Қылқалам өлшемінің берілуі және объектіні түспен бояу
Сабақтың мақсаты: Дамытушылық: өз фотосуреттерін өңдеуді COREL DRAW бағдарламалары арқылы үйрету
Білімділік: жүйелік бағдарламалар түсінігін оқушыларға жеткізу.
Тәрбиелік: Оқушыларға тәлім тәрбие беру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: тақта, плакат, ДК.
Сабақтың әдісі: көрсете түсіндіру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Қисықтарға айналдыру (өзгерту)
Контурларды реакциялау тұрғысынан қарағанда (немесе көзқарасы бойынша) ерікті пішінді фигуралардың (қисық объектілердің) графикалық примитивтерден негізгі айырмашылығы қисық объектінің тораптарын қандай да болсын тәсілмен өзгертуге болады, ал графикалық примитивтердің тораптарын тек аса шектелген тәсілдердің жиынымен редакциялайды. Сондықтан, егер сіздепр сурет инстументімен салынған фигураның пішінін өзгерткіңіз келсе, онда оны қисыққа айналдыру керек. Бұл үшін Моньаж менюінің Преобразовать в кривые (Convert to shapes) командасын таңдаңыздар. Бұл команда объектіні таңдағаннан кейін қасиеттер панелінен де мүмкін болады. Ол қасиеттер панелінде сол бір атты батырмамен таңдалады. Батырмада төрт торабы шеңбер салынған.
Меңзерді басқару пернелерінің көмегімен жылжыту
Белгіленген торапты жылжыту үшін меңзерді басқару пенлерін пайдалануға болады. Торап меңзердің пернесін әрбір басқан сайын бірдей шамаға ығысады. Шаг смещения қасиеттер панелінің Нұсқағыш иструментінің Ығысу қадамын(Nudge Offset) енгізу өрісінде беріледі. Бұл тәсіл редакцияланатын фигураның тораптарын дәл позициялауға мүмкіндік береді.
Осы объектіні қарастырайық. Өзгертулер жүргізгеннен кейін сегменттердің сырт пішін өзгермегеніне қарамастан, басқарушы нүктелердің болуы біздің алдымыздағы қисық екендігінің айғағы. оның әрбір торабының екіден, ал соңғысы тораптарының - бірден басқарушы нүктелері бар. Қазіргі барлық тораптар сүйір - мұндай тораптың басқару нүктелері бір - бірінен тәуелсіз болады. Сүйір торап арқылы өтетін қисық кез келген бұрышта иіле алады. Тораптың басқарушы нүктелерін апара отырып, сүйрі торап арқылы өтетін қисықтың жатықиілісі немесе кез келген бұрышы болатындығына көздеріңізді жеткізіңіздер. Сонан кейін бастапқы қалыпқа қайтыңыздар. Бұл қисыққа сүйір торап керек болмайды. Барлық тораптар қисықтың иілісінің жатық болуын қамтамасыз етуі керек. Бұлар немесе тегістелген немесе симметриялы тораптар.
Симметриялы тораптар тораптың екі жағына бірдей қисықтық жасайды, сондықтан, олар негізінде симметриялы объектілерді редакциялағанда қолданылады. Біздің жағдайда әдемі иілістерді қалыптастыру үшін тегістелген тораптарды қолданайық. Олар қисықтың түрін (пішінін) неғұрлым еркін басқаруға мүмкіндік береді.
1. Қисықтың барлық тораптарын таңдаңыздар.
2. Қасиеттер панелінде Сглаженный (Тегістелген, Make Node Smooth) абтырмасында шертіңіздер. Қисықтың түрін өзгерді. Сынық сызықтың бұрыштары сегменттердің арасындағы жатық ауысуларға (өтулерге) айналады.
3. Қисықтардың редакциялауды аяқтаңыздар. Ол үшін тораптарды басқарушы нүктелерге жылжытыңыздар.
Тапсырма
Төмендегі суретті салыңыз:
ІV. Практикалық сабақ
Практикалық жұмысқа компьютерге отырғызу
VІ. Жаңа сабақты қорытындылау.
VІІ. Үйге тапсырма: Сабақты оқып келу.
Білімділік: жүйелік бағдарламалар түсінігін оқушыларға жеткізу.
Тәрбиелік: Оқушыларға тәлім тәрбие беру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: тақта, плакат, ДК.
