Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Дене мүшелері

17 қазан 2015, Сенбі
«Павлодар қаласы М.Әуезов атындағы
№ 42 жалпы орта білім беру мектебі» ММ
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Смағұлова З.Ж.

Сабақтың тақырыбы: Дене мүшелері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға үйрету.
Дамытушылық: Күрделі тапсырмаларды орындау дағдысын қалыптастыру, дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек.
Тәрбиелік: Салауатты өмір салтына байланысты тәрбиелік мақсаттағы әңгімелер жүргізу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кеспе қағаздар, дене мүшелеріне байланысты слайдтар.
Пәнаралық байланыс: валеология, математика

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. (амандасу, сабақта жоқ оқушыны белгілеу)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасын тексеру мақсатында оқушыларға кеспе қағаздар таратып, онда берілген бұйрықтарды орындатамын.
Мысалы: Оң қолыңды көтер. Сол аяғыңды көрсет. Оң қолыңа қалам ал.

ІІІ. Жаңа сабақ.
- Балалар орындарыңнан тұрыңдар.
- Балалар орындарыңа отырыңдар.
- Арман, оң қолыңды көтер.
- Әсел, сол қолыңды көтер.
- Арман, екі қолыңды көтер.
- Әсел, тақтаға шық.
- Мақсат, оң аяғыңды көтер.
- Маржан, сол аяғыңды көтер.
- Әсел кітабыңды аш.
- Маржан, дәптеріңді жап.
- Айдар, сен тұр.
- Мақсат, сен отыр.
- Арман, сен отыр.
Отырыңдар балалар!

1 - тапсырма. Көп нүктенің орнына сан есім қойып жаз.
Неше?.... қол
.... саусақ
.... аяқ

2 - тапсырма. Көп нүктенің орнына аудармасын қойып, жаз және жаттап ал.

Бровь – қас
Палка – таяқ
Раньше - бұрын
Голова -....
Нога -....
Нос -....

3 - тапсырма. Оқы, аудар.
Көзбен көреді
Мұрынмен дем алады.
Құлақпен естиді.
Қолмен ұстайды.
Аяқпен жүреді.

5. Оқы, аудар, жаз.
(- да, - де
Қала...
үй...
Дана...
әжем....
досым...
үйірме...
(- та, - те)
сынып....
ағаш....
сабақ....
мектеп....
күнделік...
Меруерт...

6. Жақша ішіндегі жалғаулардың тиістісін қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.
1. Әйгерім (- да, - де) қуыршақ бар. 2. Күз (- да, - де) жаңбыр жауады. 3. Сабақ (- та, - те) Қанат жоқ. 4. Отбасым (- да, - де) бес адам бар. 5. Қыркүйек (- та, - те) күн салқындайды.

7. Қорытынды: Еркін жауап, оқушылар бір - бірлеріне сұрақтар қояды
8. Үй тапсырмасы: 5т. 40бет жаттау
6 740
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Адамның дене мүшелері
Адамның дене мүшелері
Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атайды, ажыратады, көрсетеді, қоршаған әлем құбылыстарын атайды.
Екі - екіден сана
Екі - екіден сана
Натурал сандар жəне 0 саны. Бөлшектер.
The parts of the body
The parts of the body
Балаларды өз дене мүшелері туралы үш тілде айтуға үйрету. Сөздік қорларын байыту, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Дене мүшелер
Дене мүшелер
Адамның дене мүшелерінің атауларын атай білу. Тақырып төңірегінде сөйлей білу. Адамның дене мүшелері туралы мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға үйрету.
Қыс
Қыс
Ақтөбе қаласы, № 53 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Изтлеуова Айнур Жаксыбаевна
Адамның дене мүшелері
Адамның дене мүшелері
Шылаудың жазылу ережелерімен таныстыру, сөйлем мен сөз тіркестерін құрату. Шылау туралы білімдерін толықтыру, ойын жинақтай білуге дамыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×