Сөйлем мүшелері
Сөйлем мүшелері
Сабақтың мақсат - міндеттері:
Оқушыларға сөйлем мүшелері туралы мәлімет беріп, сөйлем мүшесінің құрамына қарай және атқаратын қызметіне қарай таныстыру
Дамытушылық: Тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу
Тәрбиелік: Оқушыларды Отанын қадірлей білуге, еңбексүйгіштікке, тәрбиелеу
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдістері: түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, бекіту, бағалау, қорытындылау
І. Ұйымдастыру бөлімі - амандасу;
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасын тізбек бойынша сұрау.
Сөйлем (айтылу мақсатына қарай)
Хабарлы, Сұраулы, Лепті, Бұйрықты
құрылысына қарай – Жай сөйлем, Құрмалас сөйлем
Танымдық қабілеттерін арттыруға арналған жұмыс түрлері мен тапсырма
Жаңа сабақты пысықтауға арналған тапсырмалар
Берілген сызбалар арқылы сөйлем құрау
1._______ __ __ __ __.
2. _______ __. __. __. __.
3._______ __. __. __. __ __. __. __ ________
4. __.__. __ __. __. __ ______ ______
5. __.__.__ _______ _______
№2 тапсырма
Оқулықты пайдаланып, жаттығу жұмыстарын орындау
35 - жаттығу.
Әр топ берілген мәтіннен бір сөйлемге синтаксистік талдау жасап, қарамен жазылған сөздерді құрамына қарай ажырату.
1 - топ. 1927 жылы жаздыгүні Сәкен Сейфуллин Қызылордадан Көкшетау еліне жер бөліс науқанын өткізуге барды.
2 - топ. Бурабай тауын айнала отырған елде бұл науқанды жүргізіп жатқан Сәкенді сол жылы 71 жас
V. Жаңа білімді бекіту
. Сөйлем мүшесіне тән белгіні көрсет
А) ешбір мағынасы болмайды В) сөзге қосымша мән үстейді С) толық мағыналы бір сөзден болады
2. Сөйлем мүшесі бола алмайтын сөз табын көрсет
А) Сын есім В) Есімдік С) Одағай
3. Сөйлем мүшесі құрамына қарай нешеге бөлінеді
4. Шылаулы тіркестен болған күрделі сөзді көрсет
5. Дара бастауышты көрсет
А) Кітап В) мектеп оқушысы С) билеті барлар
А) бидай өңді В) үйден соң С) менің кітабым
6. Үйірлі мүшені көрсет
А) асқақ арман В) көргісі келді С) жаны сұлу жан
А) екі сөзден тұрады В) бастауыштық - баяндауыштық қатынас С) бір сұраққа жауап береді
Менің айтар сөзім - осы.
А) Бастауыш. В) Анықтауыш. С) Пысықтауыш.
VІ. Үйге тапсырма.
Қорытындылау 37 - жаттығу.
Алматы облысы, Райымбек ауданы,
Жаланаш ауылы, Жамал Ермегияев атындағы орта мектебі
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Нұрсадықова Гүлан Нұрлыбайқызы
Сабақтың мақсат - міндеттері:
Оқушыларға сөйлем мүшелері туралы мәлімет беріп, сөйлем мүшесінің құрамына қарай және атқаратын қызметіне қарай таныстыру
Дамытушылық: Тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу
Тәрбиелік: Оқушыларды Отанын қадірлей білуге, еңбексүйгіштікке, тәрбиелеу
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдістері: түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, бекіту, бағалау, қорытындылау
І. Ұйымдастыру бөлімі - амандасу;
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасын тізбек бойынша сұрау.
Сөйлем (айтылу мақсатына қарай)
Хабарлы, Сұраулы, Лепті, Бұйрықты
құрылысына қарай – Жай сөйлем, Құрмалас сөйлем
Танымдық қабілеттерін арттыруға арналған жұмыс түрлері мен тапсырма
Жаңа сабақты пысықтауға арналған тапсырмалар
Берілген сызбалар арқылы сөйлем құрау
1._______ __ __ __ __.
2. _______ __. __. __. __.
3._______ __. __. __. __ __. __. __ ________
4. __.__. __ __. __. __ ______ ______
5. __.__.__ _______ _______
№2 тапсырма
Оқулықты пайдаланып, жаттығу жұмыстарын орындау
35 - жаттығу.
Әр топ берілген мәтіннен бір сөйлемге синтаксистік талдау жасап, қарамен жазылған сөздерді құрамына қарай ажырату.
1 - топ. 1927 жылы жаздыгүні Сәкен Сейфуллин Қызылордадан Көкшетау еліне жер бөліс науқанын өткізуге барды.
2 - топ. Бурабай тауын айнала отырған елде бұл науқанды жүргізіп жатқан Сәкенді сол жылы 71 жас
V. Жаңа білімді бекіту
. Сөйлем мүшесіне тән белгіні көрсет
А) ешбір мағынасы болмайды В) сөзге қосымша мән үстейді С) толық мағыналы бір сөзден болады
2. Сөйлем мүшесі бола алмайтын сөз табын көрсет
А) Сын есім В) Есімдік С) Одағай
3. Сөйлем мүшесі құрамына қарай нешеге бөлінеді
4. Шылаулы тіркестен болған күрделі сөзді көрсет
5. Дара бастауышты көрсет
А) Кітап В) мектеп оқушысы С) билеті барлар
А) бидай өңді В) үйден соң С) менің кітабым
6. Үйірлі мүшені көрсет
А) асқақ арман В) көргісі келді С) жаны сұлу жан
А) екі сөзден тұрады В) бастауыштық - баяндауыштық қатынас С) бір сұраққа жауап береді
Менің айтар сөзім - осы.
А) Бастауыш. В) Анықтауыш. С) Пысықтауыш.
VІ. Үйге тапсырма.
Қорытындылау 37 - жаттығу.
Алматы облысы, Райымбек ауданы,
Жаланаш ауылы, Жамал Ермегияев атындағы орта мектебі
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Нұрсадықова Гүлан Нұрлыбайқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бастауыш сыныпқа арналған ҚМЖ жинағы
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.4.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап,
Үзіліс кезінде демалуға арналған ережелерді сақтаймын. Хабарлы сөйлем
күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу
Хабарлы сөйлем
Атырау облысы, Жылыой ауданы, №1 жалпы орта білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Сөйлем
Атырау қаласы, №34 лингвистикалық мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Абдулова Инеш Хадымқызы
Сөйлем. Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлері
Атырау облысы, Исатай ауданы, Жанбай селосы Х. Наубетов атындағы орта мектептің ұстазы Шарбану Нурмашева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.