Неге дейін?
Сабақтың тақырыбы: Неге дейін?
Мақсаты: Білімділік. Оқушылардың лексикалық тақырып бойынша білімдерін кеңейтіп, жүйелі сөйлеуге үйрету.
Дамытушылық: Грамматикалық тақырыпты өз бетінше түсінуге, дәлелдеуге, бір - біріне түсіндіру дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Өзінің ауылына деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру.
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Сабақтың мақсатын, барысын айту.
3. Жаңа сабақ.
А) оқушылардың өткен сабақтарда «Фонетика» тақырыбы бойынша алған білімдерін тексеру, жүйелеу бағалау.
І Тапсырма
«Артығын тап» тест жүргізу. (әрбір бағанадағы әріптердің ішінен артығын тауып, сызып тастау. Жұмысқа 1 минут беріледі, содан соң оқушылар парақтарын ауыстырып, тақтада жазылған кесте бойынша жұмысты тексереді, жауаптарын дәлелдейді. Бағалау нормасы 0/0, 1/1, 2, 3/2, 4, 6/3, 7, 9/4, 10, 12/5.
Жуан: а, ә, о, ү
Жіңішке: ә, о, ү, ұ, ы
Қатаң: п, с, б, т, з,
Ұяң: б, в, к, з, д
Үнді: м, н, о, л, п,
Дауысты: а, ө, р, у, ә, т
Дауыссыз: п, с, т, о, к, б, ж
ІІ Тапсырма. Кім тез! Өз бетінше 30 секунд ішінде жаңа сөздерді жаттау, сөйлем құрастыру (аялдама, жаяу, жол)
ІІІ Тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Қазір біз аударма диктант жазамыз. Сендер аударасыңдар мен тақтаға жазамын, сендер дәптерлеріне жазасыңдар (Мұғалім тақтаға диктантты қатемен жазады, оқушылар көшіру барысында (Мұғалімнің ескертусіз «Қатені тап» ойыны жүргізіледі). Қатені көрсе, дәлелдеп, түзетеді. Мұғалімді бағалайды.
Мен ауылда бардім. Ауылда дейін мәшінамен бардың. Кеше үйде дейін жау келдім. Мектепке дейін екі аялдама бар. Біз көшеде дейін бардік. Әжем жолға дейін келді.
Қате (ауылда д әрібінің орнына ғ әрібін жазу керек, себебі Неге бардым ауылға? Б с ға ге жалғауы қосылады, егер сөз үнді дыбысқа аяқталса онда ға немесе ге қойылады. Бұл сөз жуан сондықтан ға қойылады ).
IV Тапсырма
А) Тақтада жазылған сұрақтар бойынша сөйлем құрастыру.
1) Кім? Қайда? Неге барды?
Мен дүкенге бардым.
2) Қашан? Кім? Неге дейін? Немен барды?
Бүгін Айдар үйге дейін автобуспен барды.
3) Кім? Неге дейін? Кіммен бардым?
Мен үйге дейін шешеммен бардым.
Ә) Жауап беретін сөздерді тауып айту. Жалғауларын белгілеу.
V Тапсырма
1) Неге дейін? Сұраққа жауап беретін сөздерді оқушылар айтады, мұғалім тақтаға жазады.
Неге дейін?
Мектеп - ке
Түйе - ге
Аурухана – ға
Лақ - қа
Қыз – ға
Қой – ға
Дәріхана – ға
Бота – ға
Тақта – ға
Әже - ге
Есік – ке
құлын – ға
Үстел – ге
Үзіліс - ке
Үй – ге
Сынып - қа
V Тапсырма.
2) осы мысалдарға қарап, ереже құрастырып көрейік.
1. неге – (зачем, чему) Неге дейін – до чего?
2. После вопроса Неге? Неге дейін? Слово имеет окончание ға – ге, қа – ке
3. После гласных, звонких и сонарных пишется ға – ге
4. После глухих и б, в, г, д пишется қа – ке
5. ға – қа пишется после твердых ге\ке после мягких слов.
6. Оқушылар 4 сынып оқулығын алып, өз бетінше оқып, салыстырады, назардан тыс қалған мәліметті тауып, айтады.
VI Тапсырма 3 – тап оқу сөйлемдерді толықтырып айту.
VII Тапсырма
Келесі тапсырма төмендегідей. Сендер мектепті бітіргенге дейін біздің ауыл қандай болады деп ойлайсыңдар? Біз ауылымыз туралы әңгіме құрастырғанбыз, ал енді мен мына кластер құрып қойдым, осы бойынша әңгіме құрастырамыз. Біздің президент әрбір ауылдың жақсы болуын қалайды. Біздің арманымыздағы ауыл қандай?
Мақсаты: Білімділік. Оқушылардың лексикалық тақырып бойынша білімдерін кеңейтіп, жүйелі сөйлеуге үйрету.
Дамытушылық: Грамматикалық тақырыпты өз бетінше түсінуге, дәлелдеуге, бір - біріне түсіндіру дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Өзінің ауылына деген сүйіспеншілік сезімдерін қалыптастыру.
