Әдебиет шыңына апаратын соқпақ (Халық ауыз әдебиеті)
Әдебиет 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Әдебиет шыңына апаратын соқпақ»
(Халық ауыз әдебиеті)
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: Халық ауыз әдебиетінен өткенді еске түсіріп, қайталата отырып, әр жанры бойынша оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру.
2. Дамытушылық мақсаты: Өз пікірі, эстетикалық талғамы бар сауатты, мәдениетті оқырман дайындау. Ауызша да еркін, шешен, көркем сөйлеуге, жаза білуге үйрету, осы мәселелердегі машықтарын дамыту.
3. Тәрбиелік мәні: Туған халқының тілі, оның әдебиетіне деген ұлттық сезімдерін тәрбиелей отырып, эстетикалық талғамын, әдебиетке деген қызығушылыққа әсер ету.
Сабақтың көрнекілігі: «Әдебиет шыңына апаратын соқпақ» плакаты, венн диаграммасы, семантикалық карта, үлестірме материалдар.
Сабақтың түрі: топтық, жұптық сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілі: Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау стратегиялары, ассоциация, венн диаграммасы, түртіп алу әдісі, семантикалық карта.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Жаңа сабақ түсіндіру
Әдебиет пәні – сөз өнері пәні. Сондықтан да әдебиетті оқытудың басты мақсаты – оқушыларды сөз өнерінен қыр - сырымен таныстыру, халық даналығы, халық өсиеттерінен нәр алғызу, кітапқа деген ынтасын ояту, халықтың рухани байлығы - әдебиетін жан - жақты игерту. Оқушының ой - пікірі, ой әсерін қалыптастырып, шығармашылық қабілетін ояту. Сондықтан да халық ауыз әдебиеті түрлерінен өткенді қайталау сабағын «Әдебиет шыңына апаратын соқпақ» деп атадым. Бұл әдебиет «шыңына» жету үшін өздеріңіз көріп отырғандай жеті аялдама арқылы өтеміз. Бұл ауыр да, қиын соқпаққа жаңа ғана түскен жас буын өкілдері – халқымыздың асыл да, мол мұрасы бейнелі сөз маржандары мен халық ауыз әдебиетімен жаңа сусындап жатырмыз.
Алдарыңыздағы жеті аялдама халық ауыз әдебиетінің негізгі жеті түріне байланысты сұрақ тапсырмаларды орындау арқылы, яғни қазақ дүние танымындағы жеті бұлағына керуен сапарға шығамыз. Керуен сапарға шықпас бұрын халық ауыз әдебиет түрлерін еске түсіріп алайық.
Сабақтың тақырыбы: «Әдебиет шыңына апаратын соқпақ»
(Халық ауыз әдебиеті)
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: Халық ауыз әдебиетінен өткенді еске түсіріп, қайталата отырып, әр жанры бойынша оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру.
2. Дамытушылық мақсаты: Өз пікірі, эстетикалық талғамы бар сауатты, мәдениетті оқырман дайындау. Ауызша да еркін, шешен, көркем сөйлеуге, жаза білуге үйрету, осы мәселелердегі машықтарын дамыту.
3. Тәрбиелік мәні: Туған халқының тілі, оның әдебиетіне деген ұлттық сезімдерін тәрбиелей отырып, эстетикалық талғамын, әдебиетке деген қызығушылыққа әсер ету.
Сабақтың көрнекілігі: «Әдебиет шыңына апаратын соқпақ» плакаты, венн диаграммасы, семантикалық карта, үлестірме материалдар.
Сабақтың түрі: топтық, жұптық сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілі: Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау стратегиялары, ассоциация, венн диаграммасы, түртіп алу әдісі, семантикалық карта.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Жаңа сабақ түсіндіру
Әдебиет пәні – сөз өнері пәні. Сондықтан да әдебиетті оқытудың басты мақсаты – оқушыларды сөз өнерінен қыр - сырымен таныстыру, халық даналығы, халық өсиеттерінен нәр алғызу, кітапқа деген ынтасын ояту, халықтың рухани байлығы - әдебиетін жан - жақты игерту. Оқушының ой - пікірі, ой әсерін қалыптастырып, шығармашылық қабілетін ояту. Сондықтан да халық ауыз әдебиеті түрлерінен өткенді қайталау сабағын «Әдебиет шыңына апаратын соқпақ» деп атадым. Бұл әдебиет «шыңына» жету үшін өздеріңіз көріп отырғандай жеті аялдама арқылы өтеміз. Бұл ауыр да, қиын соқпаққа жаңа ғана түскен жас буын өкілдері – халқымыздың асыл да, мол мұрасы бейнелі сөз маржандары мен халық ауыз әдебиетімен жаңа сусындап жатырмыз.
Алдарыңыздағы жеті аялдама халық ауыз әдебиетінің негізгі жеті түріне байланысты сұрақ тапсырмаларды орындау арқылы, яғни қазақ дүние танымындағы жеті бұлағына керуен сапарға шығамыз. Керуен сапарға шықпас бұрын халық ауыз әдебиет түрлерін еске түсіріп алайық.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Үйшік. (Орыс ертегісі)
Оқушыларды халық ауыз әдебиеті – халық шығармаларының түрлерімен таныстыру. Ертегі түрлерімен таныстыру.
Мақал – мәтелдер – халық даналығы
Мақал – мәтелдер жөнінде ұғымдарын қалыптастыру, мақал – мәтелдер өзінен кейінгі ұрпаққа қалдырған халықтың ақыл өсиеті екенін, мақал – мәтелдің айырмашылығын түсіндіру.
Күнделікті сабақ жоспарлары. Кіріспе. Әдебиет - өнердің бір саласы
Қазақ әдебиетінен күнделікті сабақ жоспарлар Тақырыптар: 1. Кіріспе. Әдебиет - өнердің бір саласы 2. Кіріспе. Халық ауыз әдебиеті туралы түсінік 3. Тұрмыс – салт жырлары 4. Мақал–мәтелдер 5. Жұмбақтар
Халық ауыз әдебиеті. Тұрмыс-салт жырлары, түрлері, олардың ерешеліктері
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы, Б. Аманшин атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Махамбетова Сандуғаш Сағынғалиқызы
«Халық ауыз әдебиеті даярлық сыныбында» атты үйірме сағатына арналған оқу бағдарламасы
Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы, Қарасу ауылы, В. П. Чкалов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тоқтасынова Динара Қапорқызы
Қазақ әдебиетінен сабақтар топтамасы 7 сынып
Ақтөбе қаласы, №33 қазақ орта мектебінің қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Кошбаева Алтынгүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.