Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен
Коучинг - сессиясының жоспары.
Коучинг тақырыбы: Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен.
Жалпы мақсаты: Диалогтік оқытуға көзқарас пайда болады.
Оқу нәтижесі: Әр мұғалім өз сабағында диалогтік оқытуды пайдалану туралы шешім шығаруды.
Түйінді идеялар: Мұғалімдер оқыту мен оқуда диалогтың маңыздылығын білу.
Жаттығулар 1. Тренинг. «Диалог». Жұптасып тұрып бір – біріне сұрақ қояды. 3 жағдайда.
2. Топқа бөлу: фигуралар таңдау.
3. Бейнежазба «Егіз бала».
4. «Диалог» «Ассоциация» әдісі жеке, топта. Топтардың презентациясы.
4. Сергіту сәті: видеожазбадан қимылдарды қайталау.
5. Іскерлік ойын: «Кеме апаты».
Әр топ презентациясын интерактивті тақтадан көрсетеді.
4. Сергіту сәті: флеш - тренинг
5. Екі жұлдыз, бір тілек.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл Кластер, топтық жұмыс.
Дереккөздер Видеожазба, интернеттен ақпарат.
Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы,
Ембі қаласы №3 орта мектебінің мұғалімі
Тулегенова Гүлнұр Бисембайқызы
Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен жүктеу
Коучинг тақырыбы: Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен.
Жалпы мақсаты: Диалогтік оқытуға көзқарас пайда болады.
Оқу нәтижесі: Әр мұғалім өз сабағында диалогтік оқытуды пайдалану туралы шешім шығаруды.
Түйінді идеялар: Мұғалімдер оқыту мен оқуда диалогтың маңыздылығын білу.
Жаттығулар 1. Тренинг. «Диалог». Жұптасып тұрып бір – біріне сұрақ қояды. 3 жағдайда.
2. Топқа бөлу: фигуралар таңдау.
3. Бейнежазба «Егіз бала».
4. «Диалог» «Ассоциация» әдісі жеке, топта. Топтардың презентациясы.
4. Сергіту сәті: видеожазбадан қимылдарды қайталау.
5. Іскерлік ойын: «Кеме апаты».
Әр топ презентациясын интерактивті тақтадан көрсетеді.
4. Сергіту сәті: флеш - тренинг
5. Екі жұлдыз, бір тілек.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл Кластер, топтық жұмыс.
Дереккөздер Видеожазба, интернеттен ақпарат.
Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы,
Ембі қаласы №3 орта мектебінің мұғалімі
Тулегенова Гүлнұр Бисембайқызы
Диалогтік оқыту менің тәжірибемнен жүктеу
Жаңалықтар
Диалогтік оқытудың әдістерін сабақта тиімді қолдана аламыз ба?
Коучинг сабақ жоспары
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Тарих пәнін оқытудағы диалогтік оқытудың тиімділігі
Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу. Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар аудару болып табылады.
Коучинг
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, №21 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі Қалмұратова Дүрия
Сабақтарда диалогтік оқыту әдістерін қолдану
Алмута облуси, Уйғур наһийәси, Ават йезиси, Һ. Искәндәров намидики оттура мәктәп мәктәпкичә болған ихчам мәркизи билән мәмликәтлик мәһкимисиниң башланғуч синип муәллими Асипова Русиям Касимовна
Диалогтік оқыту (коучинг)
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, "Шетпе гимназиясы" ММ - нің мұғалімі Елеуова Ақбала Алдоңғарқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.