Сөздердің грамматикалық байланысы (күнделікті сабақ жоспары)
Қазақ тілі пәні бойынша жылдық күнтізбелік жоспар, 7 сынып
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ тілі 7 сынып.
Тақырыптар:
66. Сөздердің грамматикалық байланысы
67. Сөздердің байланысу тәсілдері
68. Диктант
69. Жаттығумен жұмыс
70. Тест тапсырмалары
Қазақ тілі 7 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Сөздердің грамматикалық байланысы
Сабақтың мақсаты:
білімділік – оқушыларға сөздердің грамматикалық байланысы туралы түсінік беру, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
дамытушылық – оқушылардың іскерлігі мен біліктілік дағдыларын жетілдіре отырып, ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту;
тәрбиелігі – оқушыларға туыстық атаулар туралы ұғым бере отырып, алыс - жақынын тани білуге шақыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Оқыту әдісі: талдау, сұрақ - жауап, шығармашылық ізденіс, кітаппен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті.
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі кеспе қағаздар, деңгейлік тапсырмалар т. б.
Сабақтың барысы.
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына назар аудару
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген жаттығуды тексеремін. Өткен сабақтарды қалай меңгергенін білу үшін оқушыларға кеспе қағаздар үлестіріп, жауап талап етемін.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Сөздер ойды білдіру үшін бір - бірімен белгілі грамматикалық байланысқа түсіп, сөйлем құрайды. Сөйлемдегі сөздердің бір - бірімен грамматикалық байланысы әр түрлі болуы мүмкін, сөздер бір - бірімен белгілі тәсіл арқылы байланысады. Мысалы: Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін деген сөйлемдегі мен жазбаймын, ермек үшін жазбаймын болып сөздер бір - бірімен байланысқа түскен.
Осы сөйлемдегі сөздерді байланыстырып тұрған тұлғаларды алып тастасақ, сөйлем түсініксіз болып қалар еді. Мен жазбаймын өлең ермек. Осыдан көрінетіндей, біріншіден мағыналық жағынан бір - бірімен сәйкес, үйлес сөздер ғана байланыса алады. Екіншіден, сөздер белгілі бір амал - тәсілдер арқылы байланысады.
Жаттығумен жұмыс: 233 - жаттығу. Көшіріп жазып, сөйлемдегі сөздерді бір - бірімен грамматикалық байланысына қарай бөлек - бөлек көшіріп жазыңдар.
Үлгі: Оспан кіріп келді, сырттан кіріп келді, сөйткенше кіріп келді.
Тақтамен жұмыс: Тақтаға бірнеше сөйлем жазып синтаксистік, морфологиялық талдау жасайды.
Білімді бекіту: Оқушылардың түсінбеген сұрақтарына жауап беремін. Өткен тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
1. Грамматиканың синтаксис саласы нені қарастырады?
2. Сөйлем құрауда сөздердің бір - бірімен грамматикалық байланысқа түсуінің орны неге ерекше?
3. Тіл білімі неше салаға бөлінеді?
Бағалау: Оқушылардың сабаққа жақсы қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: 234 - жаттығу.
Толық нұсқасын жүктеу
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ тілі 7 сынып.
Тақырыптар:
66. Сөздердің грамматикалық байланысы
67. Сөздердің байланысу тәсілдері
68. Диктант
69. Жаттығумен жұмыс
70. Тест тапсырмалары
Қазақ тілі 7 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Сөздердің грамматикалық байланысы
Сабақтың мақсаты:
білімділік – оқушыларға сөздердің грамматикалық байланысы туралы түсінік беру, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
дамытушылық – оқушылардың іскерлігі мен біліктілік дағдыларын жетілдіре отырып, ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту;
тәрбиелігі – оқушыларға туыстық атаулар туралы ұғым бере отырып, алыс - жақынын тани білуге шақыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Оқыту әдісі: талдау, сұрақ - жауап, шығармашылық ізденіс, кітаппен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті.
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі кеспе қағаздар, деңгейлік тапсырмалар т. б.
Сабақтың барысы.
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына назар аудару
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген жаттығуды тексеремін. Өткен сабақтарды қалай меңгергенін білу үшін оқушыларға кеспе қағаздар үлестіріп, жауап талап етемін.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Сөздер ойды білдіру үшін бір - бірімен белгілі грамматикалық байланысқа түсіп, сөйлем құрайды. Сөйлемдегі сөздердің бір - бірімен грамматикалық байланысы әр түрлі болуы мүмкін, сөздер бір - бірімен белгілі тәсіл арқылы байланысады. Мысалы: Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін деген сөйлемдегі мен жазбаймын, ермек үшін жазбаймын болып сөздер бір - бірімен байланысқа түскен.
Осы сөйлемдегі сөздерді байланыстырып тұрған тұлғаларды алып тастасақ, сөйлем түсініксіз болып қалар еді. Мен жазбаймын өлең ермек. Осыдан көрінетіндей, біріншіден мағыналық жағынан бір - бірімен сәйкес, үйлес сөздер ғана байланыса алады. Екіншіден, сөздер белгілі бір амал - тәсілдер арқылы байланысады.
Жаттығумен жұмыс: 233 - жаттығу. Көшіріп жазып, сөйлемдегі сөздерді бір - бірімен грамматикалық байланысына қарай бөлек - бөлек көшіріп жазыңдар.
Үлгі: Оспан кіріп келді, сырттан кіріп келді, сөйткенше кіріп келді.
Тақтамен жұмыс: Тақтаға бірнеше сөйлем жазып синтаксистік, морфологиялық талдау жасайды.
Білімді бекіту: Оқушылардың түсінбеген сұрақтарына жауап беремін. Өткен тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
1. Грамматиканың синтаксис саласы нені қарастырады?
2. Сөйлем құрауда сөздердің бір - бірімен грамматикалық байланысқа түсуінің орны неге ерекше?
3. Тіл білімі неше салаға бөлінеді?
Бағалау: Оқушылардың сабаққа жақсы қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: 234 - жаттығу.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Жанасу (күнделікті сабақ жоспары)
Жанасу туралы түсінік беру, жазылу жолдарын ұғындыру, сөздердің өзге байланысу түрлерінен ажырата білуді үйрету; Өзіндік практикалық әрекет ортасын қалыптастыру, сауатты, әдемі жазуға бейімдеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін ажырату;
Сөз тіркесі туралы түсінік (күнделікті сабақ жоспары)
Сөйлем ішінде танылады, өйткені сөздердің байланысы сөйлем ішінде анықталады. Кем дегенде толық мағыналы екі сөзден тұрады.
Етістікті сөз тіркесі
Етістікті тіркес туралы түсінік беру, сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Оқушылардың іскерлігі мен біліктілік дағдыларын жетілдіре отырып, ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту;
Сөздердің жасау өрісіне байланысты түрлері
А. Жанпейісов атындағы № 105 орта мектебінің Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Маханбетова К.Н.
Сөз тіркесі білдіретін синтаксистік қатынастар
Орал қаласы, №14 орта жалпы білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Акбулатова Лунара Тулегеновна
Сөздердің байланысу тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: Сөздердің байланысу тәсілдері Білімділік: оқушыларды сөздердің байланыстыру тәсілдерімен таныстыру. Сөздердің байланысу тәсілдері туралы алған білімдерін ауызша, жазбаша жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.