Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жинақтық сан есім

19 қаңтар 2016, Сейсенбі
Астана қаласы,
53 мектеп - лицейі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Қошқарбаева Айжан Тоқтарқызы

Қазақ тілі 7 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Кездестіру ұйымдастырамыз. Жинақтық сан есім
Білімділік: қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы тақырып аясында оқушылардың ақпараттық ұғымын кеңейту. Лексикалық тақырып аясында жинақтық сан есімді меңгерту.
Дамытушылық: жаңа тақырып бойынша әртүрлі тілдік тапсырмалар орындату негізінде сұхбат құру мәдениетін дамыту.
Тәрбиелік: тілдесім барысында әртүрлі тілдік тапсырмаларды орындату арқылы оқушыларға рухани - мәдени тәрбие беру.
Жетістік критерийлері:
Оқушының төменгі жетістігі: белгілі адамдармен кездесу қалай ұйымдастырылатыны жайлы ақпарат береді, достарымен сөйлеседі.
Оқушының орташа жетістігі: тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді тілдесім барысында тиімді қолдана алады.
Оқушының жоғарғы жетістігі: тақырып аясында өзінің достарына, ұстазына танымал адамдармен кездесу ұйымдастыруға қатысты өз ұсыныстарын айтады, кездесу барысын сипаттай алады.
Негізгі түсініктер: кездесу, өткізу, маман иесі
Сабақта қолданылатын материалдар: интерактивті тақта, слайдтар, түрлі түсті қағаздар мен фломастерлер, өзара бағалау парағы, желім қағаздар, маркерлер
Оқыту әдістері: сипаттау, талдау, әңгімелеу, сұрақ - жауап, «Мен жұлдызбын» тренингі, диалог, жұптық жұмыс, «6 сөйлемді әдіс», сергіту жаттығуы.

Сабақ барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
II. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Оқушыларға психологиялық ахуал тудыру. «Мен жұлдызбын» тренингі
Оқушылар екі қатарға тұрады. Бір - бірлеп танымал адамның кейпінде қатар арасында қол бұлғап өтеді.
2. Қызығушылықты ояту. Оқушыларға сұрақ қояды:
- Балалар, сендер қай танымал адамдармен кездесу ұйымдастырғанын қалайсыңдар? Кімді кездесуге шақырар едіңдер? Кездесуді қалай ұйымдастыруға болады? Қандай жоспар құрар едіңдер?
Оқушылар жауап береді. Кездестіру ұйымдастыру жайлы өз ұсыныстарын

айтады.
III. Мағынаны ашу. 1. Сөздікпен жұмыс.
а) мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, қайталатады.

2. Мәтіналды жұмыс.
а) Айтылым. Ойлау қабілетін дамыту үшін оқулықтағы 1, 3 - тапсырманы орындатамын. Оқушылар суреттегі қай маман иесімен кездескісі келетінін айтады, себебін түсіндіреді, сұрақтарға жауап береді.
ә) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 2 - тапсырманы орындатамын. Досымен кездесу ұйымдастырғысы келетін маман жайлы сөйлеседі.

3. Грамматика. Жинақтық сан есімді меңгеру.

4. Мәтінмен жұмыс.
а) Тыңдалым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 4 - тапсырманы орындатамын. Мәтінді рөлдерге бөліп оқытамын.
ә) Айтылым. Ойлау қабілетін жандандыру үшін 5 - тапсырманы орындатамын. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
б) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазу үшін 6 - тапсырманы орындатамын. Мақалдардағы сан есімдерге тиісті жұрнақ жалғап, көшіріп жазады.
1. Жетімнің қарны жет (і)...
2. Аларманға алт (ы)... аз,
Берерменге бес... көп.
3. Төрт... түгел болса, төбедегі келеді,
Алт (ы)... ала болса, ауыздағы кетеді.
4. Ағайын - алт(ы)..., ана - бір....

5. Мәтін соңы жұмыс.
а) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 9 - тапсырманы орындатамын. «Қоржын» ойынының шартын орындайды.
Оқушылар үш топқа бөлінеді. Жеребе тастап, кездесуге шақыратын мамандарды таңдайды. Сұрақтарды пайдаланып, кездесу өткізуге дайындалады.
Мысалы: Кездесуді қалай ұйымдастырасыңдар? Кездесу ерекше болу үшін не істейсіңдер? Келген адамға қандай сыйлық ұсынасыңдар?
ә) «Сыр сандыққа» салынған сөздердің мағынасын талдайды, есте сақтайды.

6. Сергіту сәті. Әр оқушы өзі ұнататын танымал адамды кездесуге шақырады, шақыру қағазының үлгісін дайындайды.
IV. Ой толғаныс. Тақырыпқа байланысты 6 сөйлемді эссе жазады.
V. Бекіту. Оқулықтағы 7 - тапсырмадағы сөйлемдерге керекті жинақтық сан есімдерді қойып, жазады.
VI. Бағалау. Оқушыларға аты-жөндері жазылған өзара бағалау парағы беріледі. Әр аттың тұсына өз бағаларын қояды. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды.
VII. Үйге тапсырма: Оқулықтағы 8 - тапсырманы орындау
4 243
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Астана – бас қала
Астана – бас қала
Қарапайым тілдік құрылымдар мен мәтіндер, суреттер негізінде қала туралы өз ойын толық жеткізе білуге үйрету. Септік жалғауын қайталау.
Экология
Экология
Қазіргі кезде экологиялық мәселелерге ауаның ластануы, жердің тозуы, мұнай қалдықтарының мұхит, теңіз суларын ластауы жатады.
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер
Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер. Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.
Көшпелілер туралы түсінік
Көшпелілер туралы түсінік
Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы ежелгі көшпелілер туралы түсінік алады
Жинақтық сан есім. Алматыға барғанда.
Жинақтық сан есім. Алматыға барғанда.
- Сан есім дегеніміз не? - Сан есімдер қалай топтарға бөлінеді? - Есептік сан есімдерге мысал келтіріңдер. - Реттік сан есім қалай жасалады? - Жинақтық сан есімнің жұрнақтарын ата.
Астана - бас қала
Астана - бас қала
[right]Солтүстік Қазақстан, Павлодар қаласы Спортта дарынды балалар үшін мамандандырылған мектеп – интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Әлімқұлова Динара Ерсаинқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×