Мақта қыз бен мысық
Сынып: 5
Қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Мақта қыз бен мысық
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың танымдық қабілетін жетілдіре отырып, ертегі мазмұнын толық білу; өз ойын тұжырымдап жеткізуге үйрету.
Дамытушылық: ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру, қызығушылығын ояту, ойын еркін жеткізуге баулу.
Тәрбиелік: жаман қасиеттерден жирендіру, ақты қастерлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілі:топтастыру, сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, аудару, іздендіру.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі, орыс әдебиеті
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кесте, Ы.Алтынсариннің портреті
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
- әнұран
- оқушыларды түгендеу
-назарларын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (Слайд № 1)
«Қаңбақ шал» ертегісінің негізгі кейіпкерлеріне мінездеме беріп келу.
ІІІ. Жаңа сабақ. (Слайд №2-4)
• Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, барысымен таныстыру.
Топтастыру
Ертегілер
әдеттегі әдеби
авторы белгісіз авторы белгілі
Ертегілер
тұрмыс-салт қиял-ғажайып хайуанаттар туралы
• Ертегінің авторы Ыбырай Алтынсарин туралы оқушыларға мәлімет беру.(слайд №5)
- Балалар, Ыбырай Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы. Ол балаларға арнап мектептер ащқан. Өзі мектепте мұғалім болады. «Қазақ хрестоматиясы» деген кітап жазған. Бүгін біз сендермен Ы.Алтынсариннің «Мақта қыз бен мысық» ертегісімен танысамыз.
Сөздікпен жұмыс (топпен, жұппен, жекелей) слайд №6
Мейіз – изюм
Тауып алады – нешел (а)
Қатығын төгеді – выливает кефир
Құйрығын кесіп алады – отрезает хвост
Жапырақ – листья
Шөлдеп тұрмын – сильно хочется пить
Жұмыртқа – яйцо
Дән – зерно
Тышқан – мышь
Көреді – увидит
Бас салады – хватает
Тары - пшено
• Мәтінмен жұмыс (слайд №7-14)
Оқып, аударту
Ертегіні рөлге бөліп оқытқызу
• Тапсырмалар:
Ертегідегі негізгі кейіпкерлер мен қосалқы кейіпкерлерді жеке-жеке топтаңдар. (слайд №15)
Тышқан, мысық, тауық, дүкенші, қыздар, ағаш, сиыр, Мақта қыз.
Негізгі кейіпкерлер Қосалқы кейіпкерлер
6-тапсырма
Мысық қатық іздегенде қайсысына қашан барғанын ретімен айтыңдар (слайд №16)
Сиыр
Ағаш
Қыздар
Дүкенші
Тауық
Тышқан
Мақта қыз
7-тапсырма
Мысық қайсысынан не алды? Дәптерлеріңе екі қатар етіп жазыңдар. (слайд №17)
сиыр тары
тауық су
ағаш сағыз
дүкенші жапырақ
қыздар қатық
тышқан жұмыртқа
Сабақты бекіту. (слайд №18)
Сабақты қорыту сұрақтары:
1. Ертегі не себепті «Мақта қыз бен мысық» деп аталған?
2. «Мақта қыз бен мысық» ертегісі ертегілердің қандай түріне жатады деп ойлайсыңдар?
Үйге тапсырма:
55 бет, 8-тапсырмадағы жоспарға сүйене отырып ертегіні әңгімелеп келу.
Қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Мақта қыз бен мысық
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың танымдық қабілетін жетілдіре отырып, ертегі мазмұнын толық білу; өз ойын тұжырымдап жеткізуге үйрету.
Дамытушылық: ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру, қызығушылығын ояту, ойын еркін жеткізуге баулу.
Тәрбиелік: жаман қасиеттерден жирендіру, ақты қастерлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілі:топтастыру, сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, аудару, іздендіру.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, орыс тілі, орыс әдебиеті
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кесте, Ы.Алтынсариннің портреті
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
- әнұран
- оқушыларды түгендеу
-назарларын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (Слайд № 1)
«Қаңбақ шал» ертегісінің негізгі кейіпкерлеріне мінездеме беріп келу.
ІІІ. Жаңа сабақ. (Слайд №2-4)
• Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, барысымен таныстыру.
Топтастыру
Ертегілер
әдеттегі әдеби
авторы белгісіз авторы белгілі
Ертегілер
тұрмыс-салт қиял-ғажайып хайуанаттар туралы
• Ертегінің авторы Ыбырай Алтынсарин туралы оқушыларға мәлімет беру.(слайд №5)
- Балалар, Ыбырай Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы. Ол балаларға арнап мектептер ащқан. Өзі мектепте мұғалім болады. «Қазақ хрестоматиясы» деген кітап жазған. Бүгін біз сендермен Ы.Алтынсариннің «Мақта қыз бен мысық» ертегісімен танысамыз.
Сөздікпен жұмыс (топпен, жұппен, жекелей) слайд №6
Мейіз – изюм
Тауып алады – нешел (а)
Қатығын төгеді – выливает кефир
Құйрығын кесіп алады – отрезает хвост
Жапырақ – листья
Шөлдеп тұрмын – сильно хочется пить
Жұмыртқа – яйцо
Дән – зерно
Тышқан – мышь
Көреді – увидит
Бас салады – хватает
Тары - пшено
• Мәтінмен жұмыс (слайд №7-14)
Оқып, аударту
Ертегіні рөлге бөліп оқытқызу
• Тапсырмалар:
Ертегідегі негізгі кейіпкерлер мен қосалқы кейіпкерлерді жеке-жеке топтаңдар. (слайд №15)
Тышқан, мысық, тауық, дүкенші, қыздар, ағаш, сиыр, Мақта қыз.
Негізгі кейіпкерлер Қосалқы кейіпкерлер
6-тапсырма
Мысық қатық іздегенде қайсысына қашан барғанын ретімен айтыңдар (слайд №16)
Сиыр
Ағаш
Қыздар
Дүкенші
Тауық
Тышқан
Мақта қыз
7-тапсырма
Мысық қайсысынан не алды? Дәптерлеріңе екі қатар етіп жазыңдар. (слайд №17)
сиыр тары
тауық су
ағаш сағыз
дүкенші жапырақ
қыздар қатық
тышқан жұмыртқа
Сабақты бекіту. (слайд №18)
Сабақты қорыту сұрақтары:
1. Ертегі не себепті «Мақта қыз бен мысық» деп аталған?
2. «Мақта қыз бен мысық» ертегісі ертегілердің қандай түріне жатады деп ойлайсыңдар?
Үйге тапсырма:
55 бет, 8-тапсырмадағы жоспарға сүйене отырып ертегіні әңгімелеп келу.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Үйшік. (Орыс ертегісі)
Оқушыларды халық ауыз әдебиеті – халық шығармаларының түрлерімен таныстыру. Ертегі түрлерімен таныстыру.
Мақта қыз бен мысық
Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы, Заградовка орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Айнагүл Қадыркенқызы Тыштықаева
Үй құстары
Қарағанды облысы, Қарағанды қаласы, Октябрь ауданы, №74 ЖББОМ орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Зарубаева Лилия Елеуханқызы
Мақта қыз бен мысық (ертегі)
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Миялы селосы, Б. Аманшин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Махамбетова Сандуғаш Сағынғалиқызы
Ертегілер еліне саяхат
Тақырыбы: “Ертегілер еліне саяхат” тақырыпқа иллюстрация салу бейнелеу өнері пәні мұғалімі: Бирманов Н.А
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.