Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қыстырма сөз

22 қараша 2018, Бейсенбі
Ашық сабақ
4 сынып
Мұғалім: Толегенова Ж. Т.
Сабақтың тақырыбы: Қыстырма сөз
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі: Оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.
ә) дамытушылығы: Баланың логикалық ойлау қабілетін жаттығулар орындау арқылы дамыту. Шығармашылық қабілетін, байқағыштық қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту.
б) тәрбиелігі: Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, тірек сызба, топпен жұмыс, логикалық тапсырмалар, үлестірмелі парақ, тұжырымдамалық карта, семантикалық карта
Сабақтың құрал - жабдықтары, көрнекілігі: Интерактивті тақта, ребус, тірек сызбалар

Сабақтың барысы:
I Кіріспе бөлім: а) Ұйымдастыру кезеңі; (Сәлемдесу)
ә) Топқа бөлу; (түрлі - түсті мозайка арқылы) 1мин
б) Психологиялық ахуал; 2мин

II Үй тапсырмасын сұрау: (қарлы доп арқылы) 5мин
(әр топқа 2 сұрақтан)
1. Жай сөйлем дегеніміз не?
2. Құрмалас сөйлем дегеніміз не?

1. Күрделі ойды білдіру үшін көбінесе қандай сөйлем қолданылады?
2. Құрмалас сөйлемде қандай тыныс белгісі қойылады?

1. Қыс түсті. Өзен суы қатты. Осы екі жай сөйлемді құрмалас сөйлемге айналдыр
2. Қарлығаш төмен ұшса, күн жауады. Бұл қандай сөйлем? Дәлелде

1. Екі немесе одан да көп жай сөйлемнен құралған сөйлемді қандай сөйлем дейміз.
2. Жалғасын тап. Ол бүгін ерте келіп,...

1. Құрмалас сөйлемге мысал айт
2. Жай сөйлемге мысал айт

ІІІ Жаңа сабақ: 10мин
а) Сөздерге, сөйлемге сұрақ қою

Кітап амал қанша
Жасыл бәсе
Барды меніңше
Төртінші сірә
Мүмкін, ол келіп қалар

ә) Ребус шешу

Сонымен қыстырма сөз деген не екен? (Оқушылар өз ойларымен ережесін шығарады)
Қыстырма сөз дегеніміз – сөйлемдегі ойға сөйлеушінің қалай қарайтынын білдіретін, бірақ өздері сөйлем мүшесі болмайтын сөздер бар. Ондай сөздерді қыстырма сөздер деп атайды.
б) Үлестірмелі парақ
- Балалар, қыстырма сөздердің өзі көңіл - күйіне, мағынасына қарай бірнеше топқа бөлінеді. (әр топқа қыстырма сөздер беріледі, оқушылар сол сөздер арқылы қыстырма сөздің түрін анықтайды)
IV. Оқулықпен жұмыс 5мин
(1 - топ: 57 жаттығу, 2 - топ: 58 - жаттығу, 3 - топ: 59 - жаттығу, 4 - топ 62 жаттығу, 5 - топ 63 - жаттығуды орындайды)
V. Сергіту сәті 1мин
VI. Тұжырымдамалық карта 10мин (әр топ алдында жатқан А3 қағазына жасап, қорғайды)
VIІ. Семантикалық карта 5мин

VIІІ. Қорытынды бөлім: Жаңа сабақты бекіту. Пысықтау сұрақтарын беру. 3мин
- Қыстырма сөз дегеніміз не?
- Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде келеді?
- Қыстырма сөзді алып тастаса сөйлемнің мағынасы өзгере ме?
IX Оқушылар білімін бағалау: 3мин
а) Жеке оқушыларды бағалау.
ә) Топтық сайысқа баға беру, марапаттау.
X. Үй тапсырмасы: 77 беттегі 5 - кестедегі сөздерге сөйлем құрау
Қыстырма сөз жүктеу
7 416
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қыстырма сөздің тыныс белгілері
Қыстырма сөздің тыныс белгілері
Қыстырма сөздің тыныс белгілерін дұрыс өз орнына қойып, сауатты жазуын қалыптастыру.
Қыстырма сөздер
Қыстырма сөздер
Қыстырма сөздердің сөйлем ішіндегі атқаратын рөлін, жалпы ойға қосатын әртүрлі мағыналық реңтерін байқату, сөйлем ішінен қыстырма сөздерді таба білуге, қыстырма сөздердің тыныс белгілерін дұрыс қоя білуге үйрету. Қыстырма сөздерді орынды қолдана
Қаратпа сөздер. Қыстырма сөздер
Қаратпа сөздер. Қыстырма сөздер
Оқшау сөздер, олардың түрлерін түсіндіре отырып, қаратпа және қыстырма сөздерді сөйлемнен ажыратуға үйрету; Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге
Біріккен сөздер
Біріккен сөздер
Біріккен сөздер туралы мағлұмат беру, екі түбірдің бірігуі арқылы жасалып, тұтас бір ұғымды беріп, бір сұраққа жауап беретінін ұғындыру. Сөйлем ішінен біріккен сөздерді таба білуге, әртүрлі түбірлерден біріккен сөздер жасап алуға үйрету.
Қыстырма сөз
Қыстырма сөз
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділігі: Оқушылардың қыстырма сөз туралы білімдерін одан әрі кеңейтіп, мағынасына қарай ажырата білу, бекіту.
Қыстырма сөз
Қыстырма сөз
Тақырыбы: Қыстырма сөз Мақсаты: 1. Қыстырма сөздің сөйлем мүшесі болмайтындығы т. б қасиеттерімен тереңірек таныстыру. 2. Өтілген тақырып пен жаңа сабақты ұштастыра отырып, сөздік қорларын, жазу дағдыларын, ойлау қабілеттерін арттыру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×