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Сабақтың мақсатын, барысын айту.
3. Жаңа сабақ.
А) оқушылардың өткен сабақтарда «Фонетика» тақырыбы бойынша алған білімдерін тексеру, жүйелеу бағалау.
І Тапсырма
«Артығын тап» тест жүргізу. (әрбір бағанадағы әріптердің ішінен артығын тауып, сызып тастау. Жұмысқа 1 минут беріледі, содан соң оқушылар парақтарын ауыстырып, тақтада жазылған кесте бойынша жұмысты тексереді, жауаптарын дәлелдейді. Бағалау нормасы 0/0, 1/1, 2, 3/2, 4, 6/3, 7, 9/4, 10, 12/5.
Жуан: а, ә, о, ү
Жіңішке: ә, о, ү, ұ, ы
Қатаң: п, с, б, т, з,
Ұяң: б, в, к, з, д
Үнді: м, н, о, л, п,
Дауысты: а, ө, р, у, ә, т
Дауыссыз: п, с, т, о, к, б, ж
ІІ Тапсырма. Кім тез! Өз бетінше 30 секунд ішінде жаңа сөздерді жаттау, сөйлем құрастыру (аялдама, жаяу, жол)
ІІІ Тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Қазір біз аударма диктант жазамыз. Сендер аударасыңдар мен тақтаға жазамын, сендер дәптерлеріне жазасыңдар (Мұғалім тақтаға диктантты қатемен жазады, оқушылар көшіру барысында (Мұғалімнің ескертусіз «Қатені тап» ойыны жүргізіледі). Қатені көрсе, дәлелдеп, түзетеді. Мұғалімді бағалайды.
Мен ауылда бардім. Ауылда дейін мәшінамен бардың. Кеше үйде дейін жау келдім. Мектепке дейін екі аялдама бар. Біз көшеде дейін бардік. Әжем жолға дейін келді.
Қате (ауылда д әрібінің орнына ғ әрібін жазу керек, себебі Неге бардым ауылға? Б с ға ге жалғауы қосылады, егер сөз үнді дыбысқа аяқталса онда ға немесе ге қойылады. Бұл сөз жуан сондықтан ға қойылады ).
IV Тапсырма
А) Тақтада жазылған сұрақтар бойынша сөйлем құрастыру.
1) Кім? Қайда? Неге барды?
Мен дүкенге бардым.
2) Қашан? Кім? Неге дейін? Немен барды?
Бүгін Айдар үйге дейін автобуспен барды.
3) Кім? Неге дейін? Кіммен бардым?
Мен үйге дейін шешеммен бардым.
Ә) Жауап беретін сөздерді тауып айту. Жалғауларын белгілеу.
V Тапсырма
1) Неге дейін? Сұраққа жауап беретін сөздерді оқушылар айтады, мұғалім тақтаға жазады.
Неге дейін?
Мектеп - ке
Түйе - ге
Аурухана – ға
Лақ - қа
Қыз – ға
Қой – ға
Дәріхана – ға
Бота – ға
Тақта – ға
Әже - ге
Есік – ке
құлын – ға
Үстел – ге
Үзіліс - ке
Үй – ге
Сынып - қа
V Тапсырма.
2) осы мысалдарға қарап, ереже құрастырып көрейік.
1. неге – (зачем, чему) Неге дейін – до чего?
2. После вопроса Неге? Неге дейін? Слово имеет окончание ға – ге, қа – ке
3. После гласных, звонких и сонарных пишется ға – ге
4. После глухих и б, в, г, д пишется қа – ке
5. ға – қа пишется после твердых ге\ке после мягких слов.
6. Оқушылар 4 сынып оқулығын алып, өз бетінше оқып, салыстырады, назардан тыс қалған мәліметті тауып, айтады.
VI Тапсырма 3 – тап оқу сөйлемдерді толықтырып айту.
VII Тапсырма
Келесі тапсырма төмендегідей. Сендер мектепті бітіргенге дейін біздің ауыл қандай болады деп ойлайсыңдар? Біз ауылымыз туралы әңгіме құрастырғанбыз, ал енді мен мына кластер құрып қойдым, осы бойынша әңгіме құрастырамыз. Біздің президент әрбір ауылдың жақсы болуын қалайды. Біздің арманымыздағы ауыл қандай?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Дауысты дыбыстар, жуан, жіңішке дауыстылар
Тіліміздегі дыбыстардың, соның ішіндегі дауысты дыбыстардың жіктелуін оқушылардың өздерін қатыстыра отырып түсіндіру
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функцияның графигі мен қасиеттерін түрлі есептер шығаруда қолдану; Оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру;
Сүйікті көкөнісім - картоп
Көкөністер, картоп туралы мәліметпен кеңінен танысу, септіктер туралы білімдерін жинақтау
Менің сүйікті кейіпкерім (н/с) Үстеу. Мезгіл үстеу
Тақырып бойынша мәлімет беру. Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Квадрат теңдеу және оның түрлері
Квадрат теңдеу және оның түрлері тақырыбы бойынша алған білімдерін тиянақтау, жүйелеу, бекіту.
Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.