Компьютерлер әлемінде
Тақырыбы: Компьютерлер әлемінде
Мақсаты: Компьютер туралы ұғым беру.
Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғыларын бір - бірінен ажырата білуге үйрету
Алдын - ала жүргізілетін жұмыстар: Компьютер арқылы слайдтан компьютерлердің құрылғыларын көрсетеді.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, сұрақ - жауап, ойын.
Қажет көрнекі құралдары: Плакаттар, үлестірме қағаздар,
Қостілдік компонент: Мышка - тышқан, пернетақта - клавиатура (билингвизм)
Мотивациялық қозғаушы - Амандасу;
Шаттық шеңберінде тұрып амандасады.
Амансыңба алтын күн!
Амансыңба Жер ана
Амансыңба достарым!
Достарды көрсем қуанам!
Балалар біз бүгін ақпарат әлеміне енеміз.
Өз орындарына отыру.
балалардың назарын аудару.
Балаларға компьютердің құрылғыларының суреттері арқылы көрсетеді.
Ұйымдастырушылық – ізденіс кезеңі
Ақпаратты басқарушы, енгізуші құрылғы - тышқан
Ақпаратты енгізуші құрылғы - пернетақта
Ақпараттың ең негізгі құрылғысы - жүйелік қорап
Ақпаратты бейнелейтін құрылғы - монитор
Дыбыстық жаттығулар.
Ан - ан - ан – бұл тышқан
Та - та - та - бұл пернетақта
Ап - ап - ап – бұл жүйелік пернетақта
Ор - ор - ор – бұл монитор
Көз жаттығуын жасайды.
Көзді ашып жұмамын
Жұмып қатты қысамын
Көзді ашып, жыпылық қағып
Қабақты түйіп тұрамын
Оң құлағым қайдасың
Сол құлағым қайдасың
Көре алмай сендерді
Қараймын алға мен енді
Компьютерлер әлемінде. жүктеу
Мақсаты: Компьютер туралы ұғым беру.
Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғыларын бір - бірінен ажырата білуге үйрету
Алдын - ала жүргізілетін жұмыстар: Компьютер арқылы слайдтан компьютерлердің құрылғыларын көрсетеді.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, сұрақ - жауап, ойын.
Қажет көрнекі құралдары: Плакаттар, үлестірме қағаздар,
Қостілдік компонент: Мышка - тышқан, пернетақта - клавиатура (билингвизм)
Мотивациялық қозғаушы - Амандасу;
Шаттық шеңберінде тұрып амандасады.
Амансыңба алтын күн!
Амансыңба Жер ана
Амансыңба достарым!
Достарды көрсем қуанам!
Балалар біз бүгін ақпарат әлеміне енеміз.
Өз орындарына отыру.
балалардың назарын аудару.
Балаларға компьютердің құрылғыларының суреттері арқылы көрсетеді.
Ұйымдастырушылық – ізденіс кезеңі
Ақпаратты басқарушы, енгізуші құрылғы - тышқан
Ақпаратты енгізуші құрылғы - пернетақта
Ақпараттың ең негізгі құрылғысы - жүйелік қорап
Ақпаратты бейнелейтін құрылғы - монитор
Дыбыстық жаттығулар.
Ан - ан - ан – бұл тышқан
Та - та - та - бұл пернетақта
Ап - ап - ап – бұл жүйелік пернетақта
Ор - ор - ор – бұл монитор
Көз жаттығуын жасайды.
Көзді ашып жұмамын
Жұмып қатты қысамын
Көзді ашып, жыпылық қағып
Қабақты түйіп тұрамын
Оң құлағым қайдасың
Сол құлағым қайдасың
Көре алмай сендерді
Қараймын алға мен енді
Компьютерлер әлемінде. жүктеу
Жаңалықтар
Компьютер құрылымы
Компьютер құрылғыларымен танысады, алған білімдерін тапсырма орындау барысында қолданады. Шығармашылық қасиеттерін арттырады, топтағы әр оқушының жауапкершілігі басым болады.
Информатика мұхитына саяхат
СҚО, Шал ақын ауданы, Ғ. Малдыбаев атындағы Жаңажол орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Каирова Айдана Арманқызы
Пернетақта
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Құттықожа ауылы, № 164 орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Ашимбекова Нургуль Кайыпбековна
Информатикадан тест сұрақтары (1 - тоқсан)
Медиева Нургул Кашагановна Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Бейнеу селосы6 Абай атындағы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.