Наурыз мерекесі. Фонетика, септіктерді қайталау.
Сабақтың тақырыбы: Наурыз мерекесі. Фонетика, септіктерді қайталау
Сабақтың мақсаты: Мереке туралы айта алуға, мерекенің қалай өтетінін сипаттауға үйрету; сөздерге фонетикалық талдау жасау, септеу, тәуелдеу, жіктеу т. б.
Оқу нәтижелері: Сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қормен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарды орынды қолдана алу.
Түйінді идеялар: Оқушылардың іс - әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Тақырыпты қаншалықты түсінгендерін анықтай отырып, шешім қабылдау.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: Топтық, жұптық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, диалогтық оқыту, сұрақ - жауап, кластер т. б.
Ұйымдастыру
Өткен сабақ тақырыбына шолу
Мемлекеттік мерекелер.
«Миға шабуыл»
Сөзжұмбақ шешу «Наурыз»
Сабақтың мақсатын құрып, тақтаға жазып қою.
Тапсырмалар: «Дана үкі» стратегиясы
1) І топ. Мәтінді оқып, түсіндіру.
ІІ топ. Орыс тіліне аудару
ІІІ топ. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.
2) Сөздерден дұрыс сөйлем құрастыру.
І топ Оқып, өлең, мен отырмын.
ІІ топ Мені, тыңдап, мұғалім, отыр.
ІІІ топ Домбыра, Әсет, отыр, тартып.
3) Фонетикалық талдау жасау: І топ мейрам
ІІ топ наурыз
ІІІ топ көже
4) Сөздерді септіктерге қойып жаз: ойын, әже, ана, ағаш
Сергіту сәті
Қосымша материалдар
Рефлексия Тест тапсырмалары
1)- Бүгін қандай тақырып өттік?
«Екі жұлдыз, бір тілек» (кері байланыс)
Бағалау парақтары бойынша оқушылардың өз білімдерін бағалау.
2) Үйге тапсырма: Карточкамен жұмыс.
Толық нұсқасын жүктеу
Сабақтың мақсаты: Мереке туралы айта алуға, мерекенің қалай өтетінін сипаттауға үйрету; сөздерге фонетикалық талдау жасау, септеу, тәуелдеу, жіктеу т. б.
Оқу нәтижелері: Сабақ барысында меңгерген белсенді сөздік қормен қарапайым үлгі құрылымдарды өзіне таныс өмірлік жағдаяттарды орынды қолдана алу.
Түйінді идеялар: Оқушылардың іс - әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Тақырыпты қаншалықты түсінгендерін анықтай отырып, шешім қабылдау.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: Топтық, жұптық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, диалогтық оқыту, сұрақ - жауап, кластер т. б.
Ұйымдастыру
Өткен сабақ тақырыбына шолу
Мемлекеттік мерекелер.
«Миға шабуыл»
Сөзжұмбақ шешу «Наурыз»
Сабақтың мақсатын құрып, тақтаға жазып қою.
Тапсырмалар: «Дана үкі» стратегиясы
1) І топ. Мәтінді оқып, түсіндіру.
ІІ топ. Орыс тіліне аудару
ІІІ топ. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.
2) Сөздерден дұрыс сөйлем құрастыру.
І топ Оқып, өлең, мен отырмын.
ІІ топ Мені, тыңдап, мұғалім, отыр.
ІІІ топ Домбыра, Әсет, отыр, тартып.
3) Фонетикалық талдау жасау: І топ мейрам
ІІ топ наурыз
ІІІ топ көже
4) Сөздерді септіктерге қойып жаз: ойын, әже, ана, ағаш
Сергіту сәті
Қосымша материалдар
Рефлексия Тест тапсырмалары
1)- Бүгін қандай тақырып өттік?
«Екі жұлдыз, бір тілек» (кері байланыс)
Бағалау парақтары бойынша оқушылардың өз білімдерін бағалау.
2) Үйге тапсырма: Карточкамен жұмыс.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
М. Дулатов «Қош келдің, Наурыз!»
Оқушыларға наурыз мерекесі туралы түсінік беру Диалог жүргізе отырып, сөздік қорын дамыту
Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен
Әр мұғалім өз сабағында диалогтік оқытуды пайдалану туралы шешім шығаруды. Мұғалімдер оқыту мен оқуда диалогтың маңыздылығын білу.
Наурыз көже
Әңгімені түсініп, мәнерлеп оқуға, мазмұнын әңгімелей алуға үйрету. Наурыз көже туралы түсінік беру. Ұлттық тағамдарды қадірлей білуге, салт - дәстүрімізді сақтауға, елінің байлығын дұрыс пайдалана білуге тәрбиелеу.
Наурыз туралы өлеңдер (Қысқа мерзімді жоспарлар)
Наурыз өлеңін оқып, ақынның наурыз айындағы көктемгі даланы суреттеуі, табиғаттағы өзгерістер туралы түсінік беру.
Наурыз мерекесі. Фонетика, септіктерді қайталау
Мереке туралы айта алуға, мерекенің қалай өтетінін сипаттауға үйрету; сөздерге фонетикалық талдау жасау, септеу, тәуелдеу, жіктеу т. б.
Н. Әлімқұлов «Бәйшешек» Н. Айтов «Жауқазын»
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы №7 мектеп бастауыш сынып мұғалімі Джумабекова Маруза
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.