Сабақтың әдісі: көрсете түсіндіру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Қисықтарға айналдыру (өзгерту)
Контурларды реакциялау тұрғысынан қарағанда (немесе көзқарасы бойынша) ерікті пішінді фигуралардың (қисық объектілердің) графикалық примитивтерден негізгі айырмашылығы қисық объектінің тораптарын қандай да болсын тәсілмен өзгертуге болады, ал графикалық примитивтердің тораптарын тек аса шектелген тәсілдердің жиынымен редакциялайды. Сондықтан, егер сіздепр сурет инстументімен салынған фигураның пішінін өзгерткіңіз келсе, онда оны қисыққа айналдыру керек. Бұл үшін Моньаж менюінің Преобразовать в кривые (Convert to shapes) командасын таңдаңыздар. Бұл команда объектіні таңдағаннан кейін қасиеттер панелінен де мүмкін болады. Ол қасиеттер панелінде сол бір атты батырмамен таңдалады. Батырмада төрт торабы шеңбер салынған.
Меңзерді басқару пернелерінің көмегімен жылжыту
Белгіленген торапты жылжыту үшін меңзерді басқару пенлерін пайдалануға болады. Торап меңзердің пернесін әрбір басқан сайын бірдей шамаға ығысады. Шаг смещения қасиеттер панелінің Нұсқағыш иструментінің Ығысу қадамын(Nudge Offset) енгізу өрісінде беріледі. Бұл тәсіл редакцияланатын фигураның тораптарын дәл позициялауға мүмкіндік береді.
Осы объектіні қарастырайық. Өзгертулер жүргізгеннен кейін сегменттердің сырт пішін өзгермегеніне қарамастан, басқарушы нүктелердің болуы біздің алдымыздағы қисық екендігінің айғағы. оның әрбір торабының екіден, ал соңғысы тораптарының - бірден басқарушы нүктелері бар. Қазіргі барлық тораптар сүйір - мұндай тораптың басқару нүктелері бір - бірінен тәуелсіз болады. Сүйір торап арқылы өтетін қисық кез келген бұрышта иіле алады. Тораптың басқарушы нүктелерін апара отырып, сүйрі торап арқылы өтетін қисықтың жатықиілісі немесе кез келген бұрышы болатындығына көздеріңізді жеткізіңіздер. Сонан кейін бастапқы қалыпқа қайтыңыздар. Бұл қисыққа сүйір торап керек болмайды. Барлық тораптар қисықтың иілісінің жатық болуын қамтамасыз етуі керек. Бұлар немесе тегістелген немесе симметриялы тораптар.
Симметриялы тораптар тораптың екі жағына бірдей қисықтық жасайды, сондықтан, олар негізінде симметриялы объектілерді редакциялағанда қолданылады. Біздің жағдайда әдемі иілістерді қалыптастыру үшін тегістелген тораптарды қолданайық. Олар қисықтың түрін (пішінін) неғұрлым еркін басқаруға мүмкіндік береді.
1. Қисықтың барлық тораптарын таңдаңыздар.
2. Қасиеттер панелінде Сглаженный (Тегістелген, Make Node Smooth) абтырмасында шертіңіздер. Қисықтың түрін өзгерді. Сынық сызықтың бұрыштары сегменттердің арасындағы жатық ауысуларға (өтулерге) айналады.
3. Қисықтардың редакциялауды аяқтаңыздар. Ол үшін тораптарды басқарушы нүктелерге жылжытыңыздар.
Тапсырма
Төмендегі суретті салыңыз:
ІV. Практикалық сабақ
Практикалық жұмысқа компьютерге отырғызу
VІ. Жаңа сабақты қорытындылау.
VІІ. Үйге тапсырма: Сабақты оқып келу.
Жаңалықтар
Paint графикалық редакторында практикалық жұмыс
Paint графикалық редакторында практикалық жұмыс жасау
CorelDraw бағдарламасында жұмыс істей білу
Corel Draw бағдарламасы бойынша алған білімдерін бекіту және практика жүзінде қолдана білуге үйрету;
Corel Draw векторлық редакторында ою өрнектер салу
CorelDRAW - машиналық графиканың нағыз шедеврлерін жасау үшін қолданылатын компьютерлік дизайнердің құралы. Түрлі түсті көркемдеулерді; күрделі сызбаларды, кітаптар мен журналдар мұқабаларының фигуралық кітаптарын, фотографиялық шын және
Paint графикалық редакторы
Қызылорда қаласы. Информатика пәні мұғалімі: Ильясова Эльмира Амангелдіқызы
Раіnt графиктік редакторы
Тақырыбы: Раіnt графиктік редакторы. Негізгі түсініктер. Іске қосу. Құрал-саймандар тақтасы. Палитра. Сурет салу кезеңдері
Қарындаш, Қылқалам, Өшiргiш құралдары
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, "№13 жалпы білім беретін бастауыш мектеп" мемлекеттік мекемесінде информатика пәні мұғалімі Джолдасова Багила Новчабаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.