
Техникалық құралдар: Проектор, сканер, фотоаппарат, интерактивті тақта.
Сабақтың әдісі: Жаңа ақпараттық технология, мультимедиялық оқыту бағдарламасын пайдалану (Топтық жұмыс, жұптық жұмыс)
Сабақтың түрі: Презентациялық жарыс сабағы, практикум элементтерінің көмегімен демонстрациялау (« ХХІ – ғасыр көшбасшысы»
Пәнаралық байланыс: Математика, бейнелеу өнері, физика
Күтілетін нәтижесі: Компьютерлік графика туралы біледі;
Пиксель ұғымымен танысады;
Графика түрлерін біледі, бейнесіне қарай ажырата алады.
Сабақтың барысы
Кезеңдер:
I. Ұйымдастыру
Мұғалімнің әрекеті: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа сәттілік тілеу.
Әр түрлі суреттермен сыныпты топқа бөлу. (векторлық графика, растрлық графика, 3Д)
Оқушылардың әрекеті: Оқушылар себеттен
І топ. Векторлық
ІІ топ. Растрлық
бойынша топқа бөлінеді.
ресурстар: Оқулық
Стикер
Маркер
Үлестірмелі парақшалар
ІІ. Мағынаны тану
Компьютерлік графиканың топтамасы арқылы сөйлеу.
Ақпаратты қысқа түрде жазбаша тұжырымдайды;
Бұрынға білімді жаңа біліммен ұштастыра алады,
Ұсынылған ақпаратты сыни тұрғыдан бағалай алады;
Таным әрекеті процесінде қарым қатынас шеберлігі
Ақпаратты өз бетінше түсіну процесін басқара алу ұсынылған тақырып бойынша өз білімдерін актуалдандыра алады;
Мәтінге және оқылған проблемаға сұрақ қояды, белгілейді, тұжырымдайды;
Программамен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамытады;
Ақпаратпен жұмыс жасау барысында ықыласты болады;
Жүзеге асыру қадамдары:
1. Сызбаны тақтаға және дәптерге сызып алу;
Білемін
Білгім келеді
Үйрендім
2. Оқушылармен алғашқы екі бағанды толтырамыз;
Компьютерлік графика дегенді қалай түсінесіз?
Қандай мысалдар келтіре аласыз?
3D фильмдерді көрдіңіз бе, қандай әсерде болдыңыз?
Растрлық графика мен векторлық графиканың айырмашылықтары неде?
Не білгіңіз келеді?
3. Оқушылармен мәтінді оқу, бұрыннан таныс және жаңадан танысқан түсінікті табу; (терминологиялық сөздік)
4. Жаңадан алған білімдерімен сызбаның соңғы бағанын толтыру
5. Екінші баған бойынша қандай сұрақтарға жауап тапқандарын топта талқылау
ІІІ. “ХХІ – ғасыр көшбасшысы” жарыс сабағы
КОМПЬЮТЕРЛІК ПРЕЗЕНТАЦИЯЛЫҚ ЖҰМЫСЫ Оқушылар қаріпті өзгерту тіркеме парағын, тақта батырмаларының қызметтеріне толық сипаттама береді.
IV. Сергіту сәті Көңілді сергіту сәтіне видеролик қойылады.
V. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс
Өзіңді тексер! Тест сұрақтарына жауап:
1. Векторлық графиканың негізгі элементтері не?
2. Векторлық типтегі кескіндер қандай графикалық редакторларда өңделеді?
3. Векторлық графика артықшылығы не?
4. Векторлық графика кемшілігі не?
5. Растрлық графиканың негізгі элементі не?
6. Растрлық типтегі кескіндер қандай графикалық редакторларда өңделеді?
7. Растрлық графика артықшылығы не?
8. Растрлық графика кемшілігі не?
9. Corel Draw бағдарламасының көмегімен не істеуге болады?
10. Бағдарламада объект деген не?
Олармен не істеуге болады?
11. Corel Draw бағдарламасында жазудың
VІ. Сабақты бекіту, бағалау. Топ басшысы топты бағалау
VII. Үй тапсырмасы §8 Графикалық режим
Қорытынды
Сабақты СТО технологиясының
БҮҮ’ стратегиясы арқылы қорытындылау:
Не білемін Не үйрендім Не үйренгім келеді
Информатика әлеміне саяхат сабақтан тыс іс – шара «ХХІ – ғасыр көшбасшысы» жүктеу
Информатика әлеміне саяхат сабақтан тыс іс шара ХХІ ғасыр көшбасшысы компьютерлік графика түрлері информатикадан сабақ жоспары
Жаңалықтар
Компьютерлік графика түрлері
Компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, графиканың түрлері, редакторлары туралы білімдерін қалыптастыру;
Қаріп, абзац, шегіністер мен аралықтар
Қаріп, абзац, шегіністер мен аралықтармен жұмыс жасауды оқушыларға үйрете отырып, компьютерге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділігін арттыра отырып, компьютермен жұмыс істету шеберлігін одан әрі дамыту.
Компьютерлік графика түрлері
Компьютердің мониторы екі режимде: мәтіндік және графикалық режимдерде жұмыс істей алады. «Компьютерлік графика» деген сөз тіркесі қазіргі уақытта жиі қолданылады. Компьютерлік графика дегеніміз не? Қандай түрлерін білеміз?
Фигураларды салу. Векторлық объектілермен қарапайым амалдар. Қисықтарды редакциялау
Компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, графиканың түрлері, графикалық редакторларда фигураларды салуды үйрету. Оқушылардың компьютерлік графикамен жұмыс істеуді үйрету арқылы теориялық білімін, ой - өрісін, шапшаң ойлау қабілетін дамыту
Компьютерлік графика түрлері
Жамбыл облысы, Байзақ ауданы, Түймекент орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Сагинтаева Лайла Маркашовна
Компьютерлік графика түрлері
БҚО, Ақжайық ауданы, Тайпақ мектеп-гимназиясының информатика пәні мұғалімі Умирзаков Еркебулан Саматович
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.