“Абай жолы” романындағы Абай бейнесі
“Абай жолы” романындағы Абай бейнесі
Сабақтың мақсаты:
“Абай жолы” романындағы ақынның тұлғалық қасиетінің қалыптасуымен танысады.
Сабақтың міндеттері:
Мазмұнға байланысты міндет:
Эпопеяның негізінде Абайдың феодалдық қоғаммен бетпе - бет келе отырып, өсу жолдарынан мағлұмат алады.
Сыни тұрғыдан ойлауға байланысты міндет:
Шығармамен өздігінен таныса отырып, ақынның өсу жолдарынан сыни тұрғыдан талдау жасайды.
Топтық жұмысқа байланысты міндет:
Берілген топтық жұмыстарды бірлесе атқара отырып, шығармаға қорытынды түйін жасайды.
І. Қызығушылықты ояту сатысы
Ой шақыру
Абай - ел кегінің жоқшысы, халық ұлы.
II. Мағынаны тану сатысы
ДЖИГСО - 1
1 - топ “Абай - азамат” /1 - кітабы/
2 - топ “Абай – ағартушы - демократ” /2 - кітабы/
3 - топ “Абай – жастарды жаңалыққа бастаушысы» /3 - кітабы/
4 - топ “Абай - қоғам қайраткері” /4 - кітабы/
Абай - азамат
Барластың батасы
Жұттағы ауыр жағдай
Бөжейдің асы
Әке мен бала
Абайдың азаматтық жолы
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы
№8 жалпы білім беру орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Елешова Айшахан Рахматуллаевна
“Абай жолы” романындағы Абай бейнесі жүктеу
Сабақтың мақсаты:
“Абай жолы” романындағы ақынның тұлғалық қасиетінің қалыптасуымен танысады.
Сабақтың міндеттері:
Мазмұнға байланысты міндет:
Эпопеяның негізінде Абайдың феодалдық қоғаммен бетпе - бет келе отырып, өсу жолдарынан мағлұмат алады.
Сыни тұрғыдан ойлауға байланысты міндет:
Шығармамен өздігінен таныса отырып, ақынның өсу жолдарынан сыни тұрғыдан талдау жасайды.
Топтық жұмысқа байланысты міндет:
Берілген топтық жұмыстарды бірлесе атқара отырып, шығармаға қорытынды түйін жасайды.
І. Қызығушылықты ояту сатысы
Ой шақыру
Абай - ел кегінің жоқшысы, халық ұлы.
II. Мағынаны тану сатысы
ДЖИГСО - 1
1 - топ “Абай - азамат” /1 - кітабы/
2 - топ “Абай – ағартушы - демократ” /2 - кітабы/
3 - топ “Абай – жастарды жаңалыққа бастаушысы» /3 - кітабы/
4 - топ “Абай - қоғам қайраткері” /4 - кітабы/
Абай - азамат
Барластың батасы
Жұттағы ауыр жағдай
Бөжейдің асы
Әке мен бала
Абайдың азаматтық жолы
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы
№8 жалпы білім беру орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Елешова Айшахан Рахматуллаевна
“Абай жолы” романындағы Абай бейнесі жүктеу
Жаңалықтар
Абай жолы романындағы Абай бейнесі
Эпопеяның негізінде Абайдың феодалдық қоғаммен бетпе - бет келе отырып, өсу жолдарынан мағлұмат алады.
Абай және орыс әдебиеті
Абай, оның өмірі, шығармашылығын қалай меңгергенін анықтау. Өз бетінше іздендіруге, шығармашылық жұмысқа үйрету. Оқушылардың логикалық ойлауын дамыту, сөздік қорын байыту.
«Абай жолы» романындағы Абай бейнесі
Ақтөбе қаласы, №34 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қартпағамбетова Дәмелі Қойбаққызы
Абай әндері
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы №32 Жалпы орта мектеп - гимназиясының музыка пәні мұғалімі Қазиева Назгүл Жеңісқызы
М.Әуезов "Абай жолы" романындағы әйелдер образы
Арыс қалалық білім бөліміне қарасты М.Шаханов атындағы жалпы орта мектебінің 10-сынып оқушысы Әмірхан Құрманай Темірханқызының «М.О.Әуезов «Абай жолы» романындағы әйелдер образы» атты ғылыми ізденіс жұмысы
М.Әуезовтің «Абай жолы» эпопеясындағы Абай бейнесі
Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы М.Әуезов атындағы орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Қонақаева Жібек Балтақайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.