Сөздердің жасау өрісіне байланысты түрлері
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сөздердің жасау өрісіне байланысты түрлері
Сабақтың мақсаты:
а) Оқушылардың лексика тарауы бойынша алған білімдерін жинақтап, сөздердің жасалу өрісіне қарай түрленуін түсіндіру;
ә) Ойлау қабілетін және сөйлеу мәдениетін арттыруға, өз ойын еркін жеткізуге, жылдам жауап беруге дағдыландыру, тіл байлығын, сөздік қорларын дамыту;
б) Адамгершілік қасиеттерге баулу, ұлттық құндылықтар, ана тілді, Отанды сүйе білуге үйрету.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, деңгейлік
тапсырмалар, тіл дамыту әдістері
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі кеспе қағаздар, интербелсенді
тақта
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
2. Түгелдеу,
3. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау
ІІІ. Өткен сабақты бекіту
«Шашу - Шашу» әдісі. Кәмпиттің қағазына оралған сұрақтар шашылады. Ішіндегі сұрақтарға жауап алынады.
ІҮ. Жаңа сабақ
Интербелсенді тақтаға назар аударту. Жаңа сабақты түсіндіру.
Қазақ тіліндегі сөздер қолдану өрісі жағынан әр түрлі болып келеді.
Қазақ тілінің лексикасы 1. Жалпылама лексика. 2. қолдану өрісі тар лексика
Деңгейлік тапсырмалар
І деңгей тапсырмасы.
Семантикалық картаны толтыр
Сабақтың тақырыбы: Сөздердің жасау өрісіне байланысты түрлері
Сабақтың мақсаты:
а) Оқушылардың лексика тарауы бойынша алған білімдерін жинақтап, сөздердің жасалу өрісіне қарай түрленуін түсіндіру;
ә) Ойлау қабілетін және сөйлеу мәдениетін арттыруға, өз ойын еркін жеткізуге, жылдам жауап беруге дағдыландыру, тіл байлығын, сөздік қорларын дамыту;
б) Адамгершілік қасиеттерге баулу, ұлттық құндылықтар, ана тілді, Отанды сүйе білуге үйрету.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, деңгейлік
тапсырмалар, тіл дамыту әдістері
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі кеспе қағаздар, интербелсенді
тақта
Пәнаралық байланыс: әдебиет
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
2. Түгелдеу,
3. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау
ІІІ. Өткен сабақты бекіту
«Шашу - Шашу» әдісі. Кәмпиттің қағазына оралған сұрақтар шашылады. Ішіндегі сұрақтарға жауап алынады.
ІҮ. Жаңа сабақ
Интербелсенді тақтаға назар аударту. Жаңа сабақты түсіндіру.
Қазақ тіліндегі сөздер қолдану өрісі жағынан әр түрлі болып келеді.
Қазақ тілінің лексикасы 1. Жалпылама лексика. 2. қолдану өрісі тар лексика
Деңгейлік тапсырмалар
І деңгей тапсырмасы.
Семантикалық картаны толтыр
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
ҰБТ – ге дайындық. Қазақ тілі пәнінен «Лексика» тарауы бойынша жұмыс дәптері
Лексика тарауы бойынша жұмыс дәптері
Сөздердің қолдану ерекшелігі
Қолданыс өрісі тар және қолданыс өрісі кең лексикаларды жаз және төмендегі сөздерді осы лексикалар түріне қарай ажырат.
Омоним сөздердің көп мағыналы сөздерден айырмашылығы
Оқушылардың шығармашылықты жұмыс істеуіне ықпал ету. Ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін арттыру Оқушылардың ойын кеңейтіп, тілді байытатын мазмұнды да көркем сөз үлгілері мол мақал - мәтелдер, нақыл сөздер үйрету.
Сөздердің грамматикалық байланысы (күнделікті сабақ жоспары)
Сөздер ойды білдіру үшін бір - бірімен белгілі грамматикалық байланысқа түсіп, сөйлем құрайды. Сөйлемдегі сөздердің бір - бірімен грамматикалық байланысы әр түрлі болуы мүмкін, сөздер бір - бірімен белгілі тәсіл арқылы байланысады.
Сын есімнің түрленуі. Күнделікті сабақ жоспары
Өз бетінше ізденуге, ойлау қабілетін арттыруға ықпал ету, өз ойын еркін жеткізуге баулу, жылдам жауап беруге дағдыландыру, тіл, сөйлеу тілдерін жетілдіру, сөйлеу машықтарын, шығармашылық қабілеттерін дамытуға жол ашу, ойлау қабілеттерін, сөздік
Сөздердің байланысу тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: Сөздердің байланысу тәсілдері Білімділік: оқушыларды сөздердің байланыстыру тәсілдерімен таныстыру. Сөздердің байланысу тәсілдері туралы алған білімдерін ауызша, жазбаша жